[LDZ] wyjazd w gory

Data: 2009-07-28 23:42:39
Autor: Jastrzomb
[LDZ] wyjazd w gory
Jeszcze na 100% nie mam pewnego ulopu ale bedac dobrej mysli chcialem zasygnalizowac temat. Prawdopodobnie w niedziele lub poniedzialek rano bede wyjezdzal na kilka dni w gory, okolice Wisly, Szczyrku, Istebnej , powrot w piatek. Mysle o wyjezdzie typowo terenowym (moze trasy ktoregos z MTBTrophy), w tempie srednim, na pewno nie wyscigowym. Bede mial 2 osobo/rowery wolne w samochodzie, wiec jak ktos bylby zainteresowany to mozemy zoorganizowac wspolny wyjazd.
BTW: zna ktos i poleci jakies sprawdzone noclegi w ww okolicach - na razie dla jednej osoby ?

Jastrzomb

Data: 2009-07-28 23:15:28
Autor: sufa
wyjazd w gory
Bede mial 2
osobo/rowery wolne w samochodzie, wiec jak ktos bylby zainteresowany to
mozemy zoorganizowac wspolny wyjazd.

Super.
Rozumiem, że jedziesz z Białegostoku?
Jak tylko dostanę urlop to się odezwę.

Jacek

Data: 2009-07-29 09:57:32
Autor: kosik
wyjazd w gory

Użytkownik "sufa" <jacek.s@irc.pl> napisał w wiadomości news:4850a751-8604-48dc-bbf6-2bcab461904d18g2000yqa.googlegroups.com...
Super.
Rozumiem, że jedziesz z Białegostoku?
Jak tylko dostanę urlop to się odezwę.

Zmontuj sobie jakiś czytnik, który nie będzie wycinał...

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-07-29 08:04:15
Autor: Kudlacz
[LDZ] wyjazd w gory
Użytkownik "Jastrzomb" napisał w wiadomości:
BTW: zna ktos i poleci jakies sprawdzone noclegi w ww okolicach - na razie dla jednej osoby ?

Hej,

ja ze swojej strony moge polecic nocleg w Istebnej:
http://istebnawilcze.republika.pl/

Bylem tam w zeszlym roku, a z tego co kojarze to z grupy tez tam ekipa ostatnio byla.
Domek w miare fajny, blisko na Stozek w Wisle, no i najwazniejsze jak dla mnie to ze jest gdzie rowery schowac :)

K.

Data: 2009-07-30 17:41:04
Autor: Solar
[LDZ] wyjazd w gory
Kudlacz pisze:

ja ze swojej strony moge polecic nocleg w Istebnej:
http://istebnawilcze.republika.pl/

Miejsce w porządku jeśli nie pada, warunki pokojowe ujdą, ale z łazienkami gorzej. Trzeba nieźle dymać z "centrum". Ale sympatyczni ludzie, ładne widoki, cisza, dobre obiady i blisko na Stożek.
W Szczyrku mogę polecić http://www.zych.pol.pl - zawsze się tam zatrzymuję w łikendy, zamykany garaż, dobre warunki pokojowo-łazienkowo-kuchenne. Nie wiem, jak w tygodniu, bo bywają tam jacyś kursanci...

"Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli zbawienie wieczne"
                                       Przemysław Edgar Gosiewski

Data: 2009-07-30 14:52:40
Autor: pw
wyjazd w gory

--
Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
"Nie jest ważne, by ludziom żyło się dostatnio, lecz byśmy osiągnęli
zbawienie wieczne"
                                       Przemysław Edgar Gosiewski

Ile placisz za pokoj dwuosobowy u Zycha?

Pozdro,
pw

Data: 2009-07-31 07:21:11
Autor: Solar
wyjazd w gory
pw pisze:

Ile placisz za pokoj dwuosobowy u Zycha?

60-70

"...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet instytucji."
                                   św. Escriva de Balaguer y Albas

Data: 2009-08-05 13:00:15
Autor: pw
wyjazd w gory
On 31 Lip, 07:21, Solar <sola...@opBEZTEGO.pl> wrote:
pw pisze:

> Ile placisz za pokoj dwuosobowy u Zycha?

60-70

To i taniej mozna znalezc. Nocowalem juz nie pamietam gdzie za 50, w
tym garaz dla rowerow.

Pozdro,
piwi

Data: 2009-08-03 22:36:02
Autor: Profan Butan
wyjazd w gory
[...]

polecanie szczyrku to aktualnej systuacji przegiecie. szczyrk skonczyl
sie rowerowo. tzn dh jeszcze mozna sobie tam pojezdzic ale reszta tras
juz nie istnieje. jest to jedno wielkie pole do koszenia drzew. a
trasy sa tak szerokie i gladkie , ze spokojnie mozna jechac trekingiem

P.B.

Data: 2009-08-05 12:59:35
Autor: pw
wyjazd w gory
On 4 Sie, 07:36, Profan Butan <arc...@go2.pl> wrote:
> [...]

juz nie istnieje. jest to jedno wielkie pole do koszenia drzew. a
trasy sa tak szerokie i gladkie , ze spokojnie mozna jechac trekingiem

I rozje**ne quadami ze az lzy sie cisna na oczy.

Pozdro,
piwi

[LDZ] wyjazd w gory