wydech kawasaki GPZ 500

Data: 2011-10-25 13:31:48
Autor: juhass
wydech kawasaki GPZ 500
W dniu 2011-10-25 10:49, m100larz pisze:
witam,
jestem nowy i szukam pierwszego moto prawdopodobnie będzie to
kawasaki.Potrzebuje inf. na temat czy kawa gpz 500 lepiej chodzi na 1
czy na dwóch oryginalnie tłumikach,
Ja byłem oglądać z jednym i średnio mi się podobało.
Szukałem w poradniku i chciałem napisać do jednego z forumowiczów ale
nie wiem jak pisać na pw.

Dziwne pytanie zadajesz, choć patrząc skąd piszesz może nie do końca dziwne...
Seryjnie wychodziły na 2 wydechach i taki układ mnie się osobiście bardzo podobał (miałem kiedyś gpz), wersje z jednym wydechem to pewnie akcesoryjne sportowe kolektory. Najlepiej podjedź posłuchaj oryginału i opcji z jednym wydechem i wybierz. Weź pod uwagę, że większość wydechów jest z racji wieku i przebiegów trochę wydmuchana, przez co głośniej chodzi (o przeróbkach nie wspominam).

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2011-10-25 11:35:17
Autor: AZ
wydech kawasaki GPZ 500
On 2011-10-25, juhass <juchass@poczta.fm> wrote:

[...]

Widzialem na allegro ZZR 1200 z akcesoryjnymi sportowymi kolektorami.
Upierdolona rura idaca na drugi wydech, obsmarkana spawarka i 5 dziurek
wiertarka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-25 13:38:22
Autor: juhass
wydech kawasaki GPZ 500
W dniu 2011-10-25 13:35, AZ pisze:

Widzialem na allegro ZZR 1200 z akcesoryjnymi sportowymi kolektorami.
Upierdolona rura idaca na drugi wydech, obsmarkana spawarka i 5 dziurek
wiertarka.

No co... Jaki kraj takie akcesoria (i ich montaż) :D

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2011-10-25 13:36:19
Autor: m100larz
wydech kawasaki GPZ 500
juhass napisal

[...]

To co mam siê przeprowdziæ na drugi koniec Polski.Co ja poradze, ¿e warmia i mazury to tylko ³adne jeziora. Je¶li przychodzi co¶ kupiæ z motoryzacji , nale¿y jechaæ albo na pomorze albo w g³±b kraju.
Piszê bo nie wiem, by³em ogl±daæ z 1 t³umikiem i nie zabardzo mi siê podoba³o a by³o to blisko wiêc podjecha³em.
Jak dla mnie pytanie jak ka¿de inne. Jak juhass czego¶ nie wiesz to pytasz i tutaj dla kogo¶ te¿ mo¿e to byæ dziwne pytanie:) --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-10-25 15:46:28
Autor: ursynek
wydech kawasaki GPZ 500
W dniu 2011-10-25 15:36, m100larz pisze:
> [...]
Jak dla mnie pytanie jak ka¿de inne. Jak juhass czego¶ nie wiesz
to pytasz i tutaj dla kogo¶ te¿ mo¿e to byæ dziwne pytanie:)

To sobie przeczytaj Twoje pytanie i sam sobie odpowiedz czy nie jest dziwne :P

By³y GPZ-ty z 1nym oryginalnym t³umikiem? Chyba nie. Co masz na my¶li pisz±c "chodzi"? D¼wiêk silnika czy ju¿ sam± jazdê - mo¿na to zrozumieæ dwojako.

Poszukaj sobie w okolicy maszyny z dwoma wydechami i porównaj :)

Na otomoto s± w tej chwili dwa GPZty z warmiñsko-mazurskiego, dwie opcje ;P

Pozdrawiam
ursyn

Data: 2011-10-25 15:48:37
Autor: Small
wydech kawasaki GPZ 500
W dniu 25-10-2011 15:36, m100larz pisze:
juhass napisal

[...]

