wyegzekwowanie partycypowania w oplatach

Data: 2012-01-19 09:32:23
Autor: Kris
wyegzekwowanie partycypowania w oplatach
Użytkownik "m"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20120118212533.7f54773b.m@m.pl...

Witam

Mam taki nietypowy problem.
Mieszkam razem z bratem w domu jednorodzinnym w którym mamy odrębne własnosci z czescia wspolna w postaci klatki schodowej i hallu. Rozdzielilismy zgodnie z prawem (projekty, >wykonanie) wszystkie media (osobne liczniki i umowy)

Problem dotyczy przylacza elektrycznego. Elektrownia jeszcze nie wykonala rozdzielenia licznikow wiec obecnie caly dom jest zasilany jako jeden odbiorca.

To złóż wniosek żeby na Twój lokal założyli osobny licznik. A brat niech się martwi.
Dwa lata temu miałem podobna sytuację: dom jednorodzinny został podzielony na dwa odrębne lokale. wniosek do elektrowni wysłałem przez internet, za chyba 3 tygodnie wisiały juz dwa odrębne liczniki.

-- Pozdrawiam

Kris

wyegzekwowanie partycypowania w oplatach