wyciek z expose

Data: 2011-11-05 07:59:40
Autor: apr...
wyciek z expose
podobno don k.. don ma wizje większe od lorda fostera.
http://tiny.pl/h1n91
http://www.halcrow.com/Thames-Hub/

Data: 2011-11-05 09:30:15
Autor: Leprechaun
wyciek z expose

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j92qdc$kuv$1inews.gazeta.pl...
podobno don k.. don ma wizje większe od lorda fostera.

Powiedz jakie ty masz wizje kiedy napierdolisz się ziołem jak parzystokopytny?

BomBel

Data: 2011-11-05 09:15:22
Autor: apr...
wyciek z expose
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]
> podobno don k.. don ma wizje większe od lorda fostera.

Powiedz jakie ty masz wizje kiedy napierdolisz się ziołem jak parzystokopytny?

ja w przeciwieństwie do ciebie .... i twoich napierdolonych polityków z bandy czworga swoje wizje realizuję !

Data: 2011-11-05 11:37:01
Autor: Leprechaun
wyciek z expose

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j92ura$1sg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

BomBel

ja w przeciwieństwie do ciebie .... i twoich napierdolonych polityków z bandy

Wciąż czekam na odpowiedź: jakie masz wizje kiedy napierdolisz się w szpaka ziołem? Tak przy okazji: kogo zaliczasz do bandy czworga? Z mediów wiadomo, że 3 już wyrzucono.

BomBel

Data: 2011-11-05 13:20:48
Autor: apr...
wyciek z expose
> [...]

Wciąż czekam na odpowiedź: jakie masz wizje kiedy napierdolisz się w szpaka ziołem? Tak przy okazji: kogo zaliczasz do bandy czworga? Z mediów wiadomo, że 3 już wyrzucono.

może nr kołnierzyka też ci podać spamerski trollu, aha,
nie zapomnij się w.....

Data: 2011-11-05 14:58:16
Autor: Leprechaun
wyciek z expose

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j93d7g$8gj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

że 3 już wyrzucono.

BomBel

może nr kołnierzyka też ci podać spamerski trollu,

Odpowiedz na pytania śmieciu!

BomBel

Data: 2011-11-05 18:10:41
Autor: apr...
wyciek z expose
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> może nr kołnierzyka też ci podać spamerski trollu,
> [...]

może w realu jesteś fajnym człowiekiem, ale tu, to nawet nie mam określenia na ciebie, jesteś na poziomie tego barana poniżej.
/ dla jasności, ma nick stevep czy coś koło tego /.
przy okazji odpowiem temu człowiekowi służb .........j !
czytaj uważnie kogo nie popieram, bo z ciebie wylatuje taka wazelina jakbyś miał cogodzinną s...ę, podetrzyj się f.....e.

Data: 2011-11-05 19:11:33
Autor: Leprechaun
wyciek z expose

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j93u71$om8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czytaj uważnie kogo nie popieram, bo z ciebie wylatuje taka wazelina jakbyś
miał cogodzinną s...ę, podetrzyj się f.....e.

Ty też może w realu jesteś wspaniałym człowiekiem, ale tu nie mam odwagi by porównywać cię do poziomu wymoczka wiecznie dyzurującego obok trzepaka. Twoje umiłowanie do fekalii jest zastanawiające. Miłego wieczoru w dobrym samopoczuciu.

BomBel

Data: 2011-11-05 17:21:36
Autor: stevep
wyciek z expose
Dnia 05-11-2011 o 11:37:01 Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

> [...]

Wciąż czekam na odpowiedź: jakie masz wizje kiedy napierdolisz się w  szpaka ziołem? Tak przy okazji: kogo zaliczasz do bandy czworga? Z  mediów wiadomo, że 3 już wyrzucono.

Widzi prezia na kasztanim kocie.  ;)

--
stevep

Data: 2011-11-06 17:09:37
Autor: bolek
wyciek z expose

napisał(a):

> [...]

Wciąż czekam na odpowiedź: jakie masz wizje kiedy napierdolisz się w szpaka ziołem? Tak przy okazji: kogo zaliczasz do bandy czworga? Z  mediów wiadomo, że 3 już wyrzucono.

kotce

wyciek z expose