wygralem z sg ;]

Data: 2013-07-24 10:45:48
Autor: K
wygralem z sg ;]
W dniu 23-07-2013 21:39, K pisze:
witam,
ostatnio dostalem dwie fotki, jedna 63/50 od SG, druga od SM za przejazd
na czerwonym (wg mnie bylo wczesne pomaranczowe). pierwsza fotka od
tylu, druga z gory z sygnalizatora. na obu nie ma twarzy. napisalem do
obu ze maja podeslac fote z twarza, bo chce wskazac kierujacego. razem z
prosba wyslalem do obu sygnatury spraw w ktorych sady w takich
sytuacjach umarzaly sprawy (gdy nie widac kierujacego).
zaniepokojony ze od ponad miesiaca nie ma odpowiedzi, sprawdzilem w
systemie elektronicznym (w SG, bo SM nie ma) stan sprawy:
"Wykroczenie: Przekroczenie dopuszczalnej prędkości.
odstapienie
Odstąpiono od skierowania wniosku o ukaranie do sadu. SPRAWA ZAKOŃCZONA"

jako ze SM chce wiecej pieniazkow, a nie maja systemu elektronicznego to
pofatyguje sie do nich telefonicznie i zobacze co wymyslili.

SG - Człuchów
SM - Czersk

wycieczka z trojmiasta do złotowa.

w SM z Czerska, pierwszy strazak przelaczyl do drugiego, drugi powiedzial ze sprawa w toku i mam czekac oraz przelaczyl do trzeciego, trzeci byl zdziwiony ze wyslalem im pismo (ZPO) i poinformowal mnie ze mam czekac na odpowiedz z sadu w chojnicach, zyczyl milego dnia i sie rozlaczyl.

teraz pytanie: czy ci debile na pismo w ktorym napisalem: "w zwiazku z tym, ze chce wskazac sprawce prosze o przeslanie zdjecia z widoczna twarza sprawcy oraz homologacje na sprzet ktorym zostalo wykonane zdjecie" musza mi odpowiedziec? czy moze takie zdanie, powoduje totalne zagotowanie sie zwoju mozgowego i z automatu wysylaja to do sadu?

sadu sie nie boje.

Data: 2013-07-26 17:12:29
Autor: Maciek
wygralem z sg ;]
W dniu 2013-07-24 10:45, K pisze:
[...]
Nic nie muszą. To Ty teoretycznie musisz im odpowiedzieć, tzn. wskazać
sprawcę. Jeśli tego nie zrobisz, sprawa może trafić do sądu. Sąd zapewne
w pierwszym podejściu ograniczy się do wydania nakazu zapłaty, należy
się odwołać i przy odpowiedniej argumentacji powinien sprawę w drugim
podejściu umorzyć.

Maciek

Data: 2013-07-26 17:16:15
Autor: Baczek
wygralem z sg ;]
[...]

W sprawie SM w Czersku ma być referendum - dlatego tacy grzeczni byli :)

Data: 2013-07-26 20:07:02
Autor: J.F
wygralem z sg ;]
Użytkownik "Baczek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Ale glosowac beda mieszkancy.
Wiec albo SM przegiela i z miejscowymi, albo tu nie chodzi o pieniadze :-)

A moze wloski strajk ? :-)

J.

wygralem z sg ;]