wyjazd gdzies w Alpy w terminie 8-16 grudzień

Data: 2012-11-24 11:13:13
Autor: marek.drabik
wyjazd gdzies w Alpy w terminie 8-16 grudzień
Witam Szanownych Grupowiczów,

Po długiej przerwie wracam jako ten snowboardzista marnotrawny.
Jest temat jak w topiku.
Chcemy się we dwóch machnąć najchętniej do Austrii, lecz Włochy ew Francja też wchodzi w grę. Zatem pytamy czy są jacyś chętni do dołączenia do wycieczki.
Mamy auto na max 6 osob, więc 3-4 osoby mają dowózkę.
Ponieważ będę of line od jutra 11:00 proszę ew chętnych o kontakt telefoniczny 600 333 217 (maile ze dwa razy do czwartku też odbiorę).
Oferujemy niepowtarzalną muzykę w podrózy, pomoc snowboardową i fajną kuchnię :)

Deadline na zgłoiszenia do czwartku nxt wk. Kto pierwszy ten lepszy. Jakby powstała większa wycieczka, toby dopiero było fajnie. Ja mam najwięcej kontaktów w dolinie Zillertall, wiec Tux byłby najpewniejszy, ale inne opcje też otwarte.
Wjazd z Wa-wy. Kirunek Wrocław-Zgorzelec.

Pozdro,
MDR

wyjazd gdzies w Alpy w terminie 8-16 grudzień