wycieraczki cc900 91r problem

Data: 2010-01-04 23:02:36
Autor: Mistrz
wycieraczki cc900 91r problem
Nagle przestały działać wycieraczki, sprawdziłem pierwszy od lewej, środkowy bezpiecznik i przewodzi( organoleptycznie i multimetrem).Dwa dni wcześniej było wszystko zamarzniete a możliwe ze mama zostawiła włączone wycieraczki i mogły się tak kotłować aż do rozgrzania samochodu, śmierdolilo coś w nim dość mocno.Dzień temu walczyłem ze stacyjką, możliwe że wtedy również coś mogłem popsuć.Jak się zabrać do znalezienia usterki. Mam dwie ręce, multimetry, śrubokręty, cynę, lutownice.Co robić?

Data: 2010-01-04 23:19:26
Autor: juhass
Mistrz pisze:
[...]

Ja bym zaczął od dostania się do mechanizmu wycieraczek (upierdliwe rozbieranie podszybia) i sprawdzeniu, czy podczas włączenia ich dochodzi napięcie na silnik. Jeżeli nie- problem gdzieś w instalacji, jeżeli dochodzi- uszkodzony/ spalony silnik od wycieraczek. :)

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-01-05 10:40:33
Autor: jerry
Użytkownik "Mistrz" <dupa@zupa.pl> napisał w wiadomości news:hhtohn$83g$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ostrożnie. W moim sterym cc700 od wajchniętych wycieraczek spalił się silniczek,
a potem przełącznik zespolony w kolumnie.

wycieraczki cc900 91r problem