wycieraczki do szyby

Data: 2009-04-23 07:19:47
Autor: Czabu
wycieraczki do szyby

Użytkownik "ia" <zapytaj@mnie.pl> napisał w wiadomości news:gso7a7$mld$1inews.gazeta.pl...
muszę już zmienić, w mercedesie c,
i nie chodzi o to, że oryginalne drogo czy tanio,
poprostu jest tyle nowinek za którymi merc nie koniecznie nadąża,
doradźcie, co wybrać, żebym po kilku miesiącach nie musiał zmieniać..

Wycieraczki, to część eksploatacyjna, którą należy co kilkam miesięcy zmieniać :-)

Motgum, Champion, Valeo, Bosch, itp. będą działały tak samo (przynajmniej w dyskusjach na p.m.s. żadna marka nie zyskała przewagi). Wybierz na co Cię stać, na grupie było wiele razy.

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-04-23 09:06:25
Autor: JBART
wycieraczki do szyby
Motgum,

kupiłem 2x po lekturze m.in. p.m.s i za każdym razem czegoś im brakowało: pierwszy komplet był bardzo głośny i szurał po dobrze umytej szybie, komplet drugi zostawia smugi. Moze ma to związek z dość dużym rozmiarem 600mm, tak czy siak ja odradzam.

--
Jarek

wycieraczki do szyby