wyjawienie majątku

Data: 2009-03-25 08:42:10
Autor: Marcin
wyjawienie majątku
Witam, złozyłem dokumenty o wyjawienie majątku dłużnika. Mam pytanie w związku z tym - czy to "normalna sprawa" czyli będę mógł zadawać pytania odnośnie majątku dłuznika, organizacji firmy (kto zarządza), prosić o podanie danych typu NIP? Czy pytania muszą dotyczyć tylko i wyłacznie "obecnego" majątku czy też wpływów, które dłużnik uzyskiwał od rozpoczęcia egzekucji komorniczej? W prokuraturze jest prowadzona sprawa o utrudnianie czynności komornikowi i ukrywanie majątku - stąd takie zeznania przydałyby się bardzo.
Marcin

wyjawienie majątku