wyegzekwowanie dokonczenia uslugi przez zleceniobiorce

Data: 2014-12-18 23:47:33
Autor: re
wyegzekwowanie dokonczenia uslugi przez zleceniobiorce

UĹĽytkownik

W jaki sposob najlepiej moge wyegzekwowac dokonczenie prac zwiazanych z wykonaniem mebli kuchennych na wymiar.
Meble nie zostaly skonczone, brakuje frontow i niektore dzialaja wadliwie.
Mam umowe wraz z projektem na podstawie ktorego mozna stwierdzic ze to co zostalo zrobione nie jest zgodne z tym co zostalo zapisane w umowie i wyrysowane w projekcie. Mam smsy, emaile bilingi telefoniczne ze zleceniobiorca nie odbiera telefonu. Wplacilem calosc pieniedzy w dobrej wierze, ze prace zostana dokonczone, ale nie zostaly.

W jaki sposob najlepiej wyegzekwowac od zleceniobiorcy wykonanie prac.
-- -
Najlepiej byłoby mu wytłumaczyć fizycznie, ale jak chodzi Ci o działania prawne to wyznacz mu na piśmie termin na dokończenie, zagroź w nim odstąpieniem od umowy i pomódl się by to go przekonało bo inaczej możesz się namachać a nic sensownego nie osiągnąć.

Data: 2014-12-19 14:43:35
Autor: porparek
wyegzekwowanie dokonczenia uslugi przez zleceniobiorce
On Thursday, December 18, 2014 11:47:34 PM UTC+1, re wrote:
Użytkownik

[...]

Najlepiej byłoby mu wytłumaczyć fizycznie, ale jak chodzi Ci o działania prawne to wyznacz mu na pi¶mie termin na dokończenie, zagroĽ w nim odst±pieniem od umowy i pomódl się by to go przekonało bo inaczej możesz się namachać a nic sensownego nie osi±gn±ć.

dzieki wszystkim za informacje.
Ciekaw jestem jeszcze w jaki sposob moge udowodnic ze nie skonczyl prac, bo przeciez on moze sie zapierac ze skonczyl. Czy to co widac mozna uznac za dowod.

Data: 2014-12-19 23:48:45
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-12-19 23:43, porparek@gmail.com pisze:
[...]

Pewnie nie ma protokołu końcowego odbioru robót.

--
Liwiusz

Data: 2014-12-20 13:25:43
Autor: Alek
wyegzekwowanie dokonczenia uslugi przez zleceniobiorce
Użytkownik <porparek@gmail.com> napisał

Ciekaw jestem jeszcze w jaki sposob moge udowodnic ze nie skonczyl prac, bo przeciez on moze sie zapierac ze skonczyl. Czy to co widac mozna uznac za dowod.

Możesz sporz±dzić wykaz braków i usterek i wysłać (poleconym) do wykonawcy wraz z ż±daniem ich usunięcia w zakre¶lonym terminie (np. 14 dni). Je¶li on by uważał, że wszystko jest w porz±dku to powinien tak odpisać. Brak odpowiedzi działa na jego niekorzy¶ć.
Ponadto możesz zrobić dokumentację fotograficzn±.

wyegzekwowanie dokonczenia uslugi przez zleceniobiorce