wyciskarka do owocow

Data: 2010-10-20 09:51:27
Autor: szerszen
wyciskarka do owocow
hej mam pytanie do uzytwkonikow

chcialbym kupic wyciskarke do owocow, ale ceny mnie zabijaja, nawet najtansza jaka znalazlem w okolicach 800 zeta to lekka pomylka

znalazlem natomiast maszynke do mielenia miesa zelmera z nakladka do wyciskania cytrusow i druga do wyciskania owocow

problem jest tylko w tym ze nazywa sie to wyciskarka do malych owocow, gdzie sugerowanymi owocami sa maliny, jezyny i podobne gabarytowo

no i teraz pytanie, do ewentualnych uzytkownikow o co kaman, maszynka ma sporo mocy, daje rade zmielic mieso, wiec z takimi marchewkami czy jablkami nie powinna miec problemow, o co chodzi, to jakis marketingowy belkot, czy moze chodzi o otwor wrzutowy, czy moze o cos jeszcze innego?

pozdrawiam i czekam na kilka slow wyjasnienia

Data: 2010-10-20 01:00:49
Autor: Suri
wyciskarka do owocow
On 20 Paź, 09:51, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:

[...]

Masz na myśli coś takiego?
http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/maszynki-do-mielenia/maszynka-do-mielenia-986/

Pokaż ten produkt.

Data: 2010-10-20 17:09:27
Autor: szerszen
wyciskarka do owocow

Użytkownik "Suri" <bukfa@poczta.fm> napisał w wiadomości news:2b9922ba-e6cd-48c8-8ea4-345582389e9dg18g2000yqk.googlegroups.com...

Masz na myśli coś takiego?

dokladnie to

Data: 2010-10-20 10:11:36
Autor: Panslavista
wyciskarka do owocow
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:i9m71s$1mo$1news.task.gda.pl...
[...]

Praska Zelmera jest do owoców miękkich, żeby puścić w nią warzywa lub owoce twarde trzeba kupić maszynkę 986 z szatkownicą - zetrzeć na tarce marchew czy jabłko i dopiero papkę podać na praskę. W domu spokojnie wystarczy. Jest jeszcze inne rozwiązanie: maszynka do mięsa 986 oraz robot Fenomen Zelmera stanowią parę wzajemnie się uzupełniającą. Robot można zakupić z sokowirówką i wtedy spokojnie można obrabiać owoce czy warzywa twarde, pozyskując sok i wytłoczyny, też do wykorzystania np. na surówkę.
    Warto mieć obie maszyny, wszystkie opcje można dokupić, podobnie części zamienne za niewygórowaną cenę:
Maszynka do mielenia 986.80 + opcje
http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/maszynki-do-mielenia/maszynka-do-mielenia-986/art492,maszynka-do-mielenia-986-80-z-modulami-cytrusiarka-wysiskarka-szatkownica-mlynek-zarnowy.html
Do maszynki warto dokupić moduł mielący nr. "5" od maszynki 886 i opcje z nim związane: moduł robienia kiełbas, ciastek i makaronu. W module "5" mozna mleć np. słoninę ze skórą, która stanowi w 986 zbyt duże obciążenie.
    Robot Fenomen 880.5 który jest oferowany z najbogatszym oprzyrządowaniem:
http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/roboty_kuchenne/fenomen_z_sokowirowka/

Data: 2010-10-20 01:27:22
Autor: Suri
wyciskarka do owocow
On 20 Paź, 10:11, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:

    Robot Fenomen 880.5 który jest oferowany z najbogatszym
oprzyrządowaniem:http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/roboty_kuchenne/fenomen_z_sokowi...

Masz to i sprawdza sie?
Nie staje na bardziej łykowatym buraku?

