wyjebka [d??ugie]

Data: 2014-02-04 23:13:48
Autor: Megrims
wyjebka [d??ugie]
M贸wili, 偶e wkr贸ce ma by膰 od jajkiego艣 momentu odpisywanie 50% VAT od
wszystkich wydatk贸w (g艂贸wnie serwis i naprawy, do tej pory 100%)
czyli 藕le, ale za to r贸wnie偶 od paliwa b臋dzie mo偶na ten VAT
odpisa膰 czyli dobrze.

A dzisiaj czytam:
http://podatki.onet.pl/sld-za-odliczeniem-100-proc-vat-od-ceny-samochodu-,19925,5601953,1,agencyjne-detal

Nie chodzi o pomys艂 SLD, ale o to co pisz膮 o zmianach obecnych.

Zgodnie z projektem, (...) firma b臋dzie mog艂a odliczy膰 50 %  podatku naliczonego w odniesieniu do wszystkich wydatk贸w

i uwaga:

z wyj膮tkiem zakupu paliwa, gdy偶 ta mo偶liwo艣膰 zacznie obowi膮zywa膰 dopiero od lipca 2015 r.

Pe艂ne odliczenie VAT ma przys艂ugiwa膰 tylko w odniesieniu do wydatk贸w zwi膮zanych z pojazdami wykorzystywanymi przez podatnika wy艂膮cznie do dzia艂alno艣ci gospodarczej.

Wystarczy okre艣li膰 warto艣膰 rynku cz臋艣ci zamiennych do osob贸wek netto
wyznaczy膰 na ile z tego firmy bior膮 faktury i mamy w bud偶ecie
po艂owe z 23% tej kwoty. Do tej pory ludzie odpisywali ca艂y VAT,
a teraz wyjebka - b臋d膮 mogli odpisa膰 tylko po艂ow臋.

To zr贸bmy od razu tak, 偶e zabro艅my odpisywania VAT od czegokolwiek
i uczy艅my go oficjalnie podatkiem obrotowym.

Data: 2014-02-04 17:36:18
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu wtorek, 4 lutego 2014 23:13:48 UTC+1 u縴tkownik Megrims napisa:
M體ili, 縠 wkr骳e ma by od jajkiego momentu odpisywanie 50% VAT od

wszystkich wydatk體 (g丑wnie serwis i naprawy, do tej pory 100%)

czyli 糽e, ale za to r體nie od paliwa b阣zie mo縩a ten VAT

odpisa czyli dobrze.

A dzisiaj czytam:

http://podatki.onet.pl/sld-za-odliczeniem-100-proc-vat-od-ceny-samochodu-,19925,5601953,1,agencyjne-detal

Nie chodzi o pomys SLD, ale o to co pisz o zmianach obecnych.

Zgodnie z projektem, (...) firma b阣zie mog砤 odliczy 50 %  podatku naliczonego w odniesieniu do wszystkich wydatk體

i uwaga:

z wyj眛kiem zakupu paliwa, gdy ta mo縧iwo舵 zacznie obowi眤ywa dopiero od lipca 2015 r.

Pe硁e odliczenie VAT ma przys硊giwa tylko w odniesieniu do wydatk體 zwi眤anych z pojazdami wykorzystywanymi przez podatnika wy潮cznie do dzia砤lno禼i gospodarczej.

Wystarczy okre秎i warto舵 rynku cz甓ci zamiennych do osob體ek netto

wyznaczy na ile z tego firmy bior faktury i mamy w bud縠cie

po硂we z 23% tej kwoty. Do tej pory ludzie odpisywali ca硑 VAT,

a teraz wyjebka - b阣 mogli odpisa tylko po硂w.

To zr骲my od razu tak, 縠 zabro駇y odpisywania VAT od czegokolwiek

i uczy駇y go oficjalnie podatkiem obrotowym.

A  nie uwa縜sz ze to jednak u縴tkownicy samochod體 s硊縝owych jednak przeginaj. Id wieczorem w pi眛ek, sobot, niedziel pod kino, tatr czy na parking hipermarketu. Samochod體 firmowych od chuja. Wyj禼iem by硂 by wprowadzenie obowi眤kowych kart drogowych dla ka縟ego kierowcy samochodu s硊縝owego czy firmowego.

Data: 2014-02-05 07:21:54
Autor: z
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 02:36, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Ja uwa縜m 縠 pa駍two powinno sobie odpu禼i 禼iganie i dr笨enie takich "nale縩o禼i" Szczeg髄nie 縠 ich 禼iganie wi阠ej kosztuje ni podatku z tego b阣zie, jest problematyczne w diagnozie, stawia w z硑m 秝ietle takie "organy" kt髍e maj obywatelowi s硊縴.

G潮by przy korycie!!!
Podatki trzeba obni縜, biurokracj umniejsza, przepisy upraszcza.
Co wy robicie???

Data: 2014-02-05 07:26:52
Autor: Myjk
wyjebka [d?ugie]
Wed, 05 Feb 2014 07:21:54 +0100, z
Co wy robicie???

Ja akurat pij臋 herbatk臋.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 09:22:15
Autor: abn140
wyjebka [d?ugie]

G潮by przy korycie!!!
Podatki trzeba obni縜, biurokracj umniejsza, przepisy upraszcza.
Co wy robicie???

Jak to co? Zyjemy z Twojej kasy!
"Nie mamy panskiego plaszcza i co nam pan zrobi"

Glosuj na KNP to sie plaszczyk natychmiast znajdzie

Data: 2014-02-05 09:00:02
Autor: BartekK
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 02:36, kogutek444@gmail.com pisze:
A  nie uwa偶asz ze to jednak u偶ytkownicy samochod贸w s艂u偶bowych jednak przeginaj膮.
Id藕 wieczorem w pi膮tek, sobot臋, niedziel臋 pod kino, tatr czy na parking hipermarketu. Samochod贸w firmowych od chuja.
I ile z tego powodu straci艂o pa艅stwo? Ile straci艂o spo艂ecze艅stwo?
Nie "ile nie zarobi艂o" a ile faktycznie straci艂o?

Wprowadzi膰 kolejny zamordyzm i papierkologi臋, to stworzenie kolejnych urz臋dniczych pierdzisto艂k贸w do kontrolowania tego. Kolejna rzecz, kt贸ra ma zapobiec ubytkowi podatk贸w, a kosztowa艂oby (z podatk贸w) 10x tyle co zysku, plus strata czasu czyli pieni臋dzy przedsi臋biorc贸w kt贸rzy musieliby to wype艂nia膰, zamiast naprawd臋 pracowa膰 i zarabia膰.

Data: 2014-02-05 00:25:23
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 09:00:02 UTC+1 u縴tkownik BartekK napisa:
> [...]

> Id wieczorem w pi眛ek, sobot, niedziel pod kino, tatr czy na parking hipermarketu. Samochod體 firmowych od chuja.

I ile z tego powodu straci硂 pa駍two? Ile straci硂 spo砮cze駍two?

Nie "ile nie zarobi硂" a ile faktycznie straci硂?

Wprowadzi kolejny zamordyzm i papierkologi, to stworzenie kolejnych urz阣niczych pierdzisto砶體 do kontrolowania tego. Kolejna rzecz, kt髍a ma zapobiec ubytkowi podatk體, a kosztowa硂by (z podatk體) 10x tyle co zysku, plus strata czasu czyli pieni阣zy przedsi阞iorc體 kt髍zy musieliby to wype硁ia, zamiast naprawd pracowa i zarabia.

-- | Bart硂miej Ku糿iewski

Pa駍two na takich co s硊縝owymi czy firmowymi samochodami za砤twiaj prywatne sprawy traci minimum tyle ile zarabia na takich co prywatnymi samochodami identyczne sprawy za砤twiaj. Dodatkowo pracownicy najemni co dostali s硊縝owy samoch骴 r體nie do w砤snych potrzeb dostaj cz甓 wynagrodzenia w naturze i nie p砤c od tego podatku dochodowego. To traci na takim procederze pa駍two czy nie traci?

Data: 2014-02-05 09:33:30
Autor: yabba
wyjebka [d?ugie]
U縴tkownik <kogutek444@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:9c6a8b61-c226-49c3-9bcb-774bd408158bgooglegroups.com...
> [...]

Pa駍two na takich co s硊縝owymi czy firmowymi samochodami za砤twiaj prywatne sprawy traci minimum tyle ile zarabia na takich co prywatnymi samochodami identyczne sprawy za砤twiaj. Dodatkowo pracownicy najemni co dostali s硊縝owy samoch骴 r體nie do w砤snych potrzeb dostaj cz甓 wynagrodzenia w naturze i nie p砤c od tego podatku dochodowego. To traci na takim procederze pa駍two czy nie traci?

A ile nasze pa駍two traci na tym ,縠 premier lata sobie do domu za pa駍twowe pieni眃ze, ministrowie-pos硂wie dostaj zwrot koszt體 podr罂y kt髍ych nie odbyli w砤snymi samochodami, urz阣nicy pa駍twowi s wo縠ni do pracy spod domu. Niedawno by artyku o podwo縠niu dzieci do szko硑 przez jakiego polityka (samoch骴 ze s硊縝owym kierowc). To dlaczego zwyk硑 Kowalski nie mo縠 pojecha do kina s硊縝ow Astr?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-02-05 01:46:59
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 09:33:30 UTC+1 u縴tkownik yabba napisa:
> [...]

A ile nasze pa駍two traci na tym ,縠 premier lata sobie do domu za pa駍twowe pieni眃ze, ministrowie-pos硂wie dostaj zwrot koszt體 podr罂y kt髍ych nie odbyli w砤snymi samochodami, urz阣nicy pa駍twowi s wo縠ni do pracy spod domu. Niedawno by artyku o podwo縠niu dzieci do szko硑 przez jakiego polityka (samoch骴 ze s硊縝owym kierowc). To dlaczego zwyk硑 Kowalski nie mo縠 pojecha do kina s硊縝ow Astr?

U縴wanie s硊縝owego samochodu do spraw prywatnych to w ka縟ym przypadku patologia i nie mo縩a twierdzi 縠 jak jaki chuj polityk ( kto go wybra czy sam si mianowa?) czego nadu縴wa to znaczy 縠 tak mo縩a.

Data: 2014-02-05 11:01:15
Autor: sqlwiel
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 10:46, kogutek444@gmail.com pisze:

U縴wanie s硊縝owego samochodu do spraw prywatnych to w ka縟ym przypadku patologia i nie mo縩a twierdzi 縠 jak jaki chuj polityk ( kto go wybra czy sam si mianowa?) czego nadu縴wa to znaczy 縠 tak mo縩a.

G體no prawda.
To optymalizacja koszt體.
Dany Kowalski nie mo縠 by r體nocze秐ie w pracy i nie w pracy, wi阠 je秎iby mia mie osobny samoch骴 do pracy, a osobny prywatnie, to zawsze jeden z tych samochod體 stoi zimny i kurzy si.

A trzeba by硂 za niego zap砤ci i op砤ci wszystkie haracze.

(NO I O TO Q...A CHODZI! Nie widzicie?)

--

Dzi阫uj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-05 02:27:19
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 11:01:15 UTC+1 u縴tkownik sqlwiel napisa:
> [...]

A trzeba by硂 za niego zap砤ci i op砤ci wszystkie haracze.

Nie ma sprawy. Jak tylko u縴tkuj眂y samochody s硊縝owe do cel體 prywatnych b阣 uczestniczyli w kosztach ich zakupu i eksploatacji, oczywi禼ie proporcjonalnie do wykorzystania. To nikt tego czepia si nie b阣zie.

Data: 2014-02-05 11:38:05
Autor: dddddddd
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 11:27, kogutek444@gmail.com pisze:
Nie ma sprawy. Jak tylko u縴tkuj眂y samochody s硊縝owe do cel體 prywatnych b阣 uczestniczyli w kosztach ich zakupu i eksploatacji,

  oczywi禼ie proporcjonalnie do wykorzystania. To nikt tego czepia si nie b阣zie.

teraz koszt ponosi pracodawca. Podatek od tego odprowadza, kierowca pewnie nadal tankuje samoch骴 na wyjazdach prywatnych wi阠 swoje podatki te odprowadzi. A zgaduj 縠 wi阫szo舵 pracownik體 kt髍zy maj auta s硊縝owe, nie maj ich po to by dojecha 5km do pracy, tylko trzaskaj tyle kilometr體, 縠 prywatny wyjazd to kropla w morzu i koszt體 eksploatacji praktycznie nie zwi阫szy - chyba wi阠ej firma oszcz阣za na pracowniku kt髍y nie 'butuje' auta w pracy (od oszcz阣nej jazdy powinien by dodatkowy podatek, bo to jakby nie patrze nieopodatkowany doch骴 pracodawcy, w stosunku do pracownik體 kt髍zy nie oszcz阣zaj auta, przez co cz甓ciej l眃uje ono w serwisie i wi阠ej pali)

kasz

Data: 2014-02-05 03:10:02
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 11:38:05 UTC+1 u縴tkownik dddddddd napisa:
> [...]

teraz koszt ponosi pracodawca. Podatek od tego odprowadza, kierowca pewnie nadal tankuje samoch骴 na wyjazdach prywatnych wi阠 swoje podatki te odprowadzi. A zgaduj 縠 wi阫szo舵 pracownik體 kt髍zy maj auta s硊縝owe, nie maj ich po to by dojecha 5km do pracy, tylko trzaskaj tyle kilometr體, 縠 prywatny wyjazd to kropla w morzu i koszt體 eksploatacji praktycznie nie zwi阫szy - chyba wi阠ej firma oszcz阣za na pracowniku kt髍y nie 'butuje' auta w pracy (od oszcz阣nej jazdy powinien by dodatkowy podatek, bo to jakby nie patrze nieopodatkowany doch骴 pracodawcy, w stosunku do pracownik體 kt髍zy nie oszcz阣zaj auta, przez co cz甓ciej l眃uje ono w serwisie i wi阠ej pali)

-- Pozdrawiam

kasz

Je秎i twierdzisz 縠 u縴wanie do cel體 prywatnych to jaki margines koszt體 to co za problem 縠by kierowca kilkana禼ie z硂tych miesi阠znie dop砤ci i wpisa w karcie drogowej 縠 to prywatna jazda z miejsca A do miejsca B.

