wycieraczki cc900 91r problem

Data: 2010-01-05 10:40:33
Autor: jerry
wycieraczki cc900 91r problem
Użytkownik "Mistrz" <dupa@zupa.pl> napisał w wiadomości news:hhtohn$83g$1news.dialog.net.pl...
Nagle przestały działać wycieraczki, sprawdziłem pierwszy od lewej, środkowy bezpiecznik i przewodzi( organoleptycznie i multimetrem).Dwa dni wcześniej było wszystko zamarzniete a możliwe ze mama zostawiła włączone wycieraczki i mogły się tak kotłować aż do rozgrzania samochodu, śmierdolilo coś w nim dość mocno.Dzień temu walczyłem ze stacyjką, możliwe że wtedy również coś

Ostrożnie. W moim sterym cc700 od wajchniętych wycieraczek spalił się silniczek,
a potem przełącznik zespolony w kolumnie.

wycieraczki cc900 91r problem