wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź

Data: 2009-11-22 11:00:51
Autor: Meri
wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź
skate pisze:
Cześć,
Może ktoś by się pisał na taką trasę: Łódź -  zapora Jeziorsko -
O moja stała trasa :). W piątek nie zaglądałem na listę. Jak bym wiedział to bym się wybrał

--
MERI (Łódź) - Piotr Napieraj
Srebrny SV z zarysowanym tłumikiem

Data: 2009-11-22 02:42:47
Autor: skate
wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź
Jak bym wiedział to bym się wybrał
Miło, że to napisałeś, bo trochę zwątpiłem. To może następnym razem.
Jeszcze parę słów wyjaśnienia: o tej porze roku trudno jest zrobić
dłuższą trasę nie jadąc szybko. Jak jadę sam, to oznacza nawet grubo
ponad deklarowane 150 - tam, gdzie jest pusto i bezpiecznie, i gdzie
nikogo nie straszę. Zdarzało mi się dołączać na trasie do większych
grup na kilka - kilkadziesiąt kilometrów, ale zauważyłem, że grupa 10
motocykli jadąca 110 stwarza większe zagrożenie dla siebie i innych,
niż 1-3 maszyny jadące 150 albo lepiej.
Byle by się nie ścigać i nie popisywać. Koledzy z Warszawy nigdzie nie
dojechali, bo ktoś się wysypał: było ich za dużo, jechali wolno, a i
tak za szybko.
To tyle mojej ogólnej teorii, dziękuję za uwagę.

pozdro

--
Jacek
słabe chińskie enduro i jeszcze inny motocykl o którym nie należy mówić

Data: 2009-11-22 12:06:09
Autor: KLOSZ
skate pisze:

[...]

Oczywiscie masz racje. Pozostaje kwestia tego jak wielu osobom w Twojej okolicy odpowiada jazda z predkosciami >150 km/h przy temperaturze rzedu 8-10 stopni. I to probowalem zasugerowac jako wyjasnienie w odpowiedzi na Twoje zdziwienie, ze nikt sie nie zglosil na haslo Twej wycieczki.

Byle by się nie ścigać i nie popisywać.

No Ba! Wiadomo. Oczywiscie masz racje.

(...) i jeszcze inny motocykl o którym nie należy mówić

Nie desperuj Mirmilku. Przeciez chodzilo tylko o to, ze piszac to co napisales wyeliminowales z wycieczki od razu szeroka rzesze chetnych posiadaczy czegokolwiek w klasie 500 ccm itp, bo i tak by Cie nie dogonili ;-)

Zdrowko i do zobaczenia na szosie bosmy sasiady z tego co widze po proponowanym punkcie zbiorki.

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-11-22 22:47:52
Autor: Grzegorz Rogala
skate pisze:
[...]

Obiema rekoma ;) sie podpisze, jazda w grupie wiekszej niz 3 motocykle to katorga. A jeszcze grupa jadaca na zupelnie roznych motocyklach to katorga do kwadratu.

Szkoda, ze pracowalem w sobote a trasa... nie mogles ze trzy lata temu sie pojawic z tą Buzą? :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-11-22 15:26:41
Autor: skate
wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź

Szkoda, ze pracowalem w sobote a trasa... nie mogles ze trzy lata temu
sie pojawic z tą Buzą? :)

Wtedy jeszcze nie było K8... Bejdełej, fajna stronka http://www.rogal.riders.pl
.. Też lubię enduro, ale moje takie bardziej spacerowe. Nie można mieć
wszystkich kobiet (ale należy próbować).

pozdro

--
skate (Jacek)
hayabusa - do której ciągle dorastam i nigdy nie dorosnę

Data: 2009-11-23 12:29:56
Autor: Grzegorz Rogala
wycieczka sobota Łódź - 3 zapory - Łódź
skate pisze:

Wtedy jeszcze nie było K8...
Buza to Buza roznice miedzy K4-K7 a K8 sa pomijalne, dzisiaj juz wiem, ze to byl najlepszy motocykl jaki mialem.

Bejdełej, fajna stronka http://www.rogal.riders.pl
dzieki.

. Też lubię enduro, ale moje takie bardziej spacerowe.
Poligon znasz? skoro Teofilow to masz tak jak i ja blisko. A tam 200cc wytarczy.

Nie można mieć
wszystkich kobiet (ale należy próbować).
Mozna mozna ;))

--
pozdr
Rogal