wyjazd integracyjny-masakra !!

Data: 2011-11-07 12:42:05
Autor: fenek
wyjazd integracyjny-masakra !!

U偶ytkownik "jackie" <maniomix@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j948vk$q2b$1inews.gazeta.pl...
AVE !!!
Nie wiem czy pisa膰 w og贸le cokolwiek o tym ..... czym艣...bo filmem tego nazwa膰 nie spos贸b, mimo 偶e w kinie by艂em.
Takiej masakry to ju偶 dawno nie widzia艂em! Ciekawi mnie jedno: czy kto艣 napisa艂 do tego mega gniota scenariusz czy ekipa wyjecha艂a w plener z kamer膮 i zacz臋li kr臋ci膰. No 偶esz ku**a jak mo偶na nakr臋ci膰 CO艢 takiego???
A przecie偶 sam pomys艂 wydawa艂 si臋 super i zepsu膰 taki pomys艂 to trzeba by膰 specjalist膮! Aktor贸w nawet rozumiem, zagrali, do kasy i do domu...
Generalnie radz臋.... jak komu dobremu.... nie id藕cie na "Wyjazd..." do kina, niech Wam nawet przez my艣l nie przejdzie, aby si臋 skusi膰!
Ale 偶eby bez scenariusza kr臋ci膰....
pozdr
jackie
CZESC!!!

Dobra, a m贸g艂by艣 odpowiedzie膰 na moje pytanie z 31 X. Kasia co艣 pokaza艂a?

Data: 2011-11-07 16:37:05
Autor: jackie
wyjazd integracyjny-masakra !!
AVE !!!

Dobra, a m贸g艂by艣 odpowiedzie膰 na moje pytanie z 31 X. Kasia co艣 pokaza艂a?

Niestety, nie pokaza艂a. Wida膰 piersi, niby jej, ale wg mnie to dublerka, bo ca艂ej postaci nie wida膰. Ciekawo艣膰 zaspokojona? ;-)
Ale nawet jakby pokaza艂, to nic nie zmienia faktu, 偶e ekipa nie wzi臋艂a ze sob膮 scenariusza na wyjazd :-P
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-11-08 13:22:22
Autor: fenek
wyjazd integracyjny-masakra !!

U偶ytkownik "jackie" <maniomix@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j98tv5$h4j$1inews.gazeta.pl...
AVE !!!

[...]

Domy艣lam si臋, 偶e ten film to cha艂a, jak si臋 trafi okazja to p贸jd臋 si臋 odm贸偶d偶y膰 i popatrze膰 na polsk膮 golizn臋, a jak nie to poczekam na pirata.

Data: 2011-11-08 16:51:20
Autor: jackie
wyjazd integracyjny-masakra !!
AVE !!!

Domy艣lam si臋, 偶e ten film to cha艂a, jak si臋 trafi okazja to p贸jd臋 si臋
odm贸偶d偶y膰 i popatrze膰 na polsk膮 golizn臋, a jak nie to poczekam na pirata.

Nie id藕 :-)
pozdr
jackie
CZESC!!!