Data: 2014-02-05 12:25:25
Autor: sqlwiel
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 12:10, kogutek444@gmail.com pisze:

Je秎i twierdzisz 縠 u縴wanie do cel體 prywatnych to jaki margines koszt體 to co za problem 縠by kierowca kilkana禼ie z硂tych miesi阠znie dop砤ci i wpisa w karcie drogowej 縠 to prywatna jazda z miejsca A do miejsca B.

Problem: te par mln kierowc體 wype硁iaj眂ych te par mln papierk體 i po ch. to komu.

--

Dzi阫uj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-05 03:35:27
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 12:25:25 UTC+1 u縴tkownik sqlwiel napisa:
> [...]

Problem: te par mln kierowc體 wype硁iaj眂ych te par mln papierk體 i po ch. to komu.

Chcieli to uregulowa. Jaka niedu縜 kwota odprowadzana do US. Te kurwa 糽e ludziom z tym by硂. Nie ma darmowych obiad體. Za ka縟y kto musi zap砤ci. Jak kto miesi阠znie robi s硊縝owo 5 tysi阠y kilometr體 i prywatnie 100 to jest to margines. Ale bud縠t na tym traci z 50 z硂tych miesi阠znie. 痚by uzupe硁i strat to wszyscy musz si do tego do硂縴. Dlaczego zbieracz z硂mu ma komu kto je糳zi samochodem co dawa?

Data: 2014-02-05 12:44:47
Autor: sqlwiel
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 12:35, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Co to znaczy "bud縠t traci"? Kto ukrad Donkowi z konta? Benzyna (z q..sk akcyz) kupiona? Auto si zu縴硂? (Salon i mechanik podatki odprowadzi?) Wi阠 bud縠t zarobi, a nie straci.

--

Dzi阫uj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-05 03:50:33
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 12:44:47 UTC+1 u縴tkownik sqlwiel napisa:
> [...]

Co to znaczy "bud縠t traci"? Kto ukrad Donkowi z konta? Benzyna (z q..sk akcyz) kupiona? Auto si zu縴硂? (Salon i mechanik podatki odprowadzi?) Wi阠 bud縠t zarobi, a nie straci.

Od kiedy to paliwa, napraw, amortyzacji samochodu nie mo縩a wpisa w koszt prowadzenia dzia砤lno禼i gospodarczej? Po chuj na stacjach benzynowych ludzie faktury bior, tak sztuk dla sztuki robi czy po co jest to potrzebne?

Data: 2014-02-05 14:16:45
Autor: z
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 12:50, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

I przez takie sztuczne problemy kt髍e wywo硊j biurwy i inne 鎤oki z urz阣體 nasze pa駍two schodzi na psy.
Pieni阣zy od tego nie przybywa w bud縠cie a i ludziom nie 縴je si lepiej.

Dziwi si ludziom kt髍zy widz tu jak眐olwiek normalno舵.

Data: 2014-02-05 05:42:38
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 14:16:45 UTC+1 u縴tkownik z napisa:
> [...]

Pieni阣zy od tego nie przybywa w bud縠cie a i ludziom nie 縴je si lepiej.

Dziwi si ludziom kt髍zy widz tu jak眐olwiek normalno舵.

To nie jest sztuczny problem tylko realna sytuacja. Korzystaj ludzie z samochod體 kt髍e do nich nie nale勘 i nie uczestnicz w kosztach jakie te samochody generuj? Korzystaj. I nagle si okazuje 縠 jest takich ludzi du縪. Ca砤 reszta p砤ci ze swoich pieni阣zy za dojazd do pracy, wyjazd na ryby itp. P砤ci. To niech tamci tez p砤c. Normalno舵 jest wtedy jak ka縟y sam p砤ci za siebie.

Data: 2014-02-05 14:51:41
Autor: twistedme
wyjebka [d?ugie]

[...]

No ale to ju jest sprawa mi阣zy nim i pracodawc, a Tobie chodzi tylko o to, 縠by ka縟y mia po r體no?

Ja my秎a砮m, 縠 chodzi Ci o to, 縠 mog wszystko wrzuci w koszty i maj te 20% taniej. A wyjazd na ryby rzeczywi禼ie nie jest kosztem uzyskania przychodu.

To Twoim zdaniem jak po縴czam na tydzie samoch骴 od wuja to okradam Pa駍two????

Data: 2014-02-07 11:08:38
Autor: John Ko砤lsky
wyjebka [d?ugie]

U縴tkownik "twistedme" <twistedme@o2.pl>

[...]

Jak poni髎 opodatkowany koszt to za co jeszcze ma p砤ci ?! Ka縟y obywatel powinien m骳 sobie odliczy wszystkie koszty 縴cia a nie tylko obywatel prowadz眂y dzia砤lno舵 gospodarcz.

Data: 2014-02-07 11:53:06
Autor: Gotfryd Smolik news
wyjebka [d?ugie]
On Fri, 7 Feb 2014, John Ko砤lsky wrote:

Ka縟y obywatel powinien m骳 sobie odliczy wszystkie koszty 縴cia

<z niedowierzaniem>
  Co, TAKIEGO biurokraty jak Ty, to jeszcze nie spotka砮m.
<\z niedowierzaniem>

  My冻a砨ym, 縠 ka縟y kto wpadnie na podobny pomys, zaproponuje
po prostu zniesienie podatku dochodowego. A Ty nie - niech
wykazuje przychody, wykazuje na co przeznaczy pieni眃ze,
i ju mo縠 "odlicza".
  Fakt, inwigilacja pe硁 g阞 (przy okazji).
  Pogratulowa pomys硊 ;)

a nie tylko obywatel prowadz眂y dzia砤lno舵 gospodarcz.

  ??
  Ty sobie zdajesz z czym por體nujesz?
  Chcia砨y aby podatek dochodowy by de facto OBROTOWYM?
(fabryka do ceny sprzeda縴 musia砤by - opr骳z w砤snych koszt體
- doliczy 19% podatku, dealerzy i hurtownie kolejne 19%
ka縟y, do ceny z ju doliczonymi podatkami, sklep na ko馽u
r體nie)?

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-08 08:08:21
Autor: z
wyjebka [d?ugie]
  Fakt, inwigilacja pe硁 g阞 (przy okazji).
  Pogratulowa pomys硊 ;)

Jak wida jest jeszcze spory potencja w narodzie do wspomo縠nia biurokracji i generowanie miejsc pracy w tej 縠 biurokracji.
Tylko oni nie dostrzegaj 縠 to jest babranie si w swoich "odchodach" nic ie daj眂e, nie przysparzaj眂e 縜dnych korzy禼i opr骳z tym co lubi takie zaj阠ie.
Sorry ale musia砮m to wy秏ia bo 縜dne argumenty tu nie pomog to jest jednostka chorobowa kt髍a ostatnio szerzy si dooko砤 Tuska.

Frasyniuk wczoraj wspomina 縠 zazdro禼i kiedy Tuskowi i jego zgrai tego nowoczesnego liberalnego podej禼ia nie obarczonego histori...
Teraz m體i 縠 oni to po prostu byli przebiera馽y ukierunkowaniu na koryto.

Data: 2014-02-08 21:23:24
Autor: John Ko砤lsky
wyjebka [d?ugie]

U縴tkownik "z" <z@z.pl>

[...]

Ale, 縠 co, bo nie ogarniam. Ma obywatel samoch骴 i nim je糳zi. To ma odlicza czy nie ma ? Bo obecnie jak prowadzi dzia砤lno舵 to odlicza a jak nie to nie ma jak odliczy.

Data: 2014-02-08 21:44:43
Autor: z
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-08 21:23, John Ko砤lsky pisze:
Ale, 縠 co, bo nie ogarniam. Ma obywatel samoch骴 i nim je糳zi. To ma
odlicza czy nie ma ? Bo obecnie jak prowadzi dzia砤lno舵 to odlicza a
jak nie to nie ma jak odliczy.

A niech sobie je糳zi s硊縝owym. Niech p砤ci podatki w paliwie, autostradach, niech zostaje mu w kieszeni wi阠ej pieni阣zy za kt髍e b阣zie nap阣za rynek i zwi阫sza dochody bud縠tu pa駍twa.
Czy to jest takie trudne do ogarni阠ia?

Jest taki wielki lament i p砤cz o zbyt du縠 obci笨enia kosztami pracy.
Po co jeszcze dolewa oliwy do ognia?

Mendy biurokratyczne!!! W tych pustych g硂wach si wam poprzewraca硂 od kombinowania i wymy秎ania nowych podatk體.
Podatki trzeba obni縜 i upraszcza. A gospodarka ma co produkowa a nie tylko przelewa pieni眃ze z konta na konto.

Dzisiaj us硑sza砮m o podatku od luksusu nie u縴wania windy w bloku oraz o przychodzie z kawy czy herbaty w firmie.
Poje... was!!!

Data: 2014-02-08 21:48:55
Autor: z
wyjebka [d?ugie]
Taki cytat:
"Gdybym nie wiedzia 縠 to g硊pota to pomy秎a砨ym 縠 prowokacja"

Data: 2014-02-08 21:21:17
Autor: John Ko砤lsky
wyjebka [d?ugie]

U縴tkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>

[...]

Na rzecz jakiego ?

A Ty nie - niech
wykazuje przychody, wykazuje na co przeznaczy pieni眃ze,
i ju mo縠 "odlicza".

A co, ma za g硂w p砤ci ?

 Fakt, inwigilacja pe硁 g阞 (przy okazji).

Co za co. Mo縩a nie odlicza. Mo縩a pa駍two zlikwidowa.

 Pogratulowa pomys硊 ;)

Chyba odliczy

Data: 2014-02-09 13:29:28
Autor: Shrek
wyjebka [d?ugie]
On 2014-02-05 14:51, twistedme wrote:

[...]

No w砤秐ie nie tylko, a jeszcze mi阣zy pracodawc a US - bo pracodawca chce sobie odliczy koszty wpisuj眂 co co kosztami nie jest.

To Twoim zdaniem jak po縴czam na tydzie samoch骴 od wuja to okradam
Pa駍two????

A wrzucasz to w koszty? ;)

Shrek.

Data: 2014-02-05 15:26:38
Autor: sqlwiel
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 14:42, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Pociesz Ci. Masz jeszcze dziesi眛ki taki p髄 do dopieprzenia si pod has砮m "im te zabra, skoro ja nie mam". Odzie robocza np. (Inni musz w pracy zdziera sw骿 w砤sny garnitur czy jeansy.) Deputat w阦lowy, energetyczny, czy inny (oj, a jest tego, 縠 ho ho). Inne przywileje bran縪we, a zw砤szcza mundurowe. Dieta nie podlegaj眂a opitoleniu.

A mo縠 zauwa縴砨y w swoim d笨eniu do urawni硂wki, 縠 ten samoch骴 s硊縝owy jest cz甓ci umowy albo form premiowania?

--

Dzi阫uj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-05 06:39:54
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 15:26:38 UTC+1 u縴tkownik sqlwiel napisa:
> [...]

A mo縠 zauwa縴砨y w swoim d笨eniu do urawni硂wki, 縠 ten samoch骴 s硊縝owy jest cz甓ci umowy albo form premiowania?

Nie chc nikogo gani ani broni. Je秎i by硑 by same czyste sytuacje to by nic nie chcieli zmieni. Je秎i by硂 by norm 縠 ka縟y kto u縴tkuje taki samoch骴 za swoje kupowa do niego paliwo jakie zu縴wa kiedy nie zarabia dla firmy. Ale jak norm jest sytuacja 縠 je糳zi na firmowym to tak jak by dosta podwy縦. Jak wi阠ej zarabia to wi阫szy podatek dochodowy by zap砤ci. A nie p砤ci. Oczywi禼ie umowy mog by r罂ne i mog obejmowa i takie sytuacje. Ale nie obejmuj. Takie udost阷nienie to nic innego jak wynagrodzenie w naturze. Jest w ksi笨kach podatkowych odpowiednia rubryka. jak by by砤 uczciwie wype硁iana to nikt by si nie czepia. Ciekawe jak to jest rozwi眤ane w innych krajach.

Data: 2014-02-05 18:13:07
Autor: sqlwiel
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 15:39, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Mo縩a by do tego w ten spos骲 podchodzi, gdyby podatki by硑 elementem uczciwego dealu, a wi阠 wiadome z g髍y (co najmniej na 20 lat), niezmienne, niepodwa縜lne i co najwa縩iejsze - tak proste, 縠by 15-latek (no, niech b阣zie 18, skoro ju jest przymus szkolny do tego wieku) po publicznej szkole ogarn背 to bezb酬dnie i bez w眛pliwo禼i.

Tymczasem ten "system" jest po prostu dora糿ym narz阣ziem rabunku stosowanym wg potrzeb i widzimisi w砤dzy. Podatki s dzia砤niem przest阷czym i nale縴 si temu przeciwstawia wszelkimi dost阷nymi sposobami.