Data: 2010-10-20 10:56:35
Autor: Panslavista
wyciskarka do owocow

"Suri" <bukfa@poczta.fm> wrote in message news:bff8a2e3-a655-4e6e-9573-11e7d0d6eaf8h7g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

A powinien?
Jeżeli chcesz robić biznes to potrzebna ci mocniejsza maszyna NMK 110, a tu przystawka do rozdrabniania, która nawet łykowatych buraków się nie przestraszy:
http://spomasz-naklo.eu/sklep/produkt,Przystawka_do_rozdrabniania_jarzyn_,69.html

Data: 2010-10-20 02:29:05
Autor: Suri
wyciskarka do owocow
On 20 Paź, 10:56, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Suri" <bu...@poczta.fm> wrote in message

> [...]

Jeżeli chcesz robić biznes to potrzebna ci mocniejsza maszyna NMK 110, a tu
przystawka do rozdrabniania, która nawet łykowatych buraków się nie

:) Nie no bez przesady.
Mnie chodzi i ostrość ostrzy\tarcz i obroty, wszak wiadomo, ze
te potrafią zdziałać cuda nawet przy dość niskim W
patrz-- > miksy zeptera 170W a moc obrotowa robi swoje :)
No wiesz, jak juz rękę rozmachasz....   ;)

Data: 2010-10-20 11:37:04
Autor: Panslavista
wyciskarka do owocow
"Suri" <bukfa@poczta.fm> wrote in message news:623649dd-baec-4d79-b6c5-97f97e611e59l20g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

patrz-- > miksy zeptera 170W a moc obrotowa robi swoje :)
No wiesz, jak juz rękę rozmachasz....   ;)

Mam ten sprzęt i spokojnie wystarcza nawet do prac przy przetworach. Np. buraki na barszcz tnę tarczą do frytek, daję do twistów, zalewam zakwaszoną octem wodą i pasteryzuję. W zimie do barszczu jak znalazł. Nie mam juz strat przechowalniczych, które zjadały mi co roku połowę zbioru, dzięki temu nie ma potrzeby siać tyle co dawniej. To samo z dynią np. na zupę - obieram ze skórki i trę na wiórki. Po wrzuceniu do rosołu błyskawicznie się gotują i mogę zmiksować. Szybko i małe straty witaminowe. Podobnie marmolada z dyni i innych owoców. Smak zachowują oryginalny przy tak krótkiej obróbce. Niektóre przetwory pochłaniały wiele dni aby je przerobić, z maszynkami Zelmera po dwu dniach mam spokój.

Data: 2010-10-20 17:19:07
Autor: szerszen
wyciskarka do owocow

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cbea43a$0$27038$65785112news.neostrada.pl...

Praska Zelmera jest do owoców miękkich, żeby puścić w nią warzywa lub owoce twarde trzeba kupić maszynkę 986 z szatkownicą - zetrzeć na tarce marchew czy jabłko i dopiero papkę podać na praskę.

no wiec wlasnie to mnie dziwi, ta maszynka ma 650 watow, wyciskarka do owocow, z mlynem w ktorym mozna robic make i kosztuje prawie 2kpln ma 420 watow, wiec o co chodzi

[...]

o tej maszynce wlasnie mowie, ale robienie soku na dwie maszyny to jakas paranoja ktorej w domu nie zamierzam wprowadzac, mam calkiem dobra sokowirowke moulinexa, ale niestety przy miekkich owocach np jablkach, odpady sa wilgotne, a wiec straty spore

dlatego zastanawiam sie nad wyciskarka a ich ceny sa z kolei chore

mozesz mi wyjasnic czemu ta maszynka 986 przy takiej mocy miala by nie dac sobie rady z marchewka czy jablkiem?

Data: 2010-10-20 19:49:00
Autor: Panslavista
wyciskarka do owocow

"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:i9n1bt$246g$1newsread1.aster.pl...

[...]

Nie rozdrabnia twardych przed wyciskaniem.

Data: 2010-10-21 08:36:07
Autor: szerszen
wyciskarka do owocow

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cbf2b8e$0$21000$65785112@news.neostrada.pl...

Nie rozdrabnia twardych przed wyciskaniem.

ale walek w tym urzadzeniu na oko wyglada identycznie jak w normalnych wyciskarkach

Data: 2010-10-20 19:49:45
Autor: Panslavista
wyciskarka do owocow

Cenę wziąłeś ze sufitu.