wycieraczki Valeo - Bosch

Data: 2009-02-24 11:15:48
Autor: Qnick
wycieraczki Valeo - Bosch
Dnia 24-02-2009 o 10:23:02 Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl> napisał(a):

Na allegro znalazłem wycieraczki firmy Valeo Compact Revolution za 71

Ja używam wycieraczki Motgum.

http://www.motgum.com.pl/

wystarczaja na ok. rok wymieniam zawsze po zimie jak dobrze już dostaną w  d... przez mrozy i nie narzekam, cena podobna do Alca a jakość moim  zdaniem lepsza. pozdr.

Data: 2009-02-24 11:34:24
Autor: Robert Wicik
wycieraczki Valeo - Bosch
Użytkownik "Qnick" <rpajorek@op.pl> napisał w wiadomości news:op.upupgnbs7hh22lacer...
[...]

Alca nie są złe, ale troche za twardą gumę mają - szybko sztywnieją i skaczą po szybie.
Motgumów kiedyś używałem i były super.
Ostatnio jakieś tanie kupiłem w Selgorsie - nie polecam - od nowości końce słabo przylegają do szyby.

Data: 2009-02-24 11:36:03
Autor: Grzegorz
wycieraczki Valeo - Bosch
Hello Qnick !:
[...]

Potwierdzam.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-02-24 14:44:29
Autor: yabba
wycieraczki Valeo - Bosch
[...]

Kupiłem miesiąc temu Motgumy i już zaczęły piszczeć.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-02-24 21:34:12
Autor: Adam Franik
wycieraczki Valeo - Bosch
Dnia Tue, 24 Feb 2009 14:44:29 +0100, yabba napisał(a):

[...]

No własnie. Kiedys kupiłem Motgumy u kolesia z Allegro (ten z Lubina) i
były wypas przez rok. Później zaczeły piszczeć i kiepsko zbierać, ale miały
a sobą 30kkm więc można im wybaczyc. Teraz kupiłem w sklepie moto i od razu
piszczą, choć zbierają całkiem nieźle. Skąd w takim razie bierze się to
okropne piszczenie?
--
pozdrawiam,
Adam F. & Astra F + LPG [SG][S#WD]

Data: 2009-02-24 22:32:48
Autor: Adam Adamaszek
wycieraczki Valeo - Bosch
On 24 Lut, 21:34, Adam Franik <n...@podam.pl> wrote:

> [...]

piszczą, choć zbierają całkiem nieźle. Skąd w takim razie bierze się to

a/ sucha szyba
b/ na koncach wycieraczek sa takie jakby uchwyty-prowadnice - w
Motgumach wycieraczka (gumka + listewki) potrafi sie z rzadka zen
wysunac, co moze powodowac piszczenie i rysowanie szyby.

pozdr
AA

Data: 2009-02-24 15:29:26
Autor: Seba
wycieraczki Valeo - Bosch
Dnia Tue, 24 Feb 2009 11:15:48 +0100, Qnick napisał(a):

http://www.motgum.com.pl/

Też ich używam - jednak firma ma kłopoty z zachowaniem ciągłości jakości
swoich produktów. Już kilka razy (patrzac z perspektywy kilku lat, kilku
aut) zdarzyło mi się trafić na wycieraczki od nich, które w krótkim
czasie domagały się wymiany (skakały, zamazywały). Jednak w ogólnym
rozrachunku jestem z nich zadowolony - tanie, dobre i skuteczne.

Data: 2009-02-24 20:52:58
Autor: uciu
wycieraczki Valeo - Bosch

Ja używam wycieraczki Motgum.

http://www.motgum.com.pl/

potwierdzam, mam takie od 3 lat w autach i szwagrowi tez takie sprzentowałem.
Wszyscy zadowoleni i nie kupują już innych

Teraz tylko jakoś dziwnie zaczeły skakać po szybie ale mają już ok 9 miesięcy wiec może dlatego.

Ogolnie super produkt za ta kase!
--
-- -
pozdrawiam

Data: 2009-02-24 21:48:43
Autor: Marcin J. Kowalczyk
wycieraczki Valeo - Bosch
Qnick pisze:
[...]

Jak mialem poloneza to uzywalem i byly super.
Teraz potrzebuje 70cm i niestety nie ma :( Jestem skazany na Valeo za 200pln/komplet.

wycieraczki Valeo - Bosch