--

Dzi阫uj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-05 09:22:08
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 18:13:07 UTC+1 u縴tkownik sqlwiel napisa:
> [...]

Tymczasem ten "system" jest po prostu dora糿ym narz阣ziem rabunku stosowanym wg potrzeb i widzimisi w砤dzy. Podatki s dzia砤niem przest阷czym i nale縴 si temu przeciwstawia wszelkimi dost阷nymi sposobami.

Nie pierdol. Akurat podatek dochodowy jest teraz najni縮zy od wojny. Jego konstrukcja nie zmieni砤 si w przeci眊u kilkudziesi阠iu lat, spada硑 za to stawki. Jakiej wi阫szej stabilno禼i potrzebujesz, od czas體 Mieszka I?

Data: 2014-02-05 21:51:30
Autor: AZ
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-05, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

Tymczasem ten "system" jest po prostu dora藕nym narz臋dziem rabunku stosowanym wg potrzeb i widzimisi臋 w艂adzy. Podatki s膮 dzia艂aniem przest臋pczym i nale偶y si臋 temu przeciwstawia膰 wszelkimi dost臋pnymi sposobami.

Ale przeciez okradasz tym uczciwych obywateli!!! Nie wiesz?!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-07 00:12:38
Autor: Gotfryd Smolik news
wyjebka [d?ugie]
On Wed, 5 Feb 2014, sqlwiel wrote:

[...]

  O ile si nie myl, nie chodzi硂 o "zabranie", ale o podatek.

Odzie robocza np.

  Tak, to szczeg髄ny wyj眛ek. Traktowany jak "narz阣zia".
  Warunkiem jest istnienie ustawowego nakazu.

Deputat w阦lowy, energetyczny, czy inny (oj, a jest tego, 縠 ho ho).

  Nie trolluj, prosz.
  Od lat te wszystkie "przywileje" oczywi禼ie jak najbardziej obowiazuj,
ale s OPODATKOWANE. Dopisywane do pensji i opodatkowane.
  Zgodnie z art.11 PDoOF.
  A idzie w砤秐ie o PODATEK od koszt體 ponoszonych przy korzystania
z samochodu.

Dieta nie podlegaj眂a opitoleniu.

  Owszem, i ona przys硊guje "ka縟emu".
  Czy jedzie poci眊iem czy samochodem, samochodem w砤snym czy s硊縝owym.

A mo縠 zauwa縴砨y w swoim d笨eniu do urawni硂wki, 縠 ten samoch骴 s硊縝owy jest cz甓ci umowy albo form premiowania?

  Przecie ca硑 czas w砤秐ie O TYM mowa.
  痚 fiskus od zarobku chce czego to... no... PODATKU!
  I jak co jest "wydawane w naturze" to jeszcze chce z powrotem dosta
odliczony VAT. Ten typ tak ma :>

  O ile zauwa縴砮m, nikt nie 勘da zabraniania u縴wania samochod體
s硊縝owych do cel體 osobistych[1].
[1] BTW: pisanie o "prywatnym" jest nieporozumieniem.
  Niby w prywatnej firmie jest "pa駍twowe" u縴wanie samochodu czy jak?
  :>
  Przecie to u縴wanie "s硊縝owe" jest nadal PRYWATNE!
  Podzia ten jest jak najbardziej sformalizowany - na cele gospodarcze
(prywatne) i osobiste (r體nie prywatne).
  Rzeczownik "prywatno舵" do tego (przymiotnika "prywatny" znaczy)
nie przystaje (taki ficzer j陑ykowy, nic nie poradz :), "osobisto舵"
to inna kategoria :))

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-07 00:24:51
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
[...]

Zauwa, 縠 rozmawiasz z cz硂wiekiem dla kt髍ego ka縟y podatek to "kradzie". JKM przy nim to umiarkowany, rozs眃ny w g硂szonych pogl眃ach cz硂wiek ;)

--
iadomie psuj眂y kodowanie i formatowanie wierszy
s jak sraj眂y z lenistwa i g硊poty na 秗odku pokoju.

Data: 2014-02-06 14:12:00
Autor: cef
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 14:16, z pisze:

I przez takie sztuczne problemy kt髍e wywo硊j biurwy i inne 鎤oki z
urz阣體 nasze pa駍two schodzi na psy.
Pieni阣zy od tego nie przybywa w bud縠cie a i ludziom nie 縴je si lepiej.

Niedawno mia砮m kontrol z VAT i pan體 kontroler體
opr骳z tego z VAT co mieli do sprawdzenia interesowa硂 mocno
w jaki spos骲 rozliczam VAT od paliwa w firmie, bo tu nie ma si硑, 縠by podatnik, kt髍y sam si rozlicza zrobi to dobrze. (czyli zawsze co znajd)
  I byli mocno zawiedzeni jak oznajmi砮m, 縠
maj眂 samoch骴 osobowy na kilometr體ce znudzi硂 mi si 秎edzenie
przepis體: czy mog odliczy ca硑 czy ile procent, czy od myjni czy naprawy
czy mo縠 mam mie jakie ubezpieczenie, 縠by dac co w koszty, a mo縠 od 500kg
砤downo禼i ale nie p蠹niej ni do ko馽a marca czy stycznia, a kiedy powsta obowi眤ek podatkowy a mo縠 inaczej, a na mocy jakiego wyroku mo縠 m骻砨ym jeszcze inaczej, ale trzeba z硂縴 jakie korekty, a homologacja jakiego typu...
i mam to generalnie w d... i dla tych kilku tankowa rocznie nie warto marnowa czasu na ustalanie stanu prawnego. Wi阠 niech za te pare darowanych pa駍twu groszy poje縟勘 sobie inni, co niekt髍ym tak nie w smak.

Generalnie jak by by硂 prosto - odliczamy wszystko i je糳zimy, to
na samej akcyzie pa駍two by zarobi硂 wi阠ej ni traci na durnych ograniczeniach,
kt髍ych i tak nie umie wyegzekwowa. Ale za to maluczkim ch阾nie przywali mandat,
jak sobie na skutek zagmatwanych przepis體 kto  przypadkiem par z硂tych 糽e rozliczy.

Data: 2014-02-08 08:12:54
Autor: z
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-06 14:12, cef pisze:
[...]

Jakie mieli miny? :-)

[...]

Ca砤 prawda.

Data: 2014-02-08 09:04:19
Autor: cef
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-08 08:12, z pisze:
[...]

Najwi阫szym problemem jest ustalenie warto禼i tego przychodu.
Bo co z tego, 縠 kto bierze np s硊縝owy do u縴tku osobistego
  (i nawet p砤ci za paliwo) kiedy trzeba jako
ustali ile jest warte to "korzystanie". I nie chodzi o kwot, tylko o to,
縠 obecnie nie ma dok砤dnie zdefiniowanej metody ustalania tej warto禼i i jak teraz przypl眂ze si US, to b阣zie mia pole do popisu, bo interpretacji jest bez liku.
A dlaczego wg koszt體 rocznych eksploatacji, a dlaczego nie od warto禼i, a dlaczego nie od
por體nywalnej kwoty z wypo縴czalni itd
I pewnie dlatego, 縠 nie wiadomo jak to robi, to firmy wol nie robi sobie problem體 na zapas i ustalaj, 縠 nie wolno i w papierach jest czysto, ale przymykaj oko.
Czyli mamy burdel jaki mamy.

Data: 2014-02-05 12:03:19
Autor: sqlwiel
wyjebka [d?ugie]
[...]

Ale - uczestnicz! Przecie w tej firmie pracuj, wi阠 ju tam w砤禼iciel sobie to policzy.

--

Dzi阫uj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2014-02-05 03:14:43
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 12:03:19 UTC+1 u縴tkownik sqlwiel napisa:

> [...]

Ale - uczestnicz! Przecie w tej firmie pracuj, wi阠 ju tam w砤禼iciel sobie to policzy.

Samochody pracodawca kupi 縠by s硊縴硑 firmie a nie prywatnie pracownikom. Je秎i zgadza si 縠by prywatnie sobie je糳zili to powinni proporcjonalnie uczestniczy w kosztach utraty warto禼i, eksploatacji itp. US nie czepia si 縠 kto sobie je糳zi s硊縝owym samochodem na grzyby. US ma to w dupie. Ale US chce 縠by ci co je縟勘 na grzyby prywatnymi samochodami nie byli z tego powodu pokrzywdzeni.

Data: 2014-02-05 12:22:27
Autor: twistedme
wyjebka [d?ugie]

Ale US chce 縠by ci co je縟勘 na grzyby prywatnymi samochodami nie byli z tego powodu pokrzywdzeni.

hahaha, dobre. Nikt Ci nie broni zatrudni si w firmie, w kt髍ej daj samoch骴.

Id眂 t drog to rzeczywi禼ie, jak w pomy秎e Palikota, trzeba tym co maj brzydkie 縪ny fundowa talony na prostytutki, 縠by nie byli pokrzywdzeni.

Data: 2014-02-05 03:29:16
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 12:22:27 UTC+1 u縴tkownik twistedme napisa:
> [...]

Id眂 t drog to rzeczywi禼ie, jak w pomy秎e Palikota, trzeba tym co maj brzydkie 縪ny fundowa talony na prostytutki, 縠by nie byli pokrzywdzeni.

masz co przeciwko temu 縠 jak kto z czego korzysta to za to p砤ci?

Data: 2014-02-05 13:44:00
Autor: twistedme
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 12:29, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Ja wiem o co Ci chodzi, tylko sam widzisz, 縠 wprowadzanie kolejnych regulacji, rozwi眤a systemowych nie ma sensu, bo raz, 縠 prowadzi do absurd體, a dwa daje pole manewru do kolejnych wy硊dze i nadu縴. Z jednej strony stoi armia ludzi wymy秎aj眂ych przepisy, a z drugiej powsta砤 armia ludzi pokazuj眂a za pieni眃ze, jak w granicach prawa wygra z t pierwsz armi.

Dlatego jestem za usuni阠iem przyczyny a nie zalepiania rany kolejnym plastrem. Tych plastr體 ju tyle, 縠 ci昕ko r阫 rusza...

Data: 2014-02-05 05:00:52
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 13:44:00 UTC+1 u縴tkownik twistedme napisa:
> [...]

Dlatego jestem za usuni阠iem przyczyny a nie zalepiania rany kolejnym plastrem. Tych plastr體 ju tyle, 縠 ci昕ko r阫 rusza....

Nie twierdz 縠 mamy idealne prawo. Cz阺to lecz syfa pudrem zamiast zrobi porz眃nie. czasy si zmieniaj to i prawo powinno si zmienia i dostosowywa do czas體. Co zrobi powinni bo nie jest uczciwe jak z硂miarze dop砤caj do tych co maj samochody.

Data: 2014-02-05 14:43:10
Autor: twistedme
wyjebka [d?ugie]
Co zrobi powinni bo nie jest uczciwe jak z硂miarze dop砤caj do tych co maj samochody.

itd. itp.

痚 zacytuj "dlaczego jaka babcia spod M砤wy ma p砤ci za autostrad kt髍 i tak nigdy nie przejedzie?"

pozdrawiam

Data: 2014-02-05 13:59:42
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 03:14:43 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisa艂:

W dniu 艣roda, 5 lutego 2014 12:03:19 UTC+1 u偶ytkownik sqlwiel napisa艂:

> Nie ma sprawy. Jak tylko u偶ytkuj膮cy samochody s艂u偶bowe do cel贸w
> prywatnych b臋d膮 uczestniczyli w kosztach ich zakupu i eksploatacji,
> oczywi艣cie proporcjonalnie do wykorzystania. To nikt tego czepia艂 si臋
> nie b臋dzie.

Ale偶 - uczestnicz膮! Przecie偶 w tej firmie pracuj膮, wi臋c ju偶 tam

w艂a艣ciciel sobie to policzy艂.

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Samochody pracodawca kupi艂 偶eby s艂u偶y艂y firmie a nie prywatnie
pracownikom.

a co ci臋 obchodzi, 偶e prywatny w艂a艣ciciel ma kaprys by pracownikom rozda膰 po samochodzie?

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-02-05 06:10:02
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 14:59:42 UTC+1 u縴tkownik masti napisa:
Dnia pi阫nego Wed, 05 Feb 2014 03:14:43 -0800 osobnik zwany kogutek444

napisa:

> W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 12:03:19 UTC+1 u縴tkownik sqlwiel napisa:

> pracownikom. a co ci obchodzi, 縠 prywatny w砤禼iciel ma kaprys by pracownikom rozda po samochodzie?

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Bogatemu nikt nie zabroni. Tylko niech zap砤c podatek od darowizny.

Data: 2014-02-05 14:39:21
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 06:10:02 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisa艂:

Bogatemu nikt nie zabroni. Tylko niech zap艂ac膮 podatek od darowizny.

jeden z g艂upszych podatk贸w. Podatek od opodatkownaych pieni臋dzy.

Data: 2014-02-05 06:41:40
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 15:39:21 UTC+1 u縴tkownik masti napisa:
Dnia pi阫nego Wed, 05 Feb 2014 06:10:02 -0800 osobnik zwany kogutek444

napisa:

 > Bogatemu nikt nie zabroni. Tylko niech zap砤c podatek od darowizny..

jeden z g硊pszych podatk體. Podatek od opodatkownaych pieni阣zy.

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Takie jest tutaj prawo.

