wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź

Data: 2009-11-21 09:56:43
Autor: skate
wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź
Cześć,
nikomu się nie chciało, to byłem sam. Plan zrealizowany w 100%. Trasa:
Łódź - Poddębice - Zapora Jeziorsko - Koło - Zapora Włocławek - Płock
- Kutno - Stryków - Koluszki - Tomaszów - Zapora Sulejowski - Kurowice
- Łódź. 470 km. :) Polecam całą trasę, jest sporo znakomitej
nawierzchni, sporo ładnych winkli i mnóstwo bezpiecznych prostych
takich na urwanie głowy. Wyjątkiem są okolice Tomaszowa - ruch
wahadłowy od strony Łodzi, kiepska nawierzchnia i duży trafik.

pozdro
Jacek
hayabusa

Data: 2009-11-21 21:36:04
Autor: KLOSZ
skate pisze:

nikomu się nie chciało, to byłem sam.

No wiesz.... chcialo, nie chcialo, narzuciles pewne wymagania dla ew. wspoluczestnikow

"Nie musimy za
bardzo piłować, ale tak chociaż ze 150..."

do tego dorzucic to, co i sie wiaze z powyzszym, czyli:

"> hayabusa"

to i nie dziw sie, ze nie spotkales rano tlumu chetnych.

Nie to zebym moralitety jakies tu chcial urzadzac, bo kazdy jezdzi jak chce. Ot, poddaje jedna z przczyn, dla ktorych moglo nie byc wielkiego zainteresowania. Moze nie kazdy z Teofilowa, czy nawet z Lodzi ma ochote na taki typ turystyki, a Rogal byl w pracy ;-)

Zdrowko

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-11-23 12:57:48
Autor: DarekDelta
wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź

"> hayabusa"

to i nie dziw sie, ze nie spotkales rano tlumu chetnych.

Witka!
No ale Ty się mogłeś dołączyć. Może dałbyś radę na tych Metzelerach :-)
Pozdrawiam
DarekDelta

Data: 2009-11-25 08:46:30
Autor: KLOSZ
DarekDelta pisze:
[...]

Ja tam jezdzic nie umiem i nie lubie sie stresowac kims znikajacym na horyzoncie. Nie mowiac o tym, ze akurat bylem na innym meetingu motocyklowym jakies 150 km od miejsca zbiorki.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-11-25 14:44:33
Autor: Grzegorz Rogala
wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź [OT]
KLOSZ pisze:
Nie mowiac o tym, ze akurat bylem na innym meetingu
motocyklowym jakies 150 km od miejsca zbiorki.

Picie wodki to zawsze jest meeting ;P

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-11-25 16:07:43
Autor: KLOSZ
Grzegorz Rogala pisze:
KLOSZ pisze:
Nie mowiac o tym, ze akurat bylem na innym meetingu
motocyklowym jakies 150 km od miejsca zbiorki.

Picie wodki to zawsze jest meeting ;P

Nieprawdą jest, gdyz nie pilem tam wutki...
Co Ty sobie myslisz, ze tylko Ty sie potrafisz spotkac i nie pic, hę? ;P

A te rekawiczki juz masz, czy nie?