wycieraczki motgum czy dipp

Data: 2011-10-10 21:35:28
Autor: icek2
wycieraczki motgum czy dipp
Witam,

jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

--
pozdros
icek

Data: 2011-10-10 13:30:49
Autor: koziel
wycieraczki motgum czy dipp
Alca z tesco - tez jestem zadowolony i juz od kilku lat w wielu autach
uzywam. Jak na razie w stosunku cena/jakosc nie znalazlem nic
lepszego.

Pozdrawiam,
Emil.

GG: 5767314
http://otomoto.pl/index.php?sect=edit
http://allegro.pl/uniroyal-ms-plus6-175x65-r14-nowe-i1865067898.html

Data: 2011-10-10 20:00:24
Autor: Rafał Grzelak
icek2 wrote:

Witam,

jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

Moze Alca? Dosc tanie, ale ja nie mam zastrzezen.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-10-10 22:10:14
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-10-10 22:00, Rafał Grzelak pisze:
icek2 wrote:

Witam,

jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

Moze Alca? Dosc tanie, ale ja nie mam zastrzezen.

Alca z Tesco nadawała się do wyrzucenia (Mondeo MK3) kupione w jakiejś promocji z groupona Bosche jakiś Twin (płaskie) są jak na razie bardzo dobre.
W tym samym Mondeo Motgum też się nadawał do wyrzucenia.

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-11 08:06:14
Autor: Big Jack
wycieraczki motgum czy dipp
W wiadomo¶ci
*Czarek Daniluk* napisa³(-a):

Alca z Tesco nadawa³a siê do wyrzucenia (Mondeo MK3) kupione w jakiej¶
promocji z groupona Bosche jaki¶ Twin (p³askie) s± jak na razie bardzo
dobre.

Kupione i za³o¿one na wiosnê BOSCH ju¿ w poowie lata nadawa³y siê do wywalenia. Poprzednio by³y Alca i takie bêd± nastêpne.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-10-10 22:31:43
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j6vhdu$6oa$1news.onet.pl...
Witam,

jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

zawsze uwazałem, ze im droższe tym lepsze, raz kiedyś zmuszony wymienić wycieraczkę, która przestała sie spisywać w trasie kupilem w practikerze pióro firmy UniPoint.
Kosztowała 19.90 wiec założylem, ze ma być na dojazd do domu.

Mam ją już 3 miesiąc i ... nadal pracuje dokładnie tak jak powinna. Jest cicha, nie skacze przy dużych prędkościach, dobrze wyciera, nie pozostawia smug.
Wlasnie kupilem drugą bo kolejny bosh odszedł do krainy wiecznych deszczy....

Jakby co - polecam.

ps. acha - to typ bezprzegubowy

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-10-10 22:54:50
Autor: Cavallino
[...]

Motgumy zaczęły skakać po szybie bezpośrednio po założeniu, nie wspominając o tym, że jedna nawet założyć się nie dała, bo od razu przyszła w dwóch kawałkach.
Inna sprawa, że ładnie wymienili na nowe dwa razy.

Data: 2011-10-10 23:15:26
Autor: Marcin Kiciñski
On 10 Pa¼, 21:35, icek2 <ic...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam,

jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

Dawniej u¿ywa³em klasycznych motgumów i zawsze by³em zadowolony, ale
czêsto padaj± g³osy (nawet na PMS), ¿e motgumy "siê popsu³y".
Co do dippów, to raz wypróbowa³em p³askie, dedykowane do Grande Punto
i to by³a totalna pora¿ka. Wycieraczki odstawa³y na koñcach od szyby,
a ich zaczepy by³y prawie jak oryginalne, ale to "prawie" spowodowa³o,
¿e ich monta¿ zamiast 30 sekund zaj±³ mi 30 minut, a i tak nie mia³em
pewno¶ci ¿e nie odpadn± na autostradzie.
Nie polecam.

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-10-11 08:34:03
Autor: kurdybanek
wycieraczki motgum czy dipp

U¿ytkownik "Marcin Kiciñski" <mmkicinski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6e74666a-a431-4208-bac4-ef1fe1a4ef96z8g2000yqb.googlegroups.com...
On 10 Pa¼, 21:35, icek2 <ic...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam,

jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

Uzywam plaskich motgumów w Corolli. Pieknie sciagaja i chodza cichutko. Jak w nowym Lexusie.

Data: 2011-10-11 17:23:50
Autor: Cavallino
[...]

Mój g³os jest taki, ¿e zawsze by³y do d....
I nadal nic siê nie zmieni³o, te same problemy które mieli 8 lat temu, wystêpuj± równie¿ obecnie.

Data: 2011-10-11 09:24:33
Autor: Agent
[...]

Motgumy używam od wielu lat i jestem bardzo zadowolony. Chociaż ostatnie płaskie które założyłem przez pierwszy dzien lekko hałasowały a potem przestały i od roku już nie piszczą i ładnie zbierają. Alca na odwrót. Po założeniu rewelacja, potem zaczęły hałasować.

