wyciek płynu przy prawym kole volvo v40

Data: 2010-05-04 15:39:25
Autor: namikk
wyciek płynu przy prawym kole volvo v40
az wrote:

Witam; zauważyłam w niedzielę pod samochodem plamę płynu w okolicach
prawego koła. Podłożyłam papier i dziś sprawdziłam, że coś tam
faktycznie kapie - tyle że to chyba nie olej, bo płyn jest koloru
miodowego (jasny) i trochę ciemnego też jest (jednym słowem całość
jasna w środku czarne kółko) - tak plama wygląda. Ciężko mi określić
skąd to leci, w każdym razie przyłożyłam rękę do osłony silnika z dołu
i ona była właśnie mokra. Płyn jest tylko trochę oleisty - w każdym
razie woda to raczej nie jest.

Masz silnik diesla czy benzyna?

Pozdrawiam

Data: 2010-05-04 06:47:57
Autor: az
On 4 Maj, 15:39, namikk <nam...@poczta.onet.pl> wrote:

Masz silnik diesla czy benzyna?

Pozdrawiam

benzyna 1,6

Data: 2010-05-04 16:22:40
Autor: namikk
wyciek płynu przy prawym kole volvo v40
az wrote:

benzyna 1,6

U mnie w takim kolorze "miodowym" jest płyn chłodniczy(a u Ciebie?).Odkręć
korek od zbiorniczka płynu chłodniczego zobacz,czy nie masz tam przypadkiem
oleju?

Pozdrawiam

Data: 2010-05-04 21:38:47
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-05-04 16:22, namikk pisze:
az wrote:

[...]

Niech zobaczy czy cokolwiek w nim ma, ja stawiałbym na koniec pompy wody.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-05-05 01:30:42
Autor: az
On 4 Maj, 21:38, Czarek Daniluk <cza...@nospamcedaniluk.com> wrote:

> [...]

> Pozdrawiam

Niech zobaczy czy cokolwiek w nim ma, ja stawiałbym na koniec pompy wody.

dzięki za odpowiedzi - dzi¶ posprawdzam płyny, a co do pompy to będę
miała j± wymienian± razem z rozrz±dem w weekend

pzdr

Data: 2010-05-05 10:38:49
Autor: Olek
On 2010-05-05 10:30, az wrote:

[...]

a może wylał Ci amorek? Czy to jednorazowy wyciek?

Data: 2010-05-06 04:53:23
Autor: az
On 2010-05-05 10:30, az wrote:

> dzięki za odpowiedzi - dzi¶ posprawdzam płyny, a co do pompy to będę
> miała j± wymienian± razem z rozrz±dem w weekend

> pzdr

a może wylał Ci amorek? Czy to jednorazowy wyciek?

sprawdziłam wszystkie płyny i s± w normie, nie widać ubytków. oddałam
dzi¶ do mechanika, żeby wymienił rozrz±d i zobaczył co to kapie - może
faktycznie ta pompa.
pzdr

Data: 2010-05-09 03:32:21
Autor: az
On 6 Maj, 13:53, az <zenia...@gmail.com> wrote:

> [...]

sprawdziłam wszystkie płyny i s± w normie, nie widać ubytków. oddałam
dzi¶ do mechanika, żeby wymienił rozrz±d i zobaczył co to kapie - może

wymieniłam w pi±tek cały rozrz±d i to kapanie to była od pompy. Bardzo
dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie
A.

wyciek płynu przy prawym kole volvo v40