wygrana z TUW - szkodą jest koszt nowego kasku a nie zniszczoneg

Data: 2010-08-20 20:03:43
Autor: JP
wygrana z TUW - szkodą jest koszt nowego kasku a nie zniszczoneg
Kolego Rolek, podaj no jakiegos emila, bo mi 2 razy odbiło maila do ciebie - tak, wyciałem NOSPAM:). Albo napisz do mnie na priv. Akurat jestem w trakcie podobnych historii, wiec bede wdzieczny za info.

wygrana z TUW - szkodą jest koszt nowego kasku a nie zniszczoneg