wyjazd integracyjny-masakra !!

Data: 2011-11-06 09:36:44
Autor: MaW
wyjazd integracyjny-masakra !!
Użytkownik "jackie" <maniomix@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j948vk$q2b$1inews.gazeta.pl...
AVE !!!
Nie wiem czy pisać w ogóle cokolwiek o tym ..... czymś...bo filmem tego nazwać nie sposób, mimo że w kinie byłem.
Takiej masakry to już dawno nie widziałem! Ciekawi mnie jedno: czy ktoś napisał do tego mega gniota scenariusz czy ekipa wyjechała w plener z kamerą i zaczęli kręcić. No żesz ku**a jak można nakręcić COŚ takiego???
A przecież sam pomysł wydawał się super i zepsuć taki pomysł to trzeba być specjalistą! Aktorów nawet rozumiem, zagrali, do kasy i do domu...
Generalnie radzę.... jak komu dobremu.... nie idźcie na "Wyjazd..." do kina, niech Wam nawet przez myśl nie przejdzie, aby się skusić!
Ale żeby bez scenariusza kręcić....

Tak mnie naszÅ‚o:  jak poznać zÅ‚y polski film?
Bardzo prosto: Jeśli spełniony jest którykolwiek z warunków:
- komedia
- gra w nim Tomasz Karolak

Data: 2011-11-06 13:54:40
Autor: frank drebin
MaW wrote:
[...]
do kasy i do domu... Generalnie radzÄ™.... jak komu dobremu.... nie
[...]

nie ma reguły z Karolakiem.
Ostatnio z musu oglądałem (małżonka kazała) "Śniadanie do łóżka" i to był syf niesamowity, co nawet potwierdziła moja małżonka (notabene target takich polskich komedii romantycznych).
Ale np. "Ciało" (nie "Ciacho" ;) ) to jest znakomita komedia. Ale Karolak miał tam akurat małą rólkę.

Data: 2011-11-06 17:17:15
Autor: megrims
W dniu 2011-11-06 09:36, MaW pisze:
[...]

Tak mnie naszło: jak poznać zły polski film?
Bardzo prosto: Jeśli spełniony jest którykolwiek z warunków:
- komedia
- gra w nim Tomasz Karolak

Kryminalni to fajna komedia byÅ‚a  ;)

Rezerwat był OK, Testosteron również.
Ale Ciaho? film do wyjścia z kina po 20 minutach.

Data: 2011-11-06 19:24:10
Autor: Andrzej 'Soulless' Kozakowski
wyjazd integracyjny-masakra !!
W dniu 2011-11-06 09:36, MaW pisze:
Tak mnie nasz³o: jak poznaæ z³y polski film?
Bardzo prosto: Je¶li spe³niony jest którykolwiek z warunków:
- komedia
- gra w nim Tomasz Karolak

No akurat pierwszy warunek siê rozk³ada przy filmach typu:
Seksmisja, czy Vabank 1 i 2
A drugi wydaje siê naci±gany w przypadku:
Testosteron

:D

Andrzej 'Soulless' Kozakowski
--
      /|     /|
sls_/ | ___/ | ___/| _____/|_____________death is only the beginning...
                                           www.soulless.bezduszni.net
Alchemicus - moja planszowka: http://boardgamegeek.com/boardgame/62979

Data: 2011-11-07 22:51:03
Autor: MaW
wyjazd integracyjny-masakra !!
U¿ytkownik "Andrzej 'Soulless' Kozakowski" <soulless@bezduszni.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:j96jca$nvf$1news.onet.pl...
[...]

Mam na my¶li nowe polskie kino - tzn. filmy powsta³e w ci±gu ostatnich 2-3 lat. Testosteron widzia³em w teatrze i i wersja kinowa nie przekona³a mnie.

MaW

wyjazd integracyjny-masakra !!