[KPK] wyjazd zagranicę w czasie procesu

Data: 2010-04-07 11:41:17
Autor: mi
[KPK] wyjazd zagranicę w czasie procesu
Mam taką sytuację. Toczy się wobec mnie postępowanie karne przed sądem. Czyn zagrożony karą do 5 lat.

Swoim wyjazdem zachowasz właściwą postawę obywatelką i nie będziesz utrudniał
hipokrycie w todze wydania jedynie słusznego wyroku skazującego. W sumie to
powinniśmy każdego oskarżonego tak wysyłać. O ile sprawniej by sądownictwo karne
pracowało, gdyby oskarżony nie przeszkadzał, nie? O ile więcej można by
wyprodukować i poprzekładać papierków. Tylko ta cholerna obrona i głupcy
domagający się prawdy psują całą piękną i wieczną koncepcję stalinowską.

btw, z przyzwyczajenia pozdrawiam sędziowskie mendy. Poznałem tryby tej
skretyniałej i skorumpowanej machiny oraz jej dyrygentów, więc będę żywił gorące
uczucia dość długo.

mi

--

[KPK] wyjazd zagranicę w czasie procesu