wycieraczki Valeo - Bosch

Data: 2009-02-24 13:24:21
Autor: .Peeter
wycieraczki Valeo - Bosch
Ja kupuję oryginały produkowane przez Valeo i nie narzekam.
Są trochę droższe od innych (ok 75zł komplet), ale porządnie
wycierają.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-02-24 06:50:01
Autor: Adam Adamaszek
wycieraczki Valeo - Bosch
On 24 Lut, 13:24, ".Peeter" <peeter...@nospam.onet.pl> wrote:
Ja kupuję oryginały produkowane przez Valeo i nie narzekam.
Są trochę droższe od innych (ok 75zł komplet), ale porządnie
wycierają.

Moje roczne motgumy wycieraja idealnie - za 22zl komplet :)

pozdr
AA

Data: 2009-02-24 23:35:05
Autor: .Peeter
wycieraczki Valeo - Bosch
Adam Adamaszek wrote:
Moje roczne motgumy wycieraja idealnie - za 22zl komplet :)

A też masz taką funky lekko zakrzywioną wycieraczkę po stronie
pasażera? ;) W oryginałach do mojego auta taka jest. :D

  __
 |__)_ _|_ _ _
..|  (-(-|_(-|

Data: 2009-02-24 22:33:53
Autor: Adam Adamaszek
wycieraczki Valeo - Bosch
On 24 Lut, 23:35, ".Peeter" <peeter...@nospam.gazeta.pl> wrote:
Adam Adamaszek wrote:
> Moje roczne motgumy wycieraja idealnie - za 22zl komplet :)

A też masz taką funky lekko zakrzywioną wycieraczkę po stronie
pasażera? ;) W oryginałach do mojego auta taka jest. :D

Mam, ale ze tak powiem "stuningowana" - lekko dogialem sam.

pozdr
AA

wycieraczki Valeo - Bosch