(wycieczka)Puszcza Biała i Kamieniecka rowerem,17.07 (niedziela)

Data: 2011-07-14 15:01:25
Autor: GT Wędrujemy
(wycieczka)Puszcza Biała i Kamieniecka rowerem,17.07 (niedziela)
Zapraszamy na wycieczkę rowerową po Puszczy Białej i Kamienieckiej
oraz wzdłuż brzegów rzeki Bug. Zbiórka o g. 9.20 na PKP Warszawa
Wileńska. Wycieczka bez limitu miejsc - kto przybędzie, ten z nami
jedzie.
więcej: http://www.wedrujemy.org.pl

Data: 2011-07-18 05:02:39
Autor: Zarazek
(wycieczka)Puszcza Biała i Kamieniecka rowerem,17.07 (niedziela)
To ja już wiem, czemu w niedzielę nie mogłem się rano wbić z rowerem
do pociągu w stronę Małkini. Środek składu zapchany przez GT
Wędrujemy  :))

(wycieczka)Puszcza Biała i Kamieniecka rowerem,17.07 (niedziela)