wyjazd na misje

Data: 2012-01-23 10:05:35
Autor: Bou
wyjazd na misje
Żołnierz wpada w biegu na zakonnicę, i ledwo łapi±c oddech pyta:
-Czy mógłbym ukryć się pod pani habitem, proszę! Wyja¶nię za moment.
Siostra się zgadza. Chwilę póĽniej wbiega dwóch żandarmów z pytaniem:
-Siostro, czy widziała siostra żołnierza?
Zakonnica wskazuj±c odpowiada:
-Pobiegł tędy.
Po tym jak żandarmi pobiegli dalej żołnierz wyczołguje się z pod jej
habitu i mówi:
-Nie wiem, jak siostrze dziękować. Widzi siostra, ja nie chcę jechać do Iraku.
Siostra odpowiada:
-Całkowicie to rozumiem.
Żołnierz dodaje:
-Mam nadzieję, że to nie jest niegrzeczne, ale ma siostra wspaniał± parę nóg!
Siostra odpowiada:
-Je¶li spojrzałby¶ nieco wyżej, to pewnie zauważyłby¶, że mam też
wspaniał± parę jaj !
Ja też nie chcę jechać do Iraku!

Data: 2012-01-23 21:26:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
wyjazd na misje
poniedziałek, 23 stycznia 2012 10:05. carbon entity 'Bou' <abc@poczta.fm>

Żołnierz wpada w biegu na zakonnicę, i ledwo łapiąc oddech pyta:
-Czy mógłbym ukryć się pod pani habitem, proszę! Wyjaśnię za moment.
Siostra się zgadza. Chwilę później wbiega dwóch żandarmów z pytaniem:
-Siostro, czy widziała siostra żołnierza?
Zakonnica wskazujÄ…c odpowiada:
-Pobiegł tędy.
Po tym jak żandarmi pobiegli dalej żołnierz wyczołguje się z pod jej
habitu i mĂłwi:
-Nie wiem, jak siostrze dziękować. Widzi siostra, ja nie chcę jechać do
Iraku.
Siostra odpowiada:
-Całkowicie to rozumiem.
Żołnierz dodaje:
-Mam nadzieję, że to nie jest niegrzeczne, ale ma siostra wspaniałą parę
nĂłg!
Siostra odpowiada:
-Jeśli spojrzałbyś nieco wyżej, to pewnie zauważyłbyś, że mam też
wspaniałą parę jaj !
Ja też nie chcę jechać do Iraku!

Stare powiedzonko:

Lepiej mieć na dupie czyrak