wycięcie brzozy na działce rekreacyjnej

Data: 2010-11-17 16:21:02
Autor: tgburek@onet.pl
wycięcie brzozy na działce rekreacyjnej
W dniu 2010-11-14 11:24, Grze¶  pisze:
Witam! Mam pytanie czy na wycięcie brzozy ok 15 letniej potrzeba zezwolenia?
Gdzie takie zezwolenie się załatwia? Czy to co¶ kosztuje?

Chodzi o brzózkę na działce rekreacyjnej. Mam obawę że wichura j± przewróci
albo na s±siedni± działkę, albo na domek rekreacyjny (bez-fundamentowy).

pozdr
Grzesiu

Spryskujesz specjalnym płynem dookoła pnia i drzewo po jakim¶ czasie usycha.I można już wyci±ć bez problemu.

Data: 2010-11-17 20:49:36
Autor: animka
W dniu 2010-11-17 16:21, tgburek@onet.pl pisze:
W dniu 2010-11-14 11:24, GrzeĹ›  pisze:
Witam! Mam pytanie czy na wycięcie brzozy ok 15 letniej potrzeba zezwolenia?
Gdzie takie zezwolenie się załatwia? Czy to coś kosztuje?

Chodzi o brzózkę na działce rekreacyjnej. Mam obawę że wichura ją przewróci
albo na sąsiednią działkę, albo na domek rekreacyjny (bez-fundamentowy).

pozdr
Grzesiu

Spryskujesz specjalnym płynem dookoła pnia i drzewo po jakimś czasie
usycha.I można już wyciąć bez problemu.

Jedna starsza pani (Rosjanka) w autobusie powiedziała mi, że do tego świetnie się nadaje ropa. Każde, nawet wielkie drzewo od niej padnie.

--
animka

Data: 2010-11-17 23:24:31
Autor: gr
On 17 Lis, 16:21, "tgbu...@onet.pl" <tgbu...@onet.pl> wrote:
> [...]

> pozdr
> Grzesiu

Spryskujesz specjalnym płynem dookoła pnia i drzewo po jakim¶ czasie

Worek soli też może być.
Na suszkę też trzeba mieć zezwolenie.

Data: 2010-11-18 20:28:10
Autor: Bydlę
On 2010-11-18 08:24:31 +0100, gr <jagrechu@wp.pl> said:

Worek soli też może być.

Nie za bardzo.
To działa tylko na młode, słabo ukorzenione.
Na resztę tylko patent z wiertark±.

--
Bydlę

wycięcie brzozy na działce rekreacyjnej