wycieczka po dolnym śląsku - porażka

Data: 2009-05-04 22:02:43
Autor: Vampiorek
wycieczka po dolnym śląsku - porażka
ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał(a):
Miałem okazje przez długi wekkend trochę pojeździć po drogach Dolnego
śląska. razem ok 1000km, wiec dla bywalców to pryszcz, dla mnie
wystarczajaco długo. Automapy też mam dość...

Drogi zwykłe też w wiekszości fajne. nr3 - miodzio, 5 też. reszta,
katastrofa. noż kurde z katowic do częstochowy na drogach leśnych jest
mniej dziur niż w dolnośląskich lokalnych asfaltach. Tu kamyczek do
twórców automapy. Wiem ze to trudne, ale przydało by sie jakoś oznaczyć
droge na której 2 osobówki mijają sie "na styk".... "Miejska lokalna"
jest mi potrzebna zeby dotrzeć do domu, i jest ona autostradą w
porównaniu do tego po czym jeździłem.

To tak kamyczek do twojego ogródka... Ja sobie pozwoliłem w piątek na Jurę i drogi lokalne przypominały te z twojego opisu dolnośląskie - niekiedy jazda z 30 km/h była niebezpieczna dla zawieszenia. Trasa nr 1 też tragedia, koleiny takie, że zmiana pasa to już była sztuka... Niektóre drogi tak wąskie, że aby się wyminąć trzeba było n pobocze zjeżdżać i tylko miejscowi sobie nic z tego nie robili, natomiast prędkości był w miarę cywilizowane czyli rzadko miejscowi gnali na złamanie karku...

Data: 2009-05-05 13:45:13
Autor: Przemek
Użytkownik " Vampiorek" <vampiorek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtnom3$b2f$1inews.gazeta.pl...
ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał(a):

Trasa nr 1 też tragedia, koleiny
takie, że zmiana pasa to już była sztuka...

Koleiny to częstochowska specjalność :) Przed Siewierzem i za Cz-wą nie ma ich niemal w ogóle.

wycieczka po dolnym śląsku - porażka