[market] wyjazd nurkowy do Dahab, 5 października

Data: 2010-08-18 16:46:02
Autor: Divemania.pl
[market] wyjazd nurkowy do Dahab, 5 października
Kolejny juz raz wybieramy się na nurkowanie do mekki wszystkich pasjonatów tego sportu - Dahab. Przepiękny kanion, słynny Blue Hole i zapierające dech w piersiach Bells'y to po za przepysznymi krewetkami główne cele naszej podróży.

Jeżeli nie masz planów na październik i chętnie spędziłbyś je w ciepłym kraju w doborowym towarzystwie - ZAPRASZAMY !

Podczas wyjazdu będzie możliwość dokończenia kursu OWD, zrobienia kursu AOWD oraz specjalizacji: Deep, Nitrox, Nurkowanie Nocne, Nawigacja

UWAGA !!! Podczas wyjazdu realizowany będzie również program szkoleniowy w systemie PSAI dla następujących stopnii:

- Advanced Nitrox
- Extended Range Nitrox
- Fundamentals Trimix
- Expedition Trimix

Termin wyjazdu: 05-12 październik 2010

Koszty wyjazdu:

- przelot na trasie WAW - SHS - WAW: 1400 PLN
- zakwaterownie w hotelu Red Sea Relax ze śniadaniem: 154 EUR
- transfer z lotniska do hotelu: 22 EUR
- pakiet nurkowy (10 nurkowań): 165 EUR
- NITROX 32% FREE

Zainteresowanych proszę o kontakt: przemek@divemania.pl, 691444481

Data: 2010-08-18 12:25:41
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
wyjazd nurkowy do Dahab, 5 października
Zostało jeszcze kilka miejsc

Na wyjazd do Dahab można tez zapisać się klikając w ten link:
http://www.frogmen.pl/index.php?option=com_seminar&task=3&cid=16

Pozdrawiam

Piotr Dusza "Duch"
Expedition Trimix Instructor
PHONE: +48 695 656 906
GG: 3254570
SKYPE: piotr.dusza
http://www.frogmen.pl

Zainteresowanych proszę o kontakt: prze...@divemania.pl, 691444481

Data: 2010-08-19 18:07:43
Autor: adambigboss
> [...]

> Koszty wyjazdu:
>
> - przelot na trasie WAW - SHS - WAW: 1400 PLN
> - zakwaterownie w hotelu Red Sea Relax ze śniadaniem: 154 EUR

Co razem daje wg kursu na dzień dzisiejszy 2121zł  plus dodatkowo wyżywienie nie wspominając o napojach bez- i procentowych co szacuje na dodatkowe 500-
800zł

Ofeta kompletna zawierająca dodatkowo ubezpieczenie KL i NNW oraz obiadokolacje w:

Tropitel Dahab Oasis 4****   1969zł   różnica  152zł (około 40euro)
Sea Sun 4****  1799zł    różnica 322zł    (około 80euro)
Happy Life Village 4**** 2121zł róznica 0zł

Czy nie warto wybrać gotową ofertę i spędzić miło czas w dobrym hotelu a w każdym przypadku zaoszczędzić parę zł które można wydać na nurkowanie ???
W kazdym przypadku odzczędność pokrywa koszt wyżywienia ( obiadokolacji)oraz ubezpieczenia podstawowego a w dwóch przypadkach jeszcze zostaje na napoje albo na nurkowania.

Czy nie warto tego rozpatrzyć pod kątem zadowolenia klienta ???

Pozdrawiam

Adam Klimek instruktor płetwonurkowania w Dahab / Egipt

Data: 2010-08-20 03:41:07
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
wyjazd nurkowy do Dahab, 5 października
Adam,
Dobrze wiesz gdzie jest Tropitel.