Chodzilo raczej o miejsce z ktorego piszesz(scigscz.pl), a nie o miejsce gdzie mieszkasz :)

pozdr

Small
GSX750F

Data: 2011-10-25 15:50:37
Autor: Small
wydech kawasaki GPZ 500
Upsss, sry

Data: 2011-10-25 14:09:28
Autor: m100larz
wydech kawasaki GPZ 500
Small napisal

Upsss, sry
 gdzie zasiêgn±c informacji na ten temat?
¶cigacz.pl siê do tego nie nadaje.

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-10-25 14:12:46
Autor: m100larz
wydech kawasaki GPZ 500
m100larz napisal

je¶li chodzi  o to ,ze mia³o byæ na "forum" a nie na "grupach duskusyjnych"to chwile po tym jak tu za³o¿y³em temat  zrobi³em to samo na forum.
Wybaczciie;)

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-10-25 23:58:55
Autor: Damork
wydech kawasaki GPZ 500
Na mównicê wtargn±³ "m100larz", poprawi³ mikrofon, rozwar³ paszczê i
rykn±³:

m100larz napisal

je¶li chodzi  o to ,ze mia³o byæ na "forum" a nie na "grupach duskusyjnych"to chwile po tym jak tu za³o¿y³em temat  zrobi³em to samo na forum.
Wybaczciie;)

Je¶li pytasz o konkretny motocykl (markê), to we¼ pod uwagê, ¿e s± w³a¶nie
fora grupuj±ce u¿ytkowników konkretnych marek i masz spor± szansê uzyskaæ
tam odpowiedzi na swoje pytania, w ka¿dym razie wiêksz± ich ilo¶æ, z
jako¶ci± bywa ró¿nie ;P
Gógiel na szybko wyrzuca na przyk³ad http://www.mojekawasaki.pl/ lub
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/forum/155-kawasaki/

--
Pozdrawiam Piotr Mocka³³o
Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N

Data: 2011-10-26 04:57:33
Autor: m100larz
wydech kawasaki GPZ 500
Damork
Dziêki jak mo¿na to proszê o usuniêcie tematu.Po co za¶miecaæ:)

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-10-26 05:02:16
Autor: m100larz
wydech kawasaki GPZ 500
Albo sam napisze do ¶cigacz.pl. Aby usuneli

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-10-26 07:57:48
Autor: Arni
wydech kawasaki GPZ 500
m100larz pisze:
Albo sam napisze do ¶cigacz.pl. Aby usuneli

o kufra!... nie wiedzia³em ze maj± tak± w³adze..

to ja wycofuje wszystko z³e co na sikacza powiedzia³em, wiecej to sie juz nie powtórzy.

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-10-26 11:30:36
Autor: m100larz
wydech kawasaki GPZ 500
Niestety nie mog± usun±æ.
 Trudno to niech sobie tam bêdzie. Pomy¶la³em ,¿e skoro siê pomyli³em a forumowicze mnie nakierowali to usun±æ mo¿na
;) --
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-10-26 17:33:44
Autor: Kuczu
wydech kawasaki GPZ 500
W dniu 2011-10-26 13:30, m100larz pisze:
Niestety nie mogą usunąć.
Trudno to niech sobie tam będzie. Pomyślałem ,że skoro się pomyliłem a
forumowicze mnie nakierowali to usunąć można

Moze to dlatego ze to nie jest forum ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-04-02 06:30:03
Autor: ANGELUNAR
wydech kawasaki GPZ 500
 napisal

juhass napisal

Data: 2013-04-02 06:33:38
Autor: ANGELUNAR
wydech kawasaki GPZ 500
ANGELUNAR napisal

 napisal

juhass napisal

W dniu 2011-10-25 10:49,
[...]

error error error error error error error error error error error error error error
error error error error error error error error error error error error error errorerror error error error error error error error error error error error error error