wyjazd integracyjny-masakra !!

Data: 2011-11-05 22:14:23
Autor: jackie
wyjazd integracyjny-masakra !!
AVE !!!
Nie wiem czy pisać w ogóle cokolwiek o tym ..... czymś...bo filmem tego nazwać nie sposób, mimo że w kinie byłem.
Takiej masakry to już dawno nie widziałem! Ciekawi mnie jedno: czy ktoś napisał do tego mega gniota scenariusz czy ekipa wyjechała w plener z kamerą i zaczęli kręcić. No żesz ku**a jak można nakręcić COŚ takiego???
A przecież sam pomysł wydawał się super i zepsuć taki pomysł to trzeba być specjalistą! Aktorów nawet rozumiem, zagrali, do kasy i do domu...
Generalnie radzę.... jak komu dobremu.... nie idźcie na "Wyjazd..." do kina, niech Wam nawet przez myśl nie przejdzie, aby się skusić!
Ale żeby bez scenariusza kręcić....
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-11-05 22:42:12
Autor: megrims
wyjazd integracyjny-masakra !!
W dniu 2011-11-05 22:14, jackie pisze:
(ciach)
CZESC!!!

Gorsze niż Ciacho?

Data: 2011-11-06 02:20:57
Autor: jackie
wyjazd integracyjny-masakra !!
AVE !!!

Gorsze niż Ciacho?

Jeden ch*j ;-)
Przeczytałem przed chwilą recenzję na interii i była podobna do mojej, ale komentarze pod tekstem są załamujące...no cóż, każdy ma prawo do swojej oceny :-)
Ocena 0/10 jest i tak za wysoka.
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-11-05 22:44:45
Autor: Street Fighter
Użytkownik jackie napisał:
AVE !!!
Nie wiem czy pisać w ogóle cokolwiek o tym ..... czymś...bo filmem tego nazwać nie sposób, mimo że w kinie byłem.

Al kombi fajny skoczny kawalek zrobilo ;)

http://www.onet.tv/kombii-wyjazd-integracyjny,10655646,6,klip.html

Data: 2011-11-06 09:36:44
Autor: MaW
Użytkownik "jackie" <maniomix@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j948vk$q2b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak mnie naszÅ‚o:  jak poznać zÅ‚y polski film?
Bardzo prosto: Jeśli spełniony jest którykolwiek z warunków:
- komedia
- gra w nim Tomasz Karolak

Data: 2011-11-06 13:54:40
Autor: frank drebin
MaW wrote:
[...]
do kasy i do domu... Generalnie radzÄ™.... jak komu dobremu.... nie
[...]

nie ma reguły z Karolakiem.
Ostatnio z musu oglądałem (małżonka kazała) "Śniadanie do łóżka" i to był syf niesamowity, co nawet potwierdziła moja małżonka (notabene target takich polskich komedii romantycznych).
Ale np. "Ciało" (nie "Ciacho" ;) ) to jest znakomita komedia. Ale Karolak miał tam akurat małą rólkę.

Data: 2011-11-06 17:17:15
Autor: megrims
W dniu 2011-11-06 09:36, MaW pisze:
[...]

Tak mnie naszło: jak poznać zły polski film?
Bardzo prosto: Jeśli spełniony jest którykolwiek z warunków:
- komedia
- gra w nim Tomasz Karolak

Kryminalni to fajna komedia byÅ‚a  ;)

Rezerwat był OK, Testosteron również.
Ale Ciaho? film do wyjścia z kina po 20 minutach.

Data: 2011-11-06 19:24:10
Autor: Andrzej 'Soulless' Kozakowski
wyjazd integracyjny-masakra !!
W dniu 2011-11-06 09:36, MaW pisze:
Tak mnie nasz³o: jak poznaæ z³y polski film?
Bardzo prosto: Je¶li spe³niony jest którykolwiek z warunków:
- komedia
- gra w nim Tomasz Karolak

No akurat pierwszy warunek siê rozk³ada przy filmach typu:
Seksmisja, czy Vabank 1 i 2
A drugi wydaje siê naci±gany w przypadku:
Testosteron

:D

Andrzej 'Soulless' Kozakowski
--
      /|     /|
sls_/ | ___/ | ___/| _____/|_____________death is only the beginning...
                                           www.soulless.bezduszni.net
Alchemicus - moja planszowka: http://boardgamegeek.com/boardgame/62979

Data: 2011-11-07 22:51:03
Autor: MaW
wyjazd integracyjny-masakra !!
U¿ytkownik "Andrzej 'Soulless' Kozakowski" <soulless@bezduszni.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:j96jca$nvf$1news.onet.pl...
[...]

Mam na my¶li nowe polskie kino - tzn. filmy powsta³e w ci±gu ostatnich 2-3 lat. Testosteron widzia³em w teatrze i i wersja kinowa nie przekona³a mnie.

MaW

Data: 2011-11-07 12:42:05
Autor: fenek
[...]

Dobra, a mógłbyś odpowiedzieć na moje pytanie z 31 X. Kasia coś pokazała?

Data: 2011-11-07 16:37:05
Autor: jackie
wyjazd integracyjny-masakra !!
AVE !!!

Dobra, a mógłbyś odpowiedzieć na moje pytanie z 31 X. Kasia coś pokazała?

