wycieraczki Valeo - Bosch

Data: 2009-02-24 15:51:13
Autor: radekp@konto.pl
wycieraczki Valeo - Bosch
Tue, 24 Feb 2009 10:23:02 +0100, w <4s9l9csxf085.raq7ht39xegi.dlg@40tude.net>,
Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Różnica w cenie dość znaczna, ale jeżeli
wycieraczki Boscha są trwalsze i dłużej skutecznie "wycierają" szybę to
może lepiej nie oszczędzać?

Ktoś ci niezły kit wcisnął, że Bosch jest trwalszy i skuteczniejszy :).
Ta marka, jeżeli chodzi o wycieraczki, ma utrwaloną złą opinię.

A przy okazji -- gdzie kupię wycieraczki Motgumu? Potrzebuję 53 i 55cm po
sztuce.

Data: 2009-02-24 16:39:26
Autor: Qnick
wycieraczki Valeo - Bosch
Dnia 24-02-2009 o 15:51:13 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> napisał(a):

A przy okazji -- gdzie kupię wycieraczki Motgumu? Potrzebuję 53 i 55cm po
sztuce.

Sądze, że allegro skutecznie Ci pomoże no chyba że nie lubisz takich  transakcji, wówczas zapytaj w sklepie motoryzacyjnym pewnie mają albo Ci  sprowadzą. Pozdr

Data: 2009-02-24 17:00:51
Autor: Reksio
wycieraczki Valeo - Bosch

A przy okazji -- gdzie kupię wycieraczki Motgumu? Potrzebuję 53 i 55cm po
sztuce.

Handluje nimi też Auchan - dostępne są nawet same gumy, więc gdy masz dobre "ramki" - np BOSCH :-) to wystarczy przełożyć :-)

Pozdrrr... Reksio

Data: 2009-02-24 17:08:18
Autor: radekp@konto.pl
wycieraczki Valeo - Bosch
Tue, 24 Feb 2009 17:00:51 +0100, w <go1648$5nm$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"Reksio" <mislawekCIACH@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Handluje nimi też Auchan - dostępne są nawet same gumy, więc gdy masz dobre "ramki" - np BOSCH :-) to wystarczy przełożyć :-)

Dzięki. Wolę komplet, mam nadzieję że też mają.

PS. Myślałem, że to grupa regionalna, stąd dziwne pytanie ;).

Data: 2009-02-24 21:47:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wycieraczki Valeo - Bosch
radekp@konto.pl pisze:
PS. Myślałem, że to grupa regionalna, stąd dziwne pytanie ;).

Nie pomyliłeś się. :P
Tylko co jak ktoś Ci poleci sklep w Suwałkach? W sumie niedaleko, tak w sam raz na przejażdżkę dla zaoszczędzenia dwóch zet. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-02-24 20:54:34
Autor: uciu
wycieraczki Valeo - Bosch

A przy okazji -- gdzie kupię wycieraczki Motgumu? Potrzebuję 53 i 55cm po
sztuce.

u mnie w oszołomie są i realu jak masz coś takiego w okolicach

--
-- -
pozdrawiam

Data: 2009-02-24 21:23:10
Autor: JG
wycieraczki Valeo - Bosch
radekp@konto.pl pisze:
(...)
A przy okazji -- gdzie kupię wycieraczki Motgumu? Potrzebuję 53 i 55cm po
sztuce.
http://www.motgum.com/kontakt_p.html
2 razy pisałem i mi odpisali, więc możesz spróbować ;)

pozdrawiam,
JG

wycieraczki Valeo - Bosch