My jedziemy tam odpocząć przy klimacie Dahab a nie siedzieć w Hotelu.
Dla Klientów którzy lubią spędzać czas w hotelu jest SHS gdzie hotele
są nieporównywalnie lepsze niż Tropitel.
My chcemy mieszkać w Dahab a nie w okolicy Dahab. Chcemy spacerować po
promenadzie, pójść wieczorem na dyskotekę lub zapalić szisze z Omarem.
Zjeść pyszną kolację w lokalnych knajpkach zamiast monotonnego żarcia
podawanego w Tropitelu.
Właśnie pod kątem zadowolenia Klienta świadomie nie wybieramy hoteli
typu Tropitel będących 15 km od Dahab bo to zaoszczędzisz wydasz na
taksówki

Data: 2010-08-20 03:42:32
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
Wyjazd nurkowy do Dahab, 5 października - jeszcze tylko 6 miejsc
Zapomniałem dodać że mamy jeszcze 6 miejsc.

Data: 2010-08-22 12:41:05
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
wyjazd nurkowy do Dahab, 5 października
Dobrze wiesz gdzie jest Tropitel.

WIEM !!! Nad jedna z najpiękniejszych raf Dahabu CANYON , z piekną ścianą rafy Coral Garden.

My jedziemy tam odpocząć przy klimacie Dahab a nie siedzieć w Hotelu.

I nikt nie wzbrania nikomu pojechać i przebywać w centrum !!!

My chcemy mieszkać w Dahab a nie w okolicy Dahab. Chcemy spacerować po
promenadzie, pójść wieczorem na dyskotekę lub zapalić szisze z Omarem.

I to też w niczym nie przeszkadza !!!

Zjeść pyszną kolację w lokalnych knajpkach zamiast monotonnego żarcia
podawanego w Tropitelu.

Jak najbardziej popieram , w końcu zaoszczędzone pieniądze można wydać właśnie na ten cel , albo zdecydować wg własnego uznania.

Właśnie pod kątem zadowolenia Klienta świadomie nie wybieramy hoteli
typu Tropitel będących 15 km od Dahab bo to zaoszczędzisz wydasz na
taksówki

6,3 km w jedną stronę z Tropitel Hotel do Red Sea Relax (Planet Divers) dokładnie, codziennie kilka razy w ciagu dnia jedzie bezpłatny autobus , wiczorem przyjeżdzasz jednym a wracasz drugim , większość klintów tak organizuje sobie czas , a jak ktoś chce zostac dłużej to bierze taxi za 20Le ( w jeepa wchodzi 7) osób więc wychodzi na polskie złote po  1,60zł na osobę w jedną stronę.

W tym tygodniu grupa która do mnie przyjeżdza będzie mieszkać w Happy Life Village. Hotel trochę oddalony od Dahab ale położony bezpośrednio przy Morey Garden, Sharks Caves i Golden Blocks. Dzięki temu przez trzy dni ( dwa dni jeżeli jeden z tych dni poswięcą na łódź do Gabr El Bint) będa na nurkowania przychodzić wprost z pokoju hotelowego. Do centrum 10,5 km i podobnie kilkukrotnie w ciągu dnia jedzie autobus hotelowy. Cena kompletnej wycieczki z przelotem, transferem , zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym z HB i ubezpieczniem wyniosła 1230zł. Co zdecydowanie może zrekompensować dwa dni dyskomfortu na dojazd na nurkowanie na Canyonie i Blue Holu przez dwa ostatnie dni jeżeli ktoś takowy by odczuł. A róznica do Twojej oferty to 891zł czyli więcej niż pakiet nurkowy w wersji podstawowej.

Ale oczywiście każdy wybiera tak jak uważa , a ja jedynie służę pomocą w znalezieniu optymalnych rozwiązań.

Pozdrawiam z Dahab Adam Klimek - instruktor płetwonurkownia

Data: 2010-08-22 10:43:11
Autor: Pszemol
"CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> wrote in message news:2239.00000006.4c70fec1newsgate.onet.pl...
Ale oczywiście każdy wybiera tak jak uważa , a ja jedynie służę pomocą w
znalezieniu optymalnych rozwiązań.

Pozdrawiam z Dahab

Adam Klimek - instruktor płetwonurkownia

Gdybyś szukał tego posta, Adamie, to ten też się pojawił i go widać :-)

[market] wyjazd nurkowy do Dahab, 5 października