wycieraczki do szyby

Data: 2009-04-23 00:56:05
Autor: ia
wycieraczki do szyby
muszę już zmienić, w mercedesie c,
i nie chodzi o to, że oryginalne drogo czy tanio,
poprostu jest tyle nowinek za którymi merc nie koniecznie nadąża,
doradźcie, co wybrać, żebym po kilku miesiącach nie musiał zmieniać..

pzdr
ia

Data: 2009-04-22 23:54:15
Autor: Adam Adamaszek
wycieraczki do szyby
On 23 Kwi, 00:56, "ia" <zapy...@mnie.pl> wrote:
[...]

Kup MotGum, tanie, a dobre.

pozdr
AA

Data: 2009-04-23 09:10:16
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
wycieraczki do szyby
Kolega/żanka Adam Adamaszek napisał/a:
Kup MotGum, tanie, a dobre.

Ja sobie od dawna mówię, że kiedyś się rzucę na jakieś Championy albo Valeo i wyprubuję, czy są choć trochę lepsze od Motgumów, ale kiedy przychodzi do wyciągnięcia gotowki, to mi te pomysły przechodzą :)
Właśnie wczoraj przy okazji zakupów Auchan kupiłem kolejne MotGumy, choć miałem pewną zagwozdkę, czy nie sprawdzić płaskich (http://www.motgum.com/index.php?pid=27), ale też mi było szkoda kasy (prawie 25 zł za 530mm) - może nekst tajm... Tak na marginesie - testował ktoś płaskie Motgumy? Jak się mają do standardowych?

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-04-23 09:18:22
Autor: Krzychu
wycieraczki do szyby
Krzysiek Niemkiewicz pisze:
[...]

50cm sprawowała się ok

60cm nie mogłem w żadne sposób namówić do ścierania całej szyby. Zawsze zostawała gdzieś smuga przepuszczonej wody.

z "klasycznymi" nie mam tego problemu.

Pozdrawiam
Krzychu

Data: 2009-04-23 11:14:38
Autor: omega_fan
wycieraczki do szyby
[...]

Mam taką 56 cm w Punto II. Moim zdaniem gorzej niż zwykła Alca - w jednym miejscu
zawsze zostaje smuga.

Data: 2009-04-23 14:01:09
Autor: Kartrait
wycieraczki do szyby
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <kn(usun_to)@post.pl> napisał w wiadomości news:49f014b6$1news.home.net.pl...

[...]

Ja na razie zaczynam test więc wiele powiedzieć się nie da, ale poprzednie miałem "zwykłe" motogumy i sprawowały się świetnie przez 2 lata (500mm) używane dość intensywnie bo mam lekkiego fioła na p-cie czystych szybek ;) teraz je zdjąłem i zostawię może na zimę, bo dalej działają ładnie, a że dostałem po dość promocyjnej cenie płaskie to się zdecydowałem i zobaczymy co będzie... :)

--
Pozdrufka,
Krzysiek

Data: 2009-04-23 14:04:41
Autor: DoQ
wycieraczki do szyby
Krzysiek Niemkiewicz pisze:

(prawie 25 zł za 530mm) - może nekst tajm... Tak na marginesie - testował ktoś płaskie Motgumy? Jak się mają do standardowych?

Jeśli chodzi o płaskie, to przede wszystkim trzeba dobrać wycieraczki dedykowane pod konkretny model samochodu. Producent bierze pod uwagę krzywiznę szyby i dobierając "na pałę po długości" można się tylko rozczarować.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-23 12:35:16
Autor: Cavallino
wycieraczki do szyby
Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomości news:b0e4f856-56b9-4034-a48c-56244e08b456j18g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Nie potwierdzam.
Jedne z najgorszy wycieraczek jakie miałem, a wcale takie tanie nie były.

Data: 2009-04-23 05:53:35
Autor: Adam Adamaszek
wycieraczki do szyby
On 23 Kwi, 12:35, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabec...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b0e4f856-56b9-4034-a48c-56244e08b456j18g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

Nie potwierdzam.
Jedne z najgorszy wycieraczek jakie miałem, a wcale takie tanie nie były.

W Auchan w BB zaplacilem 22zl za komplet, 2x480mm - czy to duzo raz do
roku - ciezko okreslic.

Zbieraja bez zarzutu.

pozdr
AA

Data: 2009-04-23 15:09:09
Autor: Cavallino
wycieraczki do szyby
Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomości news:3c6d0ecb-22da-4417-b8f5-211a94fbb845z5g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

Jedne z najgorszy wycieraczek jakie miałem, a wcale takie tanie nie były.

W Auchan w BB zaplacilem 22zl za komplet, 2x480mm - czy to duzo raz do

Ja onegdaj zapłaciłem 28 zł, nie pamiętam czy za komplet czy za szt. i nadawały się do wywalenia od razu.
Zbierały gorzej (przy powrocie) niż stare wycieraczki, których na szczęście nie wyrzuciłem.
Do tego sklep nie chciał przyjąć reklamacji bez opakowania.
Nigdy więcej Motgumów.

Tak a propos - są już jakieś zamienniki dla Valeo Extreme?
Czyli wycieraczek z samej gumy?
Bo w Kii 1 szt do Ceeda kosztuje coś pod 150 zł, we Fiacie (pasują od nowego Bravo) połowę tego.
Da się taniej?

Data: 2009-04-23 14:53:26
Autor: Bartek
wycieraczki do szyby
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gspgfr$uv5$1news.onet.pl...
[...]

od pewnego czasu kupuje te wycieraczki u goscia przez allegro, i kupuje je dla znajomych. od peugeota 206, przez fieste, mojego golfa, audi a6, bmw 520 i inne, wszyscy byli bardzo zadowoleni. a raczej to ludzie upierdliwi wiec...

a cena - moim zdaniem bdb.

koszt 2 wycieraczek do golfa to 10 zł, do astry 25 zł w tym jedna ze spojlerem itp.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2009-04-23 07:19:47
Autor: Czabu
wycieraczki do szyby

Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:gso7a7$mld$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wycieraczki, to część eksploatacyjna, którą należy co kilkam miesięcy zmieniać :-)

Motgum, Champion, Valeo, Bosch, itp. będą działały tak samo (przynajmniej w dyskusjach na p.m.s. żadna marka nie zyskała przewagi). Wybierz na co Cię stać, na grupie było wiele razy.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-23 09:06:25
Autor: JBART
wycieraczki do szyby
Motgum,

kupiłem 2x po lekturze m.in. p.m.s i za każdym razem czegoś im brakowało: pierwszy komplet był bardzo głośny i szurał po dobrze umytej szybie, komplet drugi zostawia smugi. Moze ma to związek z dość dużym rozmiarem 600mm, tak czy siak ja odradzam.

--
Jarek

Data: 2009-04-23 13:56:21
Autor: Adam Szewczak
wycieraczki do szyby

[...]

    Ile uzytkownikow tyle opinii.

Ja np nie kupuje Boscha bo sie zrobili starsznie gowniane.
Wole wydac wiecej i miec Valeo i spokoj na jakis rok.

PZDr
Adam

wycieraczki do szyby