wyciszenie t艂umik贸w

Data: 2010-03-29 15:07:19
Autor: Glub
wyciszenie t艂umik贸w
fiodor <pawel.fiodorow@wp.pl> wrote:
cze dzieciaczki

Nowym nabytkiem si臋 ciesze ale mojej rado艣ci nie podzielaj膮
wsp贸艂u偶ytkownicy dr贸g.
Decybeli mam sporo za du偶o i nawet jak na mnie jest za g艂o艣no

Mam identycznie, zdecydowanie za g艂o艣no, jestem og艂iszony.

Szukaj膮c pomys艂u jak wyciszy膰 puste Vance&Hines w mojej VT100
znalazlem na allegro cos takiego :

http://moto.allegro.pl/item967312649_wyciszenia_tlumikow_cobra_vance_hines.html

My艣licie, 偶e to dobry pomys艂?

Bardzo prosz臋 o jakie艣 wskaz贸wki. Mo偶e kto艣 z Was zna kogo艣 kto zna
kogo艣.... kto wycisza wydech jako艣 sensownie.
Nie chce mie膰 ultra silencera ale te偶 i nie za g艂o艣ny motocykl.

Mi poradzono vega tuning serwis. Zamierzam si臋 wybra膰.  --
Glub@NewsTap usenet mobile reader

wyciszenie t艂umik贸w