wycieraczki motgum czy dipp

Data: 2011-10-11 10:29:03
Autor: Maciek
wycieraczki motgum czy dipp
jakie wycieraczki polecacie? motgum czy dipp ?

oryginalne valeo przezy艂y mi 40k km i zacze艂y mazac :(

Marketowe odradzam, wszelkie wycieraczki typu Alca je偶eli dzia艂a艂y po za艂o偶eniu dobrze to nie wytrzymywa艂y u mnie d艂u偶ej ni偶 3 miesi膮ce.
Z Motgumami jak wida膰 po opiniach jest loteria, jednak w moim przypadku z艂ego s艂owa nie mog臋 powiedzie膰. Druga para, kt贸r膮 mam ju偶 ponad 2 lata, na chwil臋 obecn膮 pracuje ci膮gle prawid艂owo, nie zamazuje. W zimie samoch贸d u偶ywam praktycznie codziennie, podobnie jak i wycieraczki.

Data: 2011-10-11 19:16:51
Autor: icek2
wycieraczki motgum czy dipp
pacjent to partner II

oryginalne, valeo czy bosh - od razu porazku
teraz, im wiecej wody - tym gorzej

to sa te p艂askie :/
prawa, kr贸tsza, to nie zbiera od nowosci prawie wcale

po roku - jest juz zle :(

--
pozdros
icek

Data: 2011-10-11 19:20:28
Autor: Cavallino
wycieraczki motgum czy dipp
U偶ytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j71tm1$u2h$1news.onet.pl...
[...]

I tak ma by膰, one wytrzymuj膮 o wiele kr贸cej.
Ja spr贸bowa艂em mimo wszystko tych motgum贸w, ujd膮 za swoj膮 cen臋.
Ale bierz przez net, bo nawet z przesy艂k膮 wychodz膮 taniej ni偶 w sklepie, a nie robi膮 problem贸w z reklamacj膮, po prostu wysy艂aj膮 nast臋pn膮, uszkodzon膮 ka偶膮 wyrzuci膰.
Obstawiam 偶e w 偶adnym sklepie tak Ci nie zrobi膮.

wycieraczki motgum czy dipp