Data: 2011-10-11 19:33:20
Autor: Shrek
On 2011-10-11 09:24, Agent wrote:

[...]

U mnie na odwrót - Płaska Alca skalała i hałasowana na początku, potem się chyba "ułożyła". Na początku obiecywałem sobie, że więcej tego gówna nie kupię i rzeczywiście nie kupowałem więcej - już rok działa;)

A tak na poważnie, to wiele chyba zależy od ramiona wycieraczki - czy pióra są równolegle do szyby.

Shrek.

Data: 2011-10-11 10:29:03
Autor: Maciek
wycieraczki motgum czy dipp
jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

oryginalne valeo przezyły mi 40k km i zaczeły mazac :(

Marketowe odradzam, wszelkie wycieraczki typu Alca jeżeli działały po założeniu dobrze to nie wytrzymywały u mnie dłużej niż 3 miesiące.
Z Motgumami jak widać po opiniach jest loteria, jednak w moim przypadku złego słowa nie mogę powiedzieć. Druga para, którą mam już ponad 2 lata, na chwilę obecną pracuje ciągle prawidłowo, nie zamazuje. W zimie samochód używam praktycznie codziennie, podobnie jak i wycieraczki.

Data: 2011-10-11 19:16:51
Autor: icek2
wycieraczki motgum czy dipp
pacjent to partner II

oryginalne, valeo czy bosh - od razu porazku
teraz, im wiecej wody - tym gorzej

to sa te płaskie :/
prawa, krótsza, to nie zbiera od nowosci prawie wcale

po roku - jest juz zle :(

--
pozdros
icek

Data: 2011-10-11 19:20:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j71tm1$u2h$1news.onet.pl...
[...]

I tak ma być, one wytrzymują o wiele krócej.
Ja spróbowałem mimo wszystko tych motgumów, ujdą za swoją cenę.
Ale bierz przez net, bo nawet z przesyłką wychodzą taniej niż w sklepie, a nie robią problemów z reklamacją, po prostu wysyłają następną, uszkodzoną każą wyrzucić.
Obstawiam że w żadnym sklepie tak Ci nie zrobią.

Data: 2011-10-11 13:52:29
Autor: _±æê³ñ󶼿
[W-wa] Gdzie wycieraczki Motgum ?
Gdzie bêdzie dobry wybór (s± zdaje siê dwie serie Motgumów tañsza i lepsza?)?

Data: 2011-10-11 21:53:53
Autor: Mirek
[W-wa] Gdzie wycieraczki Motgum ?

U¿ytkownik "_±æê³ñ󶼿" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j71hms$5gr$1@inews.gazeta.pl...
Gdzie bêdzie dobry wybór (s± zdaje siê dwie serie Motgumów tañsza i lepsza?)?

Polecam ich sklep internetowy
Szybko i bezbolesnie zamowilem i rownie szybko otrzymalem przesy³ke.
Osoboscie nie zdecydowalem sie na ponowny zakup, gdyz jakosc tych wycieraczek IMHO jest przereklamowana.Mi piszczaly i na dzien dobry zostawialy smugi.
Od lat uzywalem "roznych" marek, ale z utesknieniem wracam do CHAMPION, polecam mozna znalesc na allegro( kiedys w ogole ich nie bylo)

Pozdr
Mirek

Data: 2011-10-12 10:03:51
Autor: Jan Kowalski
[W-wa] Gdzie wycieraczki Motgum ?
U¿ytkownik "_±æê³ñ󶼿" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j71hms$5gr$1inews.gazeta.pl...
Gdzie bêdzie dobry wybór (s± zdaje siê dwie serie Motgumów tañsza i lepsza?)?

JK

Data: 2011-10-12 18:36:30
Autor: Cavallino
[W-wa] Gdzie wycieraczki Motgum ?
U¿ytkownik "Jan Kowalski" <jankowalski@cos.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j73hee$at1$1news.onet.pl...
U¿ytkownik "_±æê³ñ󶼿" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j71hms$5gr$1inews.gazeta.pl...
Gdzie bêdzie dobry wybór (s± zdaje siê dwie serie Motgumów tañsza i lepsza?)?

Ale tam p³askich nie dostanie.
Tylko na standardowe mocowania.

Data: 2011-10-12 18:47:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Użytkownik "_ąćęłńóśźż" <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Gdzie będzie dobry wybór (są zdaje się dwie serie Motgumów tańsza i
lepsza?)?

Ale tam płaskich nie dostanie.
Tylko na standardowe mocowania.

Byzyduuuura. Przynajmniej jeśli chodzi o podwrocławski Auchan.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-10-12 18:55:22
Autor: Cavallino

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:

Ale tam płaskich nie dostanie.
Tylko na standardowe mocowania.

Byzyduuuura. Przynajmniej jeśli chodzi o podwrocławski Auchan.

Mam gdzieś podwrocławskie sklepy razem z ich zawartością, mówiłem o podpoznańskich.

wycieraczki motgum czy dipp