Niestety, nie pokazała. Widać piersi, niby jej, ale wg mnie to dublerka, bo całej postaci nie widać. Ciekawość zaspokojona? ;-)
Ale nawet jakby pokazał, to nic nie zmienia faktu, że ekipa nie wzięła ze sobą scenariusza na wyjazd :-P
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-11-08 13:22:22
Autor: fenek
wyjazd integracyjny-masakra !!

Użytkownik "jackie" <maniomix@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j98tv5$h4j$1inews.gazeta.pl...
AVE !!!

[...]

Domyślam się, że ten film to chała, jak się trafi okazja to pójdę się odmóżdżyć i popatrzeć na polską goliznę, a jak nie to poczekam na pirata.

Data: 2011-11-08 16:51:20
Autor: jackie
wyjazd integracyjny-masakra !!
AVE !!!

Domyślam się, że ten film to chała, jak się trafi okazja to pójdę się
odmóżdżyć i popatrzeć na polską goliznę, a jak nie to poczekam na pirata.

Nie idź :-)
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-11-07 15:29:44
Autor: Cezar

On 05/11/2011 21:14, jackie wrote:
[...]

Zasada jest taka. Czym wiecej reklam w TV tym film gorszy...
Sprawdza sie w 99% przypadkow.

c.

Data: 2011-11-07 16:43:03
Autor: Seoman
Cezar wrote:
Zasada jest taka. Czym wiecej reklam w TV tym film gorszy...
Sprawdza sie w 99% przypadkow.

.... No tak, bo jak film jest dobry, to nikt go nie reklamuje i ludzie magicznie wiedzą, że jest na co iść do kina.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-11-07 16:30:32
Autor: Cezar

On 07/11/2011 15:43, Seoman wrote:
Cezar wrote:
Zasada jest taka. Czym wiecej reklam w TV tym film gorszy...
Sprawdza sie w 99% przypadkow.

... No tak, bo jak film jest dobry, to nikt go nie reklamuje i ludzie
magicznie wiedzą, że jest na co iść do kina.

Jesli to byl sarkazm to Ci sie slabo udal.
Wyobraz sobie ze istnieje internet, fora i grupy dyskusyjne, wortale filmowe itp.
Sa takze przyznawane nagrody filmowe, ktore przewaznie przypadaja dobrym filmom.
Uwierz mi ze dobry film nie musi sie reklamowac.

ps. Ja tez sie kilka razy nabralem na reklame filmu. Ostanio na 'Limitless'

c.

Data: 2011-11-07 17:59:56
Autor: Street Fighter
Użytkownik Cezar napisał:

Uwierz mi ze dobry film nie musi sie reklamowac.

vide MAtrix - jakos tak srednio reklamowany, a walily na niego tlumy...

Data: 2011-11-17 01:44:01
Autor: Tiber
wyjazd integracyjny-masakra !!
Silly, silly Street Fighter" <"street.fighter nabazgrału:

Uwierz mi ze dobry film nie musi sie reklamowac.

vide MAtrix - jakos tak srednio reklamowany, a walily na niego
tlumy...

Åšrednio? Chyba w Bolandzie.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-11-08 10:51:18
Autor: Seoman
Cezar wrote:
Jesli to byl sarkazm to Ci sie slabo udal.
Uwierz mi ze dobry film nie musi sie reklamowac.

Uważam, że implikacja "film jest reklamowany -> nie jest dobry" jest bez sensu. Ty w poście, na który teraz odpowiadam, piszesz o czym innym - że dobry film obroni się też bez dużego nakładu na reklamy, z czym się do pewnego stopnia zgadzam.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-11-09 12:17:42
Autor: Ghost

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:j9au2n$hnr$1inews.gazeta.pl...
Cezar wrote:
[...]

Implikacja moze i nie, ale jesli film z zalozenia jest bezwysilkowy (w sensie realizacji/produkcji), to wysoki budzet na reklame musi byc zapewniony.

Data: 2011-11-09 13:49:35
Autor: Seoman
Ghost wrote:
Implikacja moze i nie, ale jesli film z zalozenia jest bezwysilkowy (w
sensie realizacji/produkcji), to wysoki budzet na reklame musi byc
zapewniony.

A ja się odniosłem do implikacji. Nie kłócę się ze stwierdzeniem, że złe filmy miewają mocną reklamę... W postach powyżej padły trzy _różne_ twierdzenia, wyrażone _podobnymi_ słowami. Ja dyskutuję z jednym z nich. Panowie, logika.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2011-11-09 14:56:46
Autor: Ghost

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:j9dst0$gp0$1inews.gazeta.pl...
Ghost wrote:
[...]

Widzisz tu gdzies brak logiki?

Data: 2011-11-23 14:11:41
Autor: Poldek
Cezar wrote:

[...]

Zobacz na wyniki boxoffice filmów nagradzanych i dobrych w porównaniu z hitami o dużych budżetach promocyjnych.

Przykład z polskiego podwórka:

Sluby panieńskie - ponad 1 milion widzów w kinach

Dom zły - coś ok. 140 tys. widzów w kinach

A te 140 tys. widzów w kinach, to i tak bardzo przyzwoity wynik, jak dla polskiego, ambitnego filmu.

Data: 2011-11-08 13:23:04
Autor: fenek

Użytkownik "Cezar" <cezar91@BEZtlen.pl> napisał w wiadomości news:j98thc$g9b$1inews.gazeta.pl...

[...]

W przypadku Bab które są inne, w zwiastunach pokazali 100% plenerów filmu, mistrzostwo...

wyjazd integracyjny-masakra !!