wygląda na to...

Data: 2010-03-03 11:22:50
Autor: Mariusz Merta
wygląda na to...

tak sobie myślę, że gdyby do kompletu członków zespołu dodano osobę
duchowną to PiS nie miałoby nic do zarzucenia. ale to tylko takie
gdybanie :-) .
że, myślenie nie jest pańską silną cechą...
proponuję zapytać środy m.
już ona pana nauczy filozofii jak trzeba :-)))
Mariusz Merta

P.S.
Tutaj naprawdę nie trzeba geniuszu, żeby nie zauważyć iż cała hucpa
ma na celu inwigilację społeczeństwa i wywieranie szantażu gdyby
ktoś był niewygodny, zresztą tak drzewiej bywało za rządów
stalinowskich i hitlerowskich
proponuję sięgnąć do literatury, niestety czytanie książek wymaga
pewnego wysiłku intelektualnego
ale proszę się nie zrażać, z czasem może pan osiągnąć zadowalające
rezultaty
mme

Data: 2010-03-03 20:42:39
Autor: marek czaplicki
wygląda na to...
Mariusz Merta wrote:
[...]

a ja przypomniałem sobie właśnie rzeczniczkę praw dziecka, która zamiast zajmować się ochroną dzieci przed samowolą dorosłych, epatowała opinię publiczną dochodzeniami czy Twinki-Winki jest gejem, czy też nie. znajdowanie podobieństwa pomiędzy naszymi czasami, a stalinizmem czy hitleryzmem w kraju gdzie dzieci były znajdowane w beczkach, no nie. uruchamiam myślenie i cóż.
co do filozofii to jedyną zaletą tej nauki jest to że potrafi wymyślać ciekawe pytania, a tak to wie że nic nie wie.

Data: 2010-03-04 11:49:22
Autor: Hans Kloss
wygląda na to...
On 3 Mar, 20:42, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

a ja przypomniałem sobie właśnie rzeczniczkę praw dziecka, która zamiast
zajmować się ochroną dzieci przed samowolą dorosłych, epatowała

I bardzo dobrze. Jej urząd jest nie tylko całkowicie zbędny ale wręcz
potencjalnie szkodliwy, zatem o wiele lepiej żeby zajmowała się choćby
nawet homoseksualizmem wśród smerfów byle tylko trzymała swoje łapy Z
DALEKA od moich dzieci.
J-23

Data: 2010-03-04 13:36:48
Autor: Mariusz Merta
wygląda na to...
On 3 Mar, 19:42, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Mariusz Merta wrote:
> [...]

co do filozofii to jedyną zaletą tej nauki jest to że potrafi wymyślać
ciekawe pytania, a tak to wie że nic nie wie.

panie kolego
widzę, że nadal nic pan nie rozumie...
tu chodzi o to, żeby nie zakładano teczuszek na obywateli bazując
jednie na anonimach
no i żeby nie można było decyzją urzędnika na podstawie anonimu
wszczynać jakiekolwiek postępowania
czy to śledczego czy dyscyplinarnego etc.
od śledztw są policjanci, prokuratorzy i sędziowie...
urzędas nie może mieć prawa odbierać komukolwiek dziecka na podstawie
anonimu
kapewu ?

co do stawiania pytań, Albert Einstein (mam nadzieję, że wie pan kto
to taki )
powiedział kiedyś, że postęp w fizyce nie polega na odpowiadaniu na
pytania tylko na umiejętnym ich stawianiu...
poza tym filozofia jest integralną częścią kultury
europejskiej...nawet ta w wydaniu środy m.

co do obrony dzieci przed propaganda homosiów jestem za...
w UK niedawno wsadzono pedała na dożywocie
pedał był osobistością, konsultantem ds równouprawnienia
częsty gość parlamentu angielskiego i szkockiego a także członków
rządów...
okazuje się, że kierował siatką pedofilską składajacą się z około 130
facetów
niestety nie podano czy to pedały...gdyż...jest to temat tabu tzn.
związek pomiędzy pedofilią a pederastią
okazało się że ten łobuz regularnie gwałcił chłopca, mało tego
nagrywał
i robił seanse telefoniczne a nawet zaprosił kolegę pedała pozytywnego
ciekawe, że środowiska pedalskie reagowały histerycznie na jakąkolwiek
wzmianke
o związakach pedofilii z pederastia...ale ktoś odważył się
stwierdzić...nadreprezentatywność pedałów wśród pedofili
przy czym kobieta powoływała się na badania socjologiczne...ale to tym
gorzej dla faktów :-)))
fakty sa nietrwałe :-))))
podobnie jak z ociepleniem
Mariusz Merta