Data: 2014-02-05 14:42:53
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 06:41:40 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisa艂:

Takie jest tutaj prawo.

powiedzia艂 ten co ma prawo w dupie

Data: 2014-02-05 06:49:43
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 15:42:53 UTC+1 u縴tkownik masti napisa:
Dnia pi阫nego Wed, 05 Feb 2014 06:41:40 -0800 osobnik zwany kogutek444

napisa:

> Takie jest tutaj prawo.

powiedzia ten co ma prawo w dupie

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Tak 秗ednio mam w dupie. powiedzmy 縠 mieszcz si w maniu w dupie prawa w okolicach 秗odka. Ale pr阣ko禼i nie przekraczam. Jest to jaka okoliczno舵 砤godz眂a.

Data: 2014-02-05 15:06:08
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 06:49:43 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisa艂:

Tak 艣rednio mam w dupie. powiedzmy 偶e mieszcz臋 si臋 w maniu w dupie prawa
w okolicach 艣rodka. Ale pr臋dko艣ci nie przekraczam. Jest to jaka艣
okoliczno艣膰 艂agodz膮ca.

owszem masz i sam to wielokrotnie potwierdza艂e艣. prawo i dobre wychowanie w usnecie

Data: 2014-02-05 08:19:07
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 16:06:08 UTC+1 u縴tkownik masti napisa:
Dnia pi阫nego Wed, 05 Feb 2014 06:49:43 -0800 osobnik zwany kogutek444

napisa:

 > Tak 秗ednio mam w dupie. powiedzmy 縠 mieszcz si w maniu w dupie prawa

> w okolicach 秗odka. Ale pr阣ko禼i nie przekraczam. Jest to jaka

> okoliczno舵 砤godz眂a.

owszem masz i sam to wielokrotnie potwierdza砮. prawo i dobre wychowanie w usnecie

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Pierdol si na koszt pa駍twa z tym dobrym wychowaniem. A z tym prawem to z maniem w dupie mieszcz si w 秗edniej krajowej. I si tego nie wstydz i nie udaj jak jakie drobne cwaniaczki co bu砶 przez bibu砶 a chuja ca潮 g阞.

Data: 2014-02-05 20:56:44
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 08:19:07 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisa艂:

Pierdol si臋 na koszt pa艅stwa z tym dobrym wychowaniem. A z tym prawem to
z maniem w dupie mieszcz臋 si臋 w 艣redniej krajowej. I si臋 tego nie
wstydz臋 i nie udaj臋 jak jakie艣 drobne cwaniaczki co bu艂k臋 przez bibu艂k臋
a chuja ca艂膮 g臋b膮.

widzisz kogutku potrafisz tylko bluzga膰 w swojej bezsilno艣ci. I po raz kolejny pokazujesz, 偶e masz gn贸j w butach

Data: 2014-02-05 13:01:02
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 21:56:44 UTC+1 u縴tkownik masti napisa:
Dnia pi阫nego Wed, 05 Feb 2014 08:19:07 -0800 osobnik zwany kogutek444

napisa:

> [...]

> z maniem w dupie mieszcz si w 秗edniej krajowej. I si tego nie

> wstydz i nie udaj jak jakie drobne cwaniaczki co bu砶 przez bibu砶

widzisz kogutku potrafisz tylko bluzga w swojej bezsilno禼i. I po raz kolejny pokazujesz, 縠 masz gn骿 w butach

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

W dalszym ci眊u mo縠sz si pierdoli na koszt pa駍twa. Mam w dupie twoje zdanie na tematy r罂ne.

Data: 2014-02-05 21:21:36
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 13:01:02 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisa艂:

W dalszym ci膮gu mo偶esz si臋 pierdoli膰 na koszt pa艅stwa. Mam w dupie twoje
zdanie na tematy r贸偶ne.

i z tego mania w dupie koniecznie musisz odpisa膰 popisuj膮c si臋 dalszymi bluzgami? Masz r贸wnie ciekaw膮 defincje tego mania jak podej艣cie do kultury

Data: 2014-02-05 11:24:28
Autor: WOJO
wyjebka [d?ugie]
[...]
To ja poprosz optymalizacj w haraczu zwanym ubezpieczeniem OC.
Przecie si nie rozdwoj i nie b阣 jednocze秐ie je糳zi kilkoma samochodami, to dlaczego OC wykupuje si na pojazd, a nie na kierowc?!
Wiem, wiem - TU musz zarobi...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-02-05 21:27:20
Autor: AZ
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-05, WOJO <sorry@address.unknown.hehe> wrote:

To ja poprosz臋 optymalizacj臋 w haraczu zwanym ubezpieczeniem OC.
Przecie偶 si臋 nie rozdwoj臋 i nie b臋d臋 jednocze艣nie je藕dzi艂 kilkoma samochodami, to dlaczego OC wykupuje si臋 na pojazd, a nie na kierowc臋?!
Wiem, wiem - TU musz膮 zarobi膰...

Bo jak Twoj pojazd narobi szkode bez kierownika na pokladzie to kto za to
zaplaci? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-05 22:45:54
Autor: WOJO
wyjebka [d??ugie]
Bo jak Twoj pojazd narobi szkode bez kierownika na pokladzie to kto za to
zaplaci? ;-)
Jak taki cwany, to niech sam p艂aci za siebie.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-02-06 11:44:45
Autor: yabba
wyjebka [d?ugie]
U縴tkownik <kogutek444@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:aba62b7d-818c-48df-9393-d86f3c088588googlegroups.com...
> [...]

U縴wanie s硊縝owego samochodu do spraw prywatnych to w ka縟ym przypadku patologia i nie mo縩a twierdzi 縠 jak jaki chuj polityk ( kto go wybra czy sam si mianowa?) czego nadu縴wa to znaczy 縠 tak mo縩a.

To niech politycy zaczn uzdrawianie Pa駍twa Polskiego zaczynaj眂 od siebie, to wtedy b阣 mieli moralne prawo ograbia pracuj眂ych z ich dochod體.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-02-07 11:20:02
Autor: John Ko砤lsky
wyjebka [d?ugie]

U縴tkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

[...]

Patologi jest, 縠 o u縴waniu samochodu chc decydowa inni a nie jego w砤禼iciel. Je秎i spo砮cze駍two daje politykowi samoch骴 na dojazd do pracy to nie mo縠 z niego korzysta inaczej.

Data: 2014-02-08 22:29:32
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Wed, 5 Feb 2014 01:46:59 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

U縴wanie s硊縝owego samochodu do spraw prywatnych to w ka縟ym przypadku patologia i nie mo縩a twierdzi 縠 jak jaki chuj polityk ( kto go wybra czy sam si mianowa?) czego nadu縴wa to znaczy 縠 tak mo縩a.

To mo縠 niech zaczn napraw 秝iata od siebie?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-08 13:32:44
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu sobota, 8 lutego 2014 22:29:32 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:
> [...]

To mo縠 niech zaczn napraw 秝iata od siebie?

jak kto powiela zachowania jakiego chuja to tez jest takim samym chujem jak wzorzec. Je糳zisz na firmowym paliwie w sprawach prywatnych?

Data: 2014-02-08 22:38:46
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 13:32:44 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Je糳zisz na firmowym paliwie w sprawach prywatnych?

Je縠li np. podjechanie do sklepu po zakupy, w _drodze_ z firmy do
domu, uwa縜sz za "sprawy prywatne", to tak.

Data: 2014-02-08 13:42:35
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu sobota, 8 lutego 2014 22:38:46 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:
> [...]

Je縠li np. podjechanie do sklepu po zakupy, w _drodze_ z firmy do

domu, uwa縜sz za "sprawy prywatne", to tak.

痚by tak Cie z硂dzieje lusterek i dekli oszcz阣zali jak Ty prawd napisa砮.

Data: 2014-02-08 22:52:07
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 13:42:35 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

痚by tak Cie z硂dzieje lusterek i dekli oszcz阣zali jak Ty prawd napisa砮.

"Jak jeste z niewierzacych to odpiszesz`縠 nieprawda."

Data: 2014-02-05 13:58:50
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 00:25:23 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisa艂:

W dniu 艣roda, 5 lutego 2014 09:00:02 UTC+1 u偶ytkownik BartekK napisa艂:
> [...]

zysku, plus strata czasu czyli pieni臋dzy przedsi臋biorc贸w kt贸rzy

musieliby to wype艂nia膰, zamiast naprawd臋 pracowa膰 i zarabia膰.

Pa艅stwo na takich co s艂u偶bowymi czy firmowymi samochodami za艂atwiaj膮
prywatne sprawy traci minimum tyle ile zarabia na takich co prywatnymi
samochodami identyczne sprawy za艂atwiaj膮. Dodatkowo pracownicy najemni
co dostali s艂u偶bowy samoch贸d r贸wnie偶 do w艂asnych potrzeb dostaj膮 cz臋艣膰
wynagrodzenia w naturze i nie p艂ac膮 od tego podatku dochodowego. To
traci na takim procederze pa艅stwo czy nie traci?

owszem p艂ac膮. R贸wnie偶 p艂ac膮 firmie za mo偶liwo艣c korzystania z tego samochodu do cel贸w prywatnych. Pomijaj膮 juz to, 偶e pa艅stwo i tak zarabia na akcyzie i VAT od paliw niezale偶nie czy je藕dzisz s艂u偶bowo czy prywatnie

Data: 2014-02-05 06:14:30
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 14:58:50 UTC+1 u縴tkownik masti napisa:
Dnia pi阫nego Wed, 05 Feb 2014 00:25:23 -0800 osobnik zwany kogutek444

napisa:

> [...]

> wynagrodzenia w naturze i nie p砤c od tego podatku dochodowego. To

> traci na takim procederze pa駍two czy nie traci?

owszem p砤c. R體nie p砤c firmie za mo縧iwo禼 korzystania z tego samochodu do cel體 prywatnych. Pomijaj juz to, 縠 pa駍two i tak zarabia na akcyzie i VAT od paliw niezale縩ie czy je糳zisz s硊縝owo czy prywatnie

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Po co ludzie na stacjach benzynowych bior faktury VAT na paliwo?

Data: 2014-02-05 14:40:39
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 06:14:30 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisa艂:

Po co ludzie na stacjach benzynowych bior膮 faktury VAT na paliwo?

偶eby zap艂aci膰 taki podatek jaki zosta艂 na nich na艂o偶ony. a po co bierzesz paragon w sklepie?

Data: 2014-02-08 22:31:13
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Wed, 5 Feb 2014 06:14:30 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Po co ludzie na stacjach benzynowych bior faktury VAT na paliwo?

Bo wrzucaj je w koszty. I VAT nie ma tu nic z tym wsp髄nego.

Data: 2014-02-05 17:58:24
Autor: LEPEK
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 02:36, kogutek444@gmail.com pisze:

Wyj禼iem by硂 by wprowadzenie obowi眤kowych kart
drogowych dla ka縟ego kierowcy samochodu s硊縝owego czy firmowego.

No, i kolejnej armii urz阣nik體 do kontrolowania tego. Rzeczywi禼ie 秝ietne rozwi眤anie sytuacji...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gda駍ki
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-02-05 09:10:28
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 17:58:24 UTC+1 u縴tkownik LEPEK napisa:
> [...]

No, i kolejnej armii urz阣nik體 do kontrolowania tego. Rzeczywi禼ie 秝ietne rozwi眤anie sytuacji...

Pracuj z doskoku w instytucji finansowanej z bud縠tu. S dwa samochody. Kombi i dostawczak. Kierowca ma karty drogowe rodem z PRL. 痑dnych armii urz阣nik體 nie widzia砮m. Z czas體 PRL pami阾am jak si takie karty wype硁ia硂. Wype硁ianie jak kto potrafi troch pisa nie jest problemem. Rozliczali to w PRL w ksi阦owo禼i. Teraz pewno te ksi阦owa to rozlicza. Najmniejszy problem dla ksi阦owej 縠by wyodr阞nia砤 jazdy prywatne.

Data: 2014-02-05 18:33:40
Autor: LEPEK
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 18:10, kogutek444@gmail.com pisze:

[...]

Je秎i to ma mie za zadanie kontrolowanie przedsi阞iorcy przez pa駍two, to musi by kto u kontroluj眂ego, kto to sprawdza b阣zie.
A je秎i dodatkowo ma cz甓 obowi眤k體 wynikaj眂ych z nadzoru przerzucona na przedsi阞iorc, to jeszcze lepiej - i armia urz阣nik體 i dodatkowe zaj阠ie dla firmy (1/100 etatu na pojazd, 1% dro縮ze biuro rachunkowe...).
U ciebie zak砤d robi to, bo wymaga tego od niego jego "zwierzchnik" - jaki samorz眃, czy resort. Prywatnemu najcz甓ciej si nie op砤ca, bo suma koszt體 z tym zwi眤anych jest wy縮za ni suma korzy禼i z braku. I tu masz odpowied na "czy si op砤ca".

Pozdr,

Data: 2014-02-05 09:53:51
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 18:33:40 UTC+1 u縴tkownik LEPEK napisa:
[...]

Przecie i tak to przedsi阞iorcy robi. My秎isz 縠 jak w firmie s ze dwa samochody dane pracownikom to szef m體i bierzta i j阣紅a a kwity na paliwo dawajta w ka縟ej ilo禼i i za wszystkie w ciemno kas b阣 p砤ci. W takiej sytuacji to si nie dziwie 縠 s tacy co jak niepodleg硂禼i b阣 bronili systemu w kt髍ym mog tyle podpierdoli 縠 pensja jest dodatkiem na waciki dla 縪ny.

Data: 2014-02-05 19:23:48
Autor: LEPEK
wyjebka [d?ugie]

My秎isz 縠 jak w firmie s ze dwa samochody dane pracownikom to szef m體i
> bierzta i j阣紅a a kwity na paliwo dawajta w ka縟ej ilo禼i i za wszystkie w ciemno
> kas b阣 p砤ci.

