wycieraczki ( pióra) samochodowe

Data: 2012-05-14 12:03:04
Autor: Chris
wycieraczki ( pióra) samochodowe
zbigniew nabazgrał(a):

Jakie obecnie są dobre wycieraczki samochodowe ( standardowe).
Z tego co widzę to namnożyło się pełno jakiś nieznanych produktów.
Macie swoje doświadczenia, dawniej kupowałem Boscha ale teraz to nie wiem co wybrać

Wycieraczki DIPP .. w czasie deszczu ułamało się mocowanie do ramienia i wycieraczka poleciała w siną dal, następny kilometr musiałem jechać ledwo widząc, na szczęście miałem blisko i mogłem powoli dojechach a deszcze nie był tak intensywny inaczej kaplica ...

Potem kupiłem w Realu sztukę za 8zł i działa bez problemu do dziś (już parę miesięcy) cicha, dobrze zbiera .. ogólnie zero problemów.

wycieraczki ( pióra) samochodowe