wycieczka po dolnym śląsku - porażka

Data: 2009-05-04 22:43:04
Autor: bratPit
wycieczka po dolnym śląsku - porażka

Co do kierowców - tragedia to mało. na wspomnianej "trójce" na 5 wsi - 3
radary i to jeszcze za mało. Nikt z rejestracją "Dxx" nigdzie po za
strefą kontroli radarowej nie jechał zgodnie z ograniczeniami. Znowu
pewno sie zastanawiacie - czego facet sie czepia, chcą to piracą! Ale to
nie tak, na górnym śląsku(tu mieszkam) też są dawcy organów i młodziki z
rajdówkami. Ale zeby posuwać 110/60 cięgiem wszyscy! spróbowałem tak sie

a to widzę że się nic nie zmieniło w ostatnim czasie, prędkość mnie akurat nie obchodzi,
tam 'przerażała' mnie jedna rzecz - jakaś mania? kończy się zakręt, jest prosta 'szybki i wściekły' nie wyprzedza, kończy się prosta, droga jak była wolna tak jest, ale blisko już zakrętu 'szybki' zaczyna wyprzedzanie, nigdy nie wiesz czy wyjeżdżając z zakrętu z przeciwka nie spotkasz dwóch aut równolegle :/
brat

wycieczka po dolnym śląsku - porażka