Oczywi禼ie, 縠 s. Sam w takiej pracowa砮m.
Tylko nie 縴czyli sobie faktur z daleka. Ile mo縠sz naje糳zi wko硂 komina po pracy, jak 1/3 roboty sp阣zasz za k蟪kiem i pracodawca nie pozwala nikomu poza tob kierowa?

Pozdr,

Data: 2014-02-05 19:00:13
Autor: Budzik
wyjebka [d?ugie]
U縴tkownik LEPEK gdzies@wsi.pl ...

> [...]
m體i
> bierzta i j阣紅a a kwity na paliwo dawajta w ka縟ej ilo禼i i za wszystkie w ciemno

R體nei znam takie firmy.
Sa samochody na parkingu, kto potrzebuje ten jedzie.
Nie ewidencjonuje sie tego w zaden spos骲.

Data: 2014-02-05 20:05:45
Autor: Shrek
wyjebka [d?ugie]
On 2014-02-05 02:36, kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

Proste rozwi眤anie - rejestruj眂 samoch骴 na firm deklarujesz, 縠 albo b阣ziesz go u縴wa rownie do cel體 prywatnych i wtedy masz mo縧iwo舵 odliczenia ilu秚am procent koszt體 (dyskusyjne ile), albo dostajesz specjalne oczojebne blachy i przy砤panie na  u縴tku prywatnym jest traktowane jako przest阷stwo karno skarbowe.

S眃z眂 po deklaracjach przedsi阞iorc體 nie ma problemu bo przecie prywatnie nie u縴waj;) A w praktyce wszyscy b阣 woleli jednak zadeklarowa u縴tek prywatny i sko馽zy si narzekanie, 縠 pa駍two traktuje ich jak oszust體.

Shrek.

Data: 2014-02-05 11:10:09
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu 秗oda, 5 lutego 2014 20:05:45 UTC+1 u縴tkownik Shrek napisa:
On 2014-02-05 02:36, kogutek444@gmail.com wrote:

> [...]

S眃z眂 po deklaracjach przedsi阞iorc體 nie ma problemu bo przecie prywatnie nie u縴waj;) A w praktyce wszyscy b阣 woleli jednak zadeklarowa u縴tek prywatny i sko馽zy si narzekanie, 縠 pa駍two traktuje ich jak oszust體.

Zaraz Cie zajebi szczeg髄ikami.

Data: 2014-02-05 20:59:16
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 20:05:45 +0100 osobnik zwany Shrek napisa艂:

Proste rozwi膮zanie - rejestruj膮c samoch贸d na firm臋 deklarujesz, 偶e albo
b臋dziesz go u偶ywa艂 rownie偶 do cel贸w prywatnych i wtedy masz mo偶liwo艣膰
odliczenia ilu艣tam procent koszt贸w (dyskusyjne ile), albo dostajesz
specjalne oczojebne blachy i przy艂apanie na  u偶ytku prywatnym jest
traktowane jako przest臋pstwo karno skarbowe.

to "proste" rozwi膮zanie funkcjonowa艂o przez lata PRLu. z marnym skutkiem.
Widz臋, 偶e coraz tu wi臋cej pomys艂贸w rodem z PRLu proponujacych rozrost biruokracji i armii urzednik贸w. A potem lament, 偶e Pa艅stwo za du偶e podatki zbiera. --

Data: 2014-02-06 07:00:22
Autor: Shrek
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-05 21:59, masti wrote:
[...]

Albo w Danii aktualnie zdaje si臋.

z marnym skutkiem.

A tam z dobrym. Zreszt膮 nikt by ci nie kaza艂 przecie偶 je偶dzi膰 z oczojebnymi tablicami - zadeklarujesz prywatny u偶ytek i ju偶, tylko trzeba p艂aci膰.

Zreszt膮 o co ha艂as - wszyscy zgodnie twierdz膮, 偶e prywatnie nie u偶ywaj膮:P

Widz臋, 偶e coraz tu wi臋cej pomys艂贸w rodem z PRLu proponujacych rozrost
biruokracji i armii urzednik贸w. A potem lament, 偶e Pa艅stwo za du偶e
podatki zbiera.

A ja widz臋, 偶e cz臋艣膰 po prostu u偶ywa s艂u偶bowego sprz臋tu w celach prywatnych i uwa偶a to za prwao nabyte i niezbywalne.

Shrek.

Data: 2014-02-06 07:26:31
Autor: dddddddd
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-06 07:00, Shrek pisze:
On 2014-02-05 21:59, masti wrote:
[...]

pracownik贸w mo偶e 艂atwo na tym wy艂apa膰, ale przy jednoosobowych DG praktycznie nie mo偶liwe.

[...]

to jak drogi urz臋dniku Shreku :) oceni艂by艣 sytuacj臋, gdy jad臋 np. 200km w jedn膮 stron臋 do pracy i przy okazji wst臋puj臋 do rodziny kt贸ra w tej miejscowo艣ci mieszka? Powinienem na chwil臋 zmieni膰 tablice, czy mo偶e dla dobra 艣rodowiska* wr贸ci膰 do domu i drugim autem przepali膰 drugie tyle paliwa?
Mam tak膮 rodzin臋 kt贸r膮 odwiedzam w艂a艣nie przy okazji serwis贸w w tamtej okolicy, baa - ustawiam sobie serwisy na pi膮tek i siedz臋 tam ca艂y weekend!

*-tak mi si臋 skojarzy艂o, bo dla dobra 艣rodowiska zamiast jeden raz, 艣mieciarka przeje偶d偶a przed moim domem 5x w tygodniu (inna zbiera szk艂o, inna gazety itd.) - taka niby ochrona 艣rodowiska...

艁ukasz

Data: 2014-02-06 04:48:27
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu czwartek, 6 lutego 2014 07:26:31 UTC+1 u縴tkownik dddddddd napisa:

pracownik體 mo縠 砤two na tym wy砤pa, ale przy jednoosobowych DG praktycznie nie mo縧iwe.

> Albo w Danii aktualnie zdaje si.

> A tam z dobrym. Zreszt nikt by ci nie kaza przecie je縟zi z

> oczojebnymi tablicami - zadeklarujesz prywatny u縴tek i ju, tylko

> trzeba p砤ci.

to jak drogi urz阣niku Shreku :) oceni砨y sytuacj, gdy jad np. 200km w jedn stron do pracy i przy okazji wst阷uj do rodziny kt髍a w tej miejscowo禼i mieszka? Powinienem na chwil zmieni tablice, czy mo縠 dla dobra 秗odowiska* wr骳i do domu i drugim autem przepali drugie tyle paliwa?

Mam tak rodzin kt髍 odwiedzam w砤秐ie przy okazji serwis體 w tamtej okolicy, baa - ustawiam sobie serwisy na pi眛ek i siedz tam ca硑 weekend!

*-tak mi si skojarzy硂, bo dla dobra 秗odowiska zamiast jeden raz, 秏ieciarka przeje縟縜 przed moim domem 5x w tygodniu (inna zbiera szk硂, inna gazety itd.) - taka niby ochrona 秗odowiska...

-- Pozdrawiam

kasz

Z rodzina w innym mie禼ie nie ma problemu. Sprawd, spytaj starszych jak to by硂 rozwi眤ane w PRL. Znam tamten system bo wtedy je糳zi砮m w serwisie pewnej fabryki.

Data: 2014-02-06 19:29:21
Autor: dddddddd
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-06 13:48, kogutek444@gmail.com pisze:
Z rodzina w innym mie禼ie nie ma problemu. Sprawd, spytaj starszych jak to by硂 rozwi眤ane w PRL.

  Znam tamten system bo wtedy je糳zi砮m w serwisie pewnej fabryki.

to napisz jak to by硂 rozwi眤ane, u mnie w rodzinie nie pracowa w serwisie fabryki.

kasz

Data: 2014-02-06 12:49:09
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu czwartek, 6 lutego 2014 19:29:21 UTC+1 u縴tkownik dddddddd napisa:
> [...]

  Znam tamten system bo wtedy je糳zi砮m w serwisie pewnej fabryki.

to napisz jak to by硂 rozwi眤ane, u mnie w rodzinie nie pracowa w serwisie fabryki.

Nie. Jak jeste z niewierzacych to odpiszesz`縠 nieprawda. Popytaj w swoim otoczeniu.

Data: 2014-02-07 05:12:38
Autor: dddddddd
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-06 21:49, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

no przecie pisz Ci, 縠 nie znam nikogo kto by wtedy je糳zi s硊縝owym samochodem - wszyscy mieli prac stacjonarn.

kasz

Data: 2014-02-07 05:36:21
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu pi眛ek, 7 lutego 2014 05:12:38 UTC+1 u縴tkownik dddddddd napisa:

> [...]

no przecie pisz Ci, 縠 nie znam nikogo kto by wtedy je糳zi s硊縝owym samochodem - wszyscy mieli prac stacjonarn.

A nic. Poza miejscem gdzie by砤 fabryka niebieski wo砤 o kart drogow a jak dalej to o delegacj. I sprawdza czy mniej wi阠ej pasuje karta do delegacji.

Data: 2014-02-07 18:14:13
Autor: dddddddd
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-07 14:36, kogutek444@gmail.com pisze:
A nic. Poza miejscem gdzie by砤 fabryka niebieski wo砤 o kart drogow a jak dalej to o delegacj.

  I sprawdza czy mniej wi阠ej pasuje karta do delegacji.

no i zobacz jak to tworzy papierkologi. Wysy砤m pracownika na serwis- np. z Wroc砤wia do Zgorzelca. Gdy jest w Zgorzelcu mam dla niego kolejny serwis np. w G硂gowie - i co, zbacza z trasy wi阠 powinien wydrukowa na drukarce mobilnej jakie papiery, czy mo縠 wr骳i do Wroc砤wia po orygina硑? a sam sobie to mam na bie勘co wype硁ia? :)

kasz

Data: 2014-02-07 09:31:34
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu pi眛ek, 7 lutego 2014 18:14:13 UTC+1 u縴tkownik dddddddd napisa:
> [...]

no i zobacz jak to tworzy papierkologi. Wysy砤m pracownika na serwis- np. z Wroc砤wia do Zgorzelca. Gdy jest w Zgorzelcu mam dla niego kolejny serwis np. w G硂gowie - i co, zbacza z trasy wi阠 powinien wydrukowa na drukarce mobilnej jakie papiery, czy mo縠 wr骳i do Wroc砤wia po orygina硑? a sam sobie to mam na bie勘co wype硁ia? :)

Od tego jest karta drogowa. W niej wpisujesz dok眃 jedziesz. Po wydaniu karty drogowej kierowcy staje si ona dokumentem. Kierownik zadzwoni 縠 masz jecha w inne miejsce to wpisujesz miejsce w kt髍ym zmieni砮 tras i wpisujesz nowe miejsce docelowe. Dawali sobie z tym rad ludzie co mieli sko馽zone podstaw體ki. Jak czego takiego nie ogarniasz to dziwne 縠 potrafisz pisa.

Data: 2014-02-07 20:53:29
Autor: dddddddd
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-07 18:31, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

to ciebie nie zrozumia砮m. Nie ko馽zy砮m podstaw體ki w PRLu i faktycznie dziwne 縠 chce mi si z tob pisa.
Nie zmienia to faktu, 縠 w du縠j firmie r罂nicy to mo縠 nie zrobi, a po dupie dosta硑by ma砮 firmy- dla nich przyrost papierkologii by砨y znaczny, w stosunku do tego co teraz robi musz.

kasz

Data: 2014-02-07 13:17:09
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu pi眛ek, 7 lutego 2014 20:53:29 UTC+1 u縴tkownik dddddddd napisa:
> [...]

Nie zmienia to faktu, 縠 w du縠j firmie r罂nicy to mo縠 nie zrobi, a po dupie dosta硑by ma砮 firmy- dla nich przyrost papierkologii by砨y znaczny, w stosunku do tego co teraz robi musz.

Nikt nie lubi jak chce si go kontrolowa a jeszcze bardziej jest przykre 縠 co si mia硂 darmo i kto chce to zabra. Ale nie mo縠 by sytuacji w kt髍ej jeden obywatel p砤ci za co co drugi ma gratis i jeszcze nie odprowadza od tego podatku dochodowego.

Data: 2014-02-08 10:01:41
Autor: twistedme
wyjebka [d?ugie]

Ale nie mo縠 by sytuacji w kt髍ej jeden obywatel p砤ci za co co drugi ma gratis i jeszcze nie odprowadza od tego podatku dochodowego.

No dobrze, 縠 w ko馽u do tego doszed砮.

Ca硑 system podatkowy w Polsce dzia砤 dok砤dnie w taki spos骲. S硂wo klucz "REDYSTRYBUCYJNA" funkcja podatk體, czyli zabra Kowalskiemu i da Wi秐iewskiemu.

Te si zgadzam, 縠 to nie uczciwe.

pozdr

Data: 2014-02-08 05:29:32
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu sobota, 8 lutego 2014 10:01:41 UTC+1 u縴tkownik twistedme napisa:
> [...]

Ca硑 system podatkowy w Polsce dzia砤 dok砤dnie w taki spos骲. S硂wo klucz "REDYSTRYBUCYJNA" funkcja podatk體, czyli zabra Kowalskiemu i da Wi秐iewskiemu.

Nie zgadzasz si bo jeste Kowalskim. Wi秐iewski ma inne ni Ty zdanie. A 縠 Wi秐iewskich jest wi阠ej to Kowalscy b阣 p砤cili za co co maj darmo a czego nie maj darmo Wi秐iewscy. Jak si to Kowalskim nie podoba to zawsze mog zosta Wi秐iewskimi i wsz阣zie je糳zi swoim samochodem na kupionej za swoje pieni眃ze benzynie.

