wycinanie aktor贸w/scen z film贸w

Data: 2010-04-23 12:59:08
Autor: KAM_
wycinanie aktor贸w/scen z film贸w
W dniu 2010-04-23 12:47, Piotrek pisze:

wyst臋powa膰/jakie sceny maj膮 do niego wej艣膰? Jak dla mnie post臋powanie w takich
przypadkach "od dupy strony" jest przejawem debilizmu tw贸rc贸w filmu. Przecie偶
nakr臋cenie tych scen id膮cych do kosza te偶 ile艣 trwa i kosztuje, a osoby, kt贸re
w nich zagra艂y, mimo 偶e na ekranie si臋 nie pojawi膮, te偶 trzeba op艂aci膰-czyste
marnotrawstwo. Wyja艣nijcie mi sens tych praktyk.

Mo偶e po prostu kr臋cenie filmu nie da si臋 tak zaplanowa膰 jak jaki艣 projekt technologiczny w fabryce, tu tyle surowc贸w, tyle ciep艂a, tyle 艣cieku, tyle gotowego produktu. Na pocz膮tku mo偶e wydawa膰 si臋, 偶e co艣 b臋dzie mega zajebiste, ale po zmontowaniu okazuje si臋, 偶e wygl膮da to raczej kiepsko.

A mo偶e po prostu producent za ma艂o fluga艂 re偶yserowi do s艂uchawki. :)

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-04-23 14:31:57
Autor: Tiber
wycinanie aktor贸w/scen z fil m贸w
Silly, silly KAM_ nabazgra艂u:

A mo偶e po prostu producent za ma艂o fluga艂 re偶yserowi do s艂uchawki. :)

Albo po prostu wyci臋te sceny b臋d膮 w wersji rozszerzonej w Australii i
Hong-Kongu.

--
tbr

wycinanie aktor贸w/scen z film贸w