Data: 2014-02-08 22:42:51
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Fri, 7 Feb 2014 09:31:34 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

Te, drobiu, ale to si nie zgadza z tym, co napisa砮 wcze秐iej:

Data: 2014-02-08 13:58:59
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu sobota, 8 lutego 2014 22:42:51 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:
> [...]

"A nic. Poza miejscem gdzie by砤 fabryka niebieski wo砤 o kart

drogow a jak dalej to o delegacj. I sprawdza czy mniej wi阠ej

Oczywi禼ie ze pasuje. Niebieski wpisywa w kapownik informacje o kontroli. Jak pacjent by wiarygodny to informacja w kapowniku zostawa砤 na zawsze. Jak co niebieskiemu nie pasowa硂 to jak sko馽zy zmian robi notatk s硊縝ow i dawa prze硂縪nemu. Dalej go to nie obchodzi硂. Zapewne my秎isz 縠 za komuny to od razu drutowali jak co w delegacji nie pasowa硂 a jak kierowca si krzywo spojrza to rozstrzeliwali na miejscu. Tak teraz jak i wtedy nie mo縩a si by硂 skutecznie ukry.

Data: 2014-02-06 07:45:52
Autor: Shrek
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-06 07:26, dddddddd wrote:

[...]

Wystarczy na Mazurach w marinie, czy na zakopiance tych z nartami na dachu sprawdzi膰. Albo na parkingu

[...]

Powiniene艣 wybra膰 opcj臋 "b臋d臋 u偶ywa艂 prywatnie" i za to zap艂aci膰. Po to tak膮 proponuj臋, 偶eby艣 nie musia艂 mie膰 takich dylemat贸w. A jak wybra艂e艣 "tylko s艂u偶bowo" no to b膮d藕 konsekwentny i po prostu do rodziny po drodze nie wst臋puj.

Na razie wszyscy tworz膮 fikcj臋 pod tytu艂em u偶ywam tylko s艂u偶bowo, a jak pa艅stwo m贸wi sprawdzam, to jest kwik. Dlatego ja proponuje - wybierz sobie i albo uczciwie p艂a膰 za prywatny u偶ytek, albo licz si臋 z tym, 偶e jak oszukujesz to mog膮 ci臋 dupn膮膰.

*-tak mi si臋 skojarzy艂o, bo dla dobra 艣rodowiska zamiast jeden raz,
艣mieciarka przeje偶d偶a przed moim domem 5x w tygodniu (inna zbiera szk艂o,
inna gazety itd.) - taka niby ochrona 艣rodowiska...

艢rodowisko akurat do tego tematu nic nie ma - ju偶 nie t艂umacz si臋 偶e u偶ywasz s艂u偶bowego samochodu prywatnie z troski o 艣rodowisko;)

Shrek.

Data: 2014-02-06 09:04:11
Autor: dddddddd
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-06 07:45, Shrek pisze:
pracownik贸w mo偶e 艂atwo na tym wy艂apa膰, ale przy jednoosobowych DG
praktycznie nie mo偶liwe.

Wystarczy na Mazurach w marinie, czy na zakopiance tych z nartami na
dachu sprawdzi膰. Albo na parkingu

narty na dachu, czy rodzina w samochodzie nic nie znacz膮...

[...]

czyli sugerujesz 偶ebym przepali艂 drugie tyle paliwa - bo jad膮c tam w celu s艂u偶bowym nie mam zamiaru deklarowa膰 wyjazdu prywatnego. Prywatnie bym tam po prostu nie pojecha艂. A jak zatrzymam si臋 tam na miejscu w hotelu i skorzystam z basenu niedaleko hotelu (nie pojad臋 tam autem), albo p贸jd臋 do knajpy na piwo - kt贸re to wyj艣cie przecie偶 nie jest ju偶 wyj艣ciem s艂u偶bowym, a prywatnym, to uzna膰 cz臋艣膰 za wyjazd prywatny?
Jak wspomniane auto po偶ycz臋 od ojca, to powinienem ponie艣膰 proporcjonaln膮 cz臋艣膰 koszt贸w eksploatacji i zakupu? A jak po wykonanym serwisie w markecie kupi臋 te偶 dwa piwa, to to te偶 wyjazd prywatny?

[...]

fikcj膮 s膮 kratki i inne wymagania uniemo偶liwiaj膮ce odliczanie waty od paliwa pojazdu s艂u偶bowego. Mi to akurat wisi bo dla zadowolenia US kupi艂em auto dwuosobowe- cho膰 cz臋sto bardziej pakowne jest zwyk艂e kombi i wola艂bym takim samochodem je藕dzi膰.
M贸g艂bym rozpisywa膰 kilometr贸wk臋 na wyjazdy prywatne, ale 50% to przegi臋cie - u mnie jest to poni偶ej 5%

[...]

nie, to akurat wtr膮ci艂em, bo tak mi si臋 skojarzy艂o - dla 艣rodowiska segregujemy odpady, robi膮c przy tym pewnie wi臋cej szkody ni偶 po偶ytku...

艁ukasz

Data: 2014-02-06 23:59:27
Autor: Gotfryd Smolik news
wyjebka [d??ugie]
On Thu, 6 Feb 2014, dddddddd wrote:

W dniu 2014-02-06 07:45, Shrek pisze:
Powiniene wybra opcj "b阣 u縴wa prywatnie" i za to zap砤ci. Po to
tak proponuj, 縠by nie musia mie takich dylemat體.
[...]

czyli sugerujesz 縠bym przepali drugie tyle paliwa - bo jad眂 tam w celu
s硊縝owym nie mam zamiaru deklarowa wyjazdu prywatnego. Prywatnie bym tam
po prostu nie pojecha.

  No i sam siebie wtapiasz ;)

A jak zatrzymam si tam na miejscu w hotelu i skorzystam z basenu niedaleko hotelu (nie pojad tam autem), albo p骿d do knajpy na
piwo - kt髍e to wyj禼ie przecie nie jest ju wyj禼iem s硊縝owym,
a prywatnym, to uzna cz甓 za wyjazd prywatny?

  Sam napisa砮, 縠 wtedy nie u縴wasz auta w celu s硊縝owym.
  Nie by硂 mowy o klasyfikacji wyjazdu ani klasyfikacji CACH koszt體.

Jak wspomniane auto po縴cz od ojca, to powinienem ponie舵 proporcjonaln cz甓 koszt體 eksploatacji

  Wedla aktualnych przepis體:
- cywilnoprawnych: tak, i ojciec ma pe硁e prawo tego za勘da
- podatkowych: je秎i nie za勘da, istnieje LITERALNE ZWOLNIENIE z podatku
  od "nieodp砤tnych 秝iadcze", wi阠 prosz o nie trollowanie takimi
  przyk砤dami, za je秎i jest to samoch骴 "s硊縝owy", to ju niestety,
  nie ma zwolnienia od obowi眤ku "wy潮czenia z koszt體" tej cz甓ci.

i zakupu?

  Nie ma takiego nakazu ani ograniczenia.
  "Koszt u縴wania" oczywi禼ie obejmuje amortyzacj, ale w razie nie勘dania
przez ojca zap砤ty za "danie auta" (znaczy u縴czenie) jest zwolnienie
jak wy縠j.

A jak po wykonanym serwisie w markecie kupi te dwa piwa, to to te wyjazd prywatny?

  Odcinek od serwisu do marketu plus od marketu do domu minus
odcinek od serwisu do domu - oczywi禼ie :P

pzdr. Gotfryd

Data: 2014-02-07 05:11:11
Autor: dddddddd
wyjebka [d?ugie]
[...]

przecie je秎i to po drodze to jaki to wyjazd prywatny?

[...]

tylko jak wtedy udowodni, 縠 post骿 pod hipermarketem (czy basenem) to post骿 s硊縝owy. Chyba 縠 chodzi o 禼iganie tych co s硊縝owym na narty, ale pracownik體 takich nie znam, a w砤禼icieli firm... pewnie je縟勘 tam na spotkania biznesowe ;P

[...]

no i co to za sprawiedliwo舵? takich te trzeba 禼iga. Bo czym si r罂ni nieodp砤tne 秝iadczenie ojca od nieodp砤tnego 秝iadczenia pracodawcy (oczywi禼ie je秎i prywatnego wyjazdu pracodawca nie wrzuci w koszty)

A jak po wykonanym serwisie w markecie kupi te dwa piwa, to to te
wyjazd prywatny?

  Odcinek od serwisu do marketu plus od marketu do domu minus
odcinek od serwisu do domu - oczywi禼ie :P

ale skoro market=miejsce serwisu, to dzi阫i serwisowi tam zaoszcz阣zam pieni眃ze - w innym wypadku musia砨ym tam pojecha po pracy po piwo- co stanowi m骿 nieopodatkowany doch骴 :) (bo je秎i nie to jakie nier體ne to prawo :P)

kasz

Data: 2014-02-08 14:19:53
Autor: Shrek
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-06 09:04, dddddddd wrote:

Wystarczy na Mazurach w marinie, czy na zakopiance tych z nartami na
dachu sprawdzi膰. Albo na parkingu

narty na dachu, czy rodzina w samochodzie nic nie znacz膮...

To si臋 b臋dziesz skarb贸wce t艂umaczy艂 do czego ci s艂u偶bowe narty i s艂u偶bowa rodzinka w samochodzie. Skoro to nie problem, to w czym problem?

[...]

A czemu nie? Od kiedy urz膮d skarbowy si臋 zajmuje ekologi膮?

Prywatnie
bym tam po prostu nie pojecha艂.

No to nie jed藕.

[...]

Zgadza si臋 - no to proponuj臋 ci eleganckie rozwi膮zanie - albo odliczasz wszystko bez 偶adnych kratek, ale jak ci臋 dupn膮 na prywatnym u偶ytku to masz przesrane, albo mo偶esz sobie u偶ywa膰 prywatnie, tylko za to zap艂a膰.

Shrek.

Data: 2014-02-08 20:23:22
Autor: dddddddd
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-08 14:19, Shrek pisze:
On 2014-02-06 09:04, dddddddd wrote:

[...]

dla przedsi臋biorc贸w to akurat nie problem...

czyli sugerujesz 偶ebym przepali艂 drugie tyle paliwa - bo jad膮c tam w
celu s艂u偶bowym nie mam zamiaru deklarowa膰 wyjazdu prywatnego.

A czemu nie? Od kiedy urz膮d skarbowy si臋 zajmuje ekologi膮?

zazdro艣cisz 偶e po pracy za 's艂u偶bowe' pieni膮dze mog臋 odwiedzi膰 rodzin臋?

[...]

ok, ile proponujesz i jak wyliczane?
karta proponowana przez kogutka mi si臋 podoba, tzn sensowny by艂by wyb贸r - albo odliczamy np. 50% waty i nie mamy dodatkowej papierologi (w przypadku auta w艂asnego, bo pracownik w膮tpliwe 偶eby 50% przebiegu robi艂 w celach prywatnych, trzeba by to ustali膰 na innym poziomie), albo wype艂niasz kart臋 przy ka偶dym wyje藕dzie prywatnym (dla tych kt贸rzy u偶ywaj膮 auta g艂贸wnie do DG, a ich wyjazdy prywatne s膮 sporadyczne)
Mog臋 si臋 za艂o偶y膰 偶e 呕ADNE auto firmowe nie ma w 100% firmowego przebiegu, tyle 偶e bardzo cz臋sto przejazd prywatny to znikomy promil.
Tylko jak przy tankowaniu zjem hot-doga, to mam wpisa膰 偶e to prywatnie, czy jeszcze s艂u偶bowo? :)

艁ukasz

Data: 2014-02-08 11:45:46
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu sobota, 8 lutego 2014 20:23:22 UTC+1 u縴tkownik dddddddd napisa:

> To si b阣ziesz skarb體ce t硊maczy do czego ci s硊縝owe narty i

> s硊縝owa rodzinka w samochodzie. Skoro to nie problem, to w czym problem?

dla przedsi阞iorc體 to akurat nie problem...

> A czemu nie? Od kiedy urz眃 skarbowy si zajmuje ekologi?

zazdro禼isz 縠 po pracy za 's硊縝owe' pieni眃ze mog odwiedzi rodzin?

> Zgadza si - no to proponuj ci eleganckie rozwi眤anie - albo odliczasz

> wszystko bez 縜dnych kratek, ale jak ci dupn na prywatnym u縴tku to

> masz przesrane, albo mo縠sz sobie u縴wa prywatnie, tylko za to zap砤.

> Shrek.

ok, ile proponujesz i jak wyliczane?

karta proponowana przez kogutka mi si podoba, tzn sensowny by砨y wyb髍 - albo odliczamy np. 50% waty i nie mamy dodatkowej papierologi (w przypadku auta w砤snego, bo pracownik w眛pliwe 縠by 50% przebiegu robi w celach prywatnych, trzeba by to ustali na innym poziomie), albo wype硁iasz kart przy ka縟ym wyje糳zie prywatnym (dla tych kt髍zy u縴waj auta g丑wnie do DG, a ich wyjazdy prywatne s sporadyczne)

Mog si za硂縴 縠 疉DNE auto firmowe nie ma w 100% firmowego przebiegu, tyle 縠 bardzo cz阺to przejazd prywatny to znikomy promil.

Tylko jak przy tankowaniu zjem hot-doga, to mam wpisa 縠 to prywatnie, czy jeszcze s硊縝owo? :)

-- Pozdrawiam

kasz

To zale縴 kto za tego zmielonego psa z bud p砤ci. Jak Ty to nie ma sprawy. Jak pracodawca to albo jest to wynagrodzenie w naturze i podatek jak od wynagrodzenia. Albo posi砮k regeneracyjny wtedy pracodawca wpisuje w koszty. Pytanie przy posi砶u regeneracyjnym brzmi czy na Twoim stanowisku przys硊guje.

Data: 2014-02-08 21:27:10
Autor: Shrek
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-08 20:23, dddddddd wrote:

To si臋 b臋dziesz skarb贸wce t艂umaczy艂 do czego ci s艂u偶bowe narty i
s艂u偶bowa rodzinka w samochodzie. Skoro to nie problem, to w czym problem?

dla przedsi臋biorc贸w to akurat nie problem...

No to skoro nie problem...

[...]

Nie. A czemu pytasz?

[...]

Do przemy艣lenia - zastanawiam si臋 nad rycza艂tem - 艣rednie koszty utrzymania prywatnego w贸zka to pewnie ko艂o 1000 miesi臋cznie - od tego normalnie p艂acisz, reszt臋 odliczasz.

albo
wype艂niasz kart臋 przy ka偶dym wyje藕dzie prywatnym (dla tych kt贸rzy
u偶ywaj膮 auta g艂贸wnie do DG, a ich wyjazdy prywatne s膮 sporadyczne

A to ju偶 przesada.

Mog臋 si臋 za艂o偶y膰 偶e 呕ADNE auto firmowe nie ma w 100% firmowego
przebiegu,

Ja te偶.

tyle 偶e bardzo cz臋sto przejazd prywatny to znikomy promil.

Wybacz, ale wiem jak to dzia艂a.

Shrek.

Data: 2014-02-07 11:30:01
Autor: John Ko艂alsky
wyjebka [d??ugie]

U偶ytkownik "Shrek" <1@wp.pl>

[...]

Co ma wst臋powanie do przyjechania samochodem s艂u偶bowym ? Przecie偶 w tej delegacji go艣ciu po pracy mo偶e ju偶 by膰 albo sobie przerw臋 zrobi膰. Samoch贸d niczego tutaj nie wyznacza.

[...]

Gdzie Ty tu widzisz s艂u偶bowo ? To jest prywatnie tyle, 偶e przez firm臋 w kt贸rej pracuje i jako pracownik jedzie.

Data: 2014-02-06 09:03:57
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Thu, 06 Feb 2014 07:00:22 +0100 osobnik zwany Shrek napisa艂:

On 2014-02-05 21:59, masti wrote:
[...]

a biurokracja ro艣nie

[...]

bo w wielu momentach ci臋zko jest to rozdzieli膰 a koszty tego s膮 wy偶sze niz potencjalne zyski.

Data: 2014-02-08 23:21:30
Autor: Artur Ma艣l膮g
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-05 21:59, masti wrote:
[...]

Pierniczenie o pomys艂ach z PRL-u jest ma艂o zabawne i 艣wiadczy raczej
o braku argument贸w. "Inspektorzy podatkowi" 艣ledz膮 pojazdy "s艂u偶bowe"
chyba w wszystkich normalnych krajach EU i to niezale偶nie od ich
rejestracji. Podatkami od ich u偶ytkowania prywatnego te偶 r贸wno
ok艂adaj膮.

Zreszt膮 o co ha艂as - wszyscy zgodnie twierdz膮, 偶e prywatnie nie u偶ywaj膮:P

To jest zastanawiaj膮ce ;)

[...]

To jest niestety prawda, a mo偶liwo艣ci s膮 i to spore. Z do艣wiadczenia
mog臋 to napisa膰 :P

Data: 2014-02-08 22:36:01
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Wed, 05 Feb 2014 20:05:45 +0100, Shrek <1@wp.pl> wrote:

albo dostajesz specjalne oczojebne blachy i przy砤panie na  u縴tku prywatnym

Kiedy, za PRLu, tak by硂. Auta "pa駍twowe" mia硑 wyr罂nik literowy na
ko馽u. I co? I tak 痷czki i Nyski je糳zi硑 gdzie chcia硑 i jak
chcia硑.

Data: 2014-02-08 22:54:25
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-08 22:36, jerzu pisze:
[...]

Argument z tzw. "dupy". Inny system, inne uwarunkowania i wbrew temu
co pr骲ujesz przemyci, to jednak nale縜硂 si liczy z konsekwencjami.
R罂nica jest jednak zasadnicza - wtedy najwy縠j dosta砮 troch po
"dupie" w "firmie", a teraz to jest kwestia karno-skarbowa, czyli
podatki. Nawet jak kogo trafi砤 縜ndarmeria na lewi糿ie to
konsekwencji wielkich nie by硂 (no, mi硂 nie by硂, ale da硂 si
prze縴). Wiesz za poszed siedzie Al Capone? Tak, za podatki.

Data: 2014-02-08 23:17:09
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 08 Feb 2014 22:54:25 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

Argument z tzw. "dupy". Inny system, inne uwarunkowania i wbrew temu
co pr骲ujesz przemyci, to jednak nale縜硂 si liczy z konsekwencjami.

O ile kogo z砤pano. A mozliwo禼i kombinowania by硂 sporo. I nie m體
mi 縠 nie by硂, bo ojciec pracowa w 1czno禼i, SPTHW i paru innych,
pa駍twowych firmach. Jaki tam pogl眃 na to mam.

R罂nica jest jednak zasadnicza - wtedy najwy縠j dosta砮 troch po
"dupie" w "firmie", a teraz to jest kwestia karno-skarbowa, czyli
podatki.

Nie znam nikogo, komu by zakwestionowano _koszty_ u縴wania auta. Co
innego VAT, tu ju znam taki przypadek, ale chodzi硂 o b酬dne
odliczanie VATu od paliwa. Kto po prostu przesadzi.

Data: 2014-02-08 14:24:52
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu sobota, 8 lutego 2014 23:17:09 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:

wrote:

> [...]

innego VAT, tu ju znam taki przypadek, ale chodzi硂 o b酬dne

odliczanie VATu od paliwa. Kto po prostu przesadzi.

Zupe硁ie przypadkowo dowiedzia砮m si czego ciekawego. Przeci阾ny Polak zna 21 os骲. Tak 縠 Twoje nie znam nikogo dotyczy garstki ludzi.. Ja nie znam nikogo kto jest murarzem, czy to znaczy 縠 murarzy nie ma?

Data: 2014-02-08 23:25:48
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 14:24:52 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Przeci阾ny Polak zna 21 os骲.

Masz bardzo szeroki wachlarz znajmoych. Gratulacje.

Data: 2014-02-08 14:41:10
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu sobota, 8 lutego 2014 23:25:48 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:
> [...]

>Przeci阾ny Polak zna 21 os骲.

Masz bardzo szeroki wachlarz znajmoych. Gratulacje.

Sam zaczynasz a potem b阣ziesz si przypierdala 縠 po dupie dostajesz.

Data: 2014-02-08 23:41:46
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 14:41:10 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Sam zaczynasz a potem b阣ziesz si przypierdala 縠 po dupie dostajesz.

Ale ja Ci tylko pogratulowa砮m szerokich znajomo禼i.

Data: 2014-02-08 23:37:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
wyjebka [d?ugie]
Hello jerzu,

Saturday, February 8, 2014, 11:25:48 PM, you wrote:

Przeci阾ny Polak zna 21 os骲.
Masz bardzo szeroki wachlarz znajmoych. Gratulacje.

Ja cz硂wiek dziki jestem, z domu si praktycznie nie ruszam ale
秗edni mocno podnosz. Dr骲 we wsp蟪czesnym kurniku to znajomych
raczej na tysi眂e powinien liczy.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-08 23:27:44
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
wrote:

Argument z tzw. "dupy". Inny system, inne uwarunkowania i wbrew temu
co pr骲ujesz przemyci, to jednak nale縜硂 si liczy z konsekwencjami.

O ile kogo z砤pano.

A kto 砤pa i szuka? Skarb體ka?

A mozliwo禼i kombinowania by硂 sporo. I nie m體
mi 縠 nie by硂,

A gdzie masz cho s硂wo z mojej strony, 縠 mo縧iwo禼i kombinowania
nie by硂? Mo縠 gdzie napisa砮m, 縠 i teraz te nie ma?

bo ojciec pracowa w 1czno禼i, SPTHW i paru innych,
pa駍twowych firmach. Jaki tam pogl眃 na to mam.

Powy縮zym dok砤dnie potwierdzi砮 to o czym pisa砮m.

[...]

To nie zale縴 od Twoich znajomo禼i.

Co
innego VAT, tu ju znam taki przypadek, ale chodzi硂 o b酬dne
odliczanie VATu od paliwa. Kto po prostu przesadzi.

W眛ek nie by o odliczaniu VAT? Zdaje si, 縠 nieuwa縩ie czyta砮:P

Data: 2014-02-08 23:29:46
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]

Nie? Message-ID: <lcromr$nj9$1@usenet.news.interia.pl>

Data: 2014-02-08 23:35:54
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
wrote:

W眛ek nie by o odliczaniu VAT? Zdaje si, 縠 nieuwa縩ie czyta砮:P

Nie?

Tak, czyta砮 nieuwa縩ie i wyci背e co niewygodne.

Jasne, wyrwanie z kontekstu jest do舵 wygodne :>

Data: 2014-02-08 23:39:56
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 08 Feb 2014 23:35:54 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

Jasne, wyrwanie z kontekstu jest do舵 wygodne :>

Co wyrwa砮? ;)

Data: 2014-02-08 23:43:14
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
wrote:

Jasne, wyrwanie z kontekstu jest do舵 wygodne :>

Co wyrwa砮? ;)

Nie bardzo mia砮m z czego, po Twoim wyci阠iu 90% tre禼i :>

Data: 2014-02-08 23:46:54
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 08 Feb 2014 23:43:14 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nie bardzo mia砮m z czego, po Twoim wyci阠iu 90% tre禼i :>

Ale w眛ek dotyczy() VATu, a kto (nie b阣 palcem pokazywa) nagle
wyskoczy z kosztami.

Data: 2014-02-08 23:53:18
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
wrote:

Nie bardzo mia砮m z czego, po Twoim wyci阠iu 90% tre禼i :>

Ale w眛ek dotyczy() VATu,

Ciekawe, przed chwil mia砮 w眛pliwo禼i co do mojego pytania:
"W眛ek nie by o odliczaniu VAT? Zdaje si, 縠 nieuwa縩ie czyta砮:P"

a kto (nie b阣 palcem pokazywa) nagle wyskoczy z kosztami.

Tak, t osob by砮 Ty sam. Ja pisa砮m o podatkach.

Data: 2014-02-08 23:59:35
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 08 Feb 2014 23:53:18 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

Tak, t osob by砮 Ty sam.

Prze秎ed w眛ek.

Data: 2014-02-09 00:02:35
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-08 23:59, jerzu pisze:
On Sat, 08 Feb 2014 23:53:18 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

Tak, t osob by砮 Ty sam.

Prze秎ed w眛ek.

Mo縠 zr骲 to sam i najlepiej na trze紈o.

Data: 2014-02-09 00:04:19
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sun, 09 Feb 2014 00:02:35 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

Mo縠 zr骲 to sam i najlepiej na trze紈o.

Znowu...

Data: 2014-02-09 00:27:23
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
wrote:

Mo縠 zr骲 to sam i najlepiej na trze紈o.

Znowu...

To prawda...

Data: 2014-02-09 00:33:54
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sun, 09 Feb 2014 00:27:23 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

To prawda...

Co prawda?

Data: 2014-02-09 00:02:48
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
wrote:

Ciekawe, przed chwil mia砮 w眛pliwo禼i co do mojego pytania:
"W眛ek nie by o odliczaniu VAT? Zdaje si, 縠 nieuwa縩ie czyta砮:P"

Ooops, przepraszam. "nie" mi si zjad硂. Faktycznie, masz racj. Ale o
kosztach to nie ja zacz背em, bardzo mi przykro :)

Data: 2014-02-09 00:25:18
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
wrote:

Ciekawe, przed chwil mia砮 w眛pliwo禼i co do mojego pytania:
"W眛ek nie by o odliczaniu VAT? Zdaje si, 縠 nieuwa縩ie czyta砮:P"

Ooops, przepraszam. "nie" mi si zjad硂. Faktycznie, masz racj.

Prosz. Tylko dziwnym trafem to nie pierwszy raz kiedy si mnie
czepiasz bezpodstawnie. Mo縠 mniej emocji, a wi阠ej merytoryki?
Par dni temu pisa砮, 縠 100% Polak體 kombinuje i przypierniczy砮
si do ironicznego stwierdzenia, 縠 masz racj i masz w tym
do秝iadczenie. Skoro piszesz 100% to jednak jeste promilem
z ca硂禼i. Ja by砮m jednak innego zdania. Podobnie 'przeoczy砮'
moj opini, 縠 likwidacja punkt體 w proponowanym post阷owaniu
administracyjnym nie ma mojej akceptacji. Teraz Ci si znikn瓿o
"nie". No, ale historia Twoich pomy砮k jest d硊縮za, a ja jako
niekoniecznie lubi, jak kto pr骲uje sobie moj osob
"mord wyciera".

Ale o
kosztach to nie ja zacz背em, bardzo mi przykro :)

W dyskusji ze mn - owszem, Ty. Ja pisa砮m o podatkach, a jak chcesz
doprecyzowania co Shrek mia na my秎i, pisz眂 "masz mo縧iwo舵
odliczenia ilu秚am procent koszt體 (dyskusyjne ile)", to zwr箧 si
do niego.

Data: 2014-02-08 23:43:55
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
wrote:

Tak, czyta砮 nieuwa縩ie i wyci背e co niewygodne.

Poka mi co wyci背em. Bo to 縠 kto nie odr罂nia koszt體 od vat, to
ju nie moja wina :)

Data: 2014-02-08 23:49:59
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
wrote:

Tak, czyta砮 nieuwa縩ie i wyci背e co niewygodne.

Poka mi co wyci背em.

A co tutaj pokazywa - wida czarno na bia硑m.

Bo to 縠 kto nie odr罂nia koszt體 od vat, to
ju nie moja wina :)

Kiepsko.

Data: 2014-02-08 23:51:57
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 08 Feb 2014 23:49:59 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

Kiepsko.

Nie moja wina. Ko馽z, bo Twoje musi by, jak zawsze, na wierzchu.

Data: 2014-02-08 15:01:08
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu sobota, 8 lutego 2014 23:51:57 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:

wrote:

>Kiepsko.

Nie moja wina. Ko馽z, bo Twoje musi by, jak zawsze, na wierzchu.

-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@interia.pl

http://jerzu.waw.pl GG:129280

No fakt nie Twoja wina tylko twoich rodzic體. Zbyt bystry im nie wyszed砮. Na pewno chcieli dobrze a wysz硂 tak jak zawsze.

Data: 2014-02-09 00:03:41
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 15:01:08 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

No fakt nie Twoja wina tylko twoich rodzic體. Zbyt bystry im nie wyszed砮. Na pewno chcieli dobrze a wysz硂 tak jak zawsze.

Kogutek, Ciebie rodzice nie nauczyli, 縠by nie tyka czyjej rodziny?
A mo縠 ty sierota jeste?

Data: 2014-02-08 15:07:19
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:03:41 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:
> [...]

Kogutek, Ciebie rodzice nie nauczyli, 縠by nie tyka czyjej rodziny?

Bingo. teraz to ju sierota. Ostrzega砮m 縠by si uspokoi?

Data: 2014-02-09 00:07:06
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 15:07:19 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Bingo. teraz to ju sierota. Ostrzega砮m 縠by si uspokoi?

Ech, drobiu, drobiu...

Data: 2014-02-09 00:18:38
Autor: P.B.
wyjebka [d?ugie]
Dnia Sun, 09 Feb 2014 00:03:41 +0100, jerzu napisa(a):

Kogutek, Ciebie rodzice nie nauczyli, 縠by nie tyka czyjej rodziny?
A mo縠 ty sierota jeste?

Sierota po komunizmie. Wida, 縠 t阺kni strasznie.

p.s. ojciec pracowa w PKSie - autobus sta pod domem i na brak paliwa nikt
nie narzeka. A karta pojazdu zawsze by砤 wzorcowo wype硁iona :)

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2014-02-08 15:36:49
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:26:24 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:
> [...]

>p.s. ojciec pracowa w PKSie - autobus sta pod domem i na brak paliwa nikt

>nie narzeka. A karta pojazdu zawsze by砤 wzorcowo wype硁iona :)

jednak czepianie si rodziny popierasz? No jasne bo to nie twoja rodzina. Tak typow moralno舵 jebanego polaczka przyg硊pa zaprezentowa砮.

Data: 2014-02-09 00:38:36
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 15:36:49 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

jednak czepianie si rodziny popierasz? No jasne bo to nie twoja rodzina. Tak typow moralno舵 jebanego polaczka przyg硊pa zaprezentowa砮.

A gdzie Ty tu widzisz czepianie?

P.S. Nie dziwi mnie to, ze masz a 21 znajmoych. Z Twoim s硂wnictwem i
prezentowan kultur to a o 21 za du縪.

Data: 2014-02-08 15:42:15
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:38:36 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:
> [...]

A gdzie Ty tu widzisz czepianie?

P.S. Nie dziwi mnie to, ze masz a 21 znajmoych. Z Twoim s硂wnictwem i

Ty zawsze mia砮 du縪 bo na wsi z kt髍ej pochodzisz panowa zabobon 縠 jak poklepa przyg硊pa to kury b阣 si lepiej nios硑. To klepali cie wszyscy.

Data: 2014-02-09 00:42:51
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 15:42:15 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Ty zawsze mia砮 du縪 bo na wsi z kt髍ej pochodzisz panowa zabobon 縠 jak poklepa przyg硊pa to kury b阣 si lepiej nios硑. To klepali cie wszyscy.

Strzelaj dalej, drobiu.

Data: 2014-02-08 15:53:13
Autor: kogutek444
wyjebka [d?ugie]
W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:42:51 UTC+1 u縴tkownik jerzu napisa:
> [...]

>Ty zawsze mia砮 du縪 bo na wsi z kt髍ej pochodzisz panowa zabobon 縠 jak poklepa przyg硊pa to kury b阣 si lepiej nios硑. To klepali cie wszyscy.

Pod rzad trzy razy dziesi眛k trafi砮m. Ma硂 ci i chcesz jeszcze? Musisz `da jaki pow骴 ja nie agresor.

Data: 2014-02-09 00:57:31
Autor: jerzu
wyjebka [d?ugie]
On Sat, 8 Feb 2014 15:53:13 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com wrote:

Pod rzad trzy razy dziesi眛k trafi砮m.

I co? Misia na strzelnicy dali?

Ma硂 ci i chcesz jeszcze? Musisz `da jaki pow骴 ja nie agresor.

Plujesz jadem na lewo i prawo. Nie, nie agresor.

Data: 2014-02-08 23:56:35
Autor: Artur Ma秎眊
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-08 23:51, jerzu pisze:
On Sat, 08 Feb 2014 23:49:59 +0100, Artur Ma秎眊 <futrzak@polbox.com>
wrote:

Kiepsko.

Nie moja wina.

Twoja - Ty zacz背e pisa o kosztach, nie ja.

Ko馽z, bo Twoje musi by, jak zawsze, na wierzchu.

No tak, argumenty si sko馽zy硑 to przechodzisz do standardowego
tekstu.

Data: 2014-02-05 00:40:35
Autor: anacron
wyjebka [d??ugie]
 Megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> Wrote in message:
To zr贸bmy od razu tak, 偶e zabro艅my odpisywania VAT od czegokolwiek
i uczy艅my go oficjalnie podatkiem obrotowym.
Nie wywo艂uj wilka z lasu ;)

--
anacron

Data: 2014-02-05 07:18:32
Autor: uzytkownik
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 00:40, anacron pisze:
  Megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> Wrote in message:
To zr贸bmy od razu tak, 偶e zabro艅my odpisywania VAT od czegokolwiek
i uczy艅my go oficjalnie podatkiem obrotowym.
Nie wywo艂uj wilka z lasu ;)

Baaaaa....!
M贸j pomys艂 na proste i szybkie o偶ywienie gospodarki oraz uproszczenie tej ca艂ej, zafajdanej buchalterii to obni偶enie podatk贸w do realnego poziomu kilku % i zlikwidowanie wszelkich odlicze艅 oraz koszt贸w uzyskania przychodu, kt贸re nie s膮 bezpo艣rednim kosztem produktu czy us艂ugi. Wtedy sko艅czy艂yby si臋 wszelkie przekr臋ty i nadu偶ycia. Kupujesz auto, lejesz paliwo i nikogo nie interesuje czy to jest auto do cel贸w s艂u偶bowych czy te偶 prywatnych, czy ma zamontowan膮 kratk臋 czy nie. Ty jako przedsi臋biorca wiesz na co ci臋 sta膰 i jakie auto b臋dzie ci potrzebne oraz na jakie auto jeste艣 w stanie zarobi膰 prowadz膮c sw贸j biznes.
Takie posuni臋cie ma tak偶e wiele innych, dobrych stron dla Pa艅stwa. Przede wszystkim 艂atwy do przewidzenia bud偶et i proste za艂o偶enia, 偶e ka偶dy biznes jest op艂acalny, a ponadto zr贸wnanie praw wszystkich. Dla przyk艂adu obecnie przedsi臋biorca mo偶e wrzuci膰 w koszty uzyskania przychodu koszty dojazdu do firmy, a pracownik etatowy ju偶 nie.

Data: 2014-02-05 07:57:47
Autor: twistedme
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 07:18, uzytkownik pisze:
[...]

Zapoznaj si臋 z programem KNP.

pozdr

Data: 2014-02-05 08:32:18
Autor: Myjk
wyjebka [d??ugie]
Wed, 05 Feb 2014 07:57:47 +0100, twistedme
Zapoznaj si臋 z programem KNP.

KNP ma podstawowy problem. JK-M u steru. :P Poza tym w obecnej sytuacji
oddanie g艂osu w tym kierunku to g艂os w zasadzie stracony. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 00:02:19
Autor: brooner
wyjebka [d?ugie]
Data: 2014-02-05 09:19:49
Autor: abn140
wyjebka [d?ugie]

U縴tkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa w wiadomo禼i news:1mh7t6pe9sri2$.dlgmyjk.org...
Wed, 05 Feb 2014 07:57:47 +0100, twistedme

Zapoznaj si z programem KNP.

KNP ma podstawowy problem. JK-M u steru. :P Poza tym w obecnej sytuacji
oddanie g硂su w tym kierunku to g硂s w zasadzie stracony.

-- Pozdor Myjk
Posluchaj milusinskich obecnych a potem JKM i pomysl ktory glupszy. zapewniam o zajebistych wynikach takiej analizy. trzeba sie jednak przylozyc.
co do straconych glosow.
cwierc juz prawie wieku glosuje w mysl tej zasady, i jak sie okazalo - to wlasnie BYLY GLOSY STRACONE.
i dosc.
teraz tylko ktos bliski panstwu minimalnemu. aktualnie najglosniej o KNP to KNP!!!!

Data: 2014-02-05 09:52:27
Autor: Myjk
wyjebka [d??ugie]
Wed, 5 Feb 2014 09:19:49 +0100, abn140
Posluchaj milusinskich obecnych a potem JKM i pomysl ktory glupszy.

Ja nie twierdz臋 wcale 偶e JK-M jest g艂upi.

aktualnie najglosniej o KNP to KNP!!!!

Ale z czym startowa膰. Przecie偶 oni z takim programem maj膮 przeciwko sobie
prawie wszystkich. Rolnik贸w (cokolwiek to znaczy) z kasacj膮 KRUS na czele,
zwi膮zki zawodowe (oh, Solidarno艣膰, jak 偶y膰, jak 偶y膰), itd.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 15:14:40
Autor: t岽
wyjebka [d?ugie]
Myjk wrote:

Ale z czym startowa膰. Przecie偶 oni z takim programem maj膮 przeciwko
sobie prawie wszystkich. Rolnik贸w (cokolwiek to znaczy) z kasacj膮 KRUS
na czele, zwi膮zki zawodowe (oh, Solidarno艣膰, jak 偶y膰, jak 偶y膰), itd.

Ale od dawna oscyluj膮 w okolicach 5%, wi臋c maj膮 realn膮 szans臋 na wej艣cie do sejmu i wtedy b臋d膮 stanowi膰 jak膮艣 przeciwwag臋.

To g艂os na pozosta艂ych jest stracony, bo wszyscy realizuj膮 identyczny program i jest kompletnie oboj臋tne, kt贸ry z nich wygra i jak膮 zawrze koalicj臋.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2014-02-05 15:20:20
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 15:14:40 +0000 osobnik zwany t岽 napisa艂:

Myjk wrote:

[...]

chyba 0.5

Data: 2014-02-06 11:05:02
Autor: t岽
wyjebka [d?ugie]
masti wrote:

chyba 0.5

Widz臋, 偶e kolega bredz膮cy znowu si臋 pojawi艂. Tyle, to nie mieli nawet z zesz艂ych wyborach, kiedy nie zarejestrowano ich w wi臋kszo艣ci okr臋g贸w.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2014-02-06 12:21:55
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Thu, 06 Feb 2014 11:05:02 +0000 osobnik zwany t岽 napisa艂:

masti wrote:

chyba 0.5

Widz臋, 偶e kolega bredz膮cy znowu si臋 pojawi艂. Tyle, to nie mieli nawet z
zesz艂ych wyborach, kiedy nie zarejestrowano ich w wi臋kszo艣ci okr臋g贸w.

faktycznie. Mieli osza艂amiaj膮ce 1.06%
http://wybory2011.pkw.gov.pl/wsw/pl/000000.html

Data: 2014-02-05 16:56:40
Autor: Pawel O'Pajak
wyjebka [d?ugie]

Powitanko,

Przecie oni z takim programem maj przeciwko sobie
prawie wszystkich.

To tak, jak Roni Reagan i Goska Thather...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma潮 szkodliwo舵 spo砮czn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro縠k)

Data: 2014-02-05 11:16:47
Autor: z
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 09:19, abn140 pisze:
teraz tylko ktos bliski panstwu minimalnemu. aktualnie najglosniej o KNP to
KNP!!!!

Ciesz si 縠 si do nas przy潮czasz.
Stracone g硂sy, Stracone g硂sy...
Ku... Stracone 縴cie przez takie gadanie.

Data: 2014-02-05 09:24:32
Autor: twistedme
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 08:32, Myjk pisze:
Wed, 05 Feb 2014 07:57:47 +0100, twistedme

Zapoznaj si臋 z programem KNP.

KNP ma podstawowy problem. JK-M u steru. :P

Nie wiem, co wy od niego chcecie, jest orygina艂em to prawda, ale 99% jego wypowiedzi w mediach jest wyrwanych z kontekstu. UPR ma chyba taki sam program i nie ma tam JKM, mo偶na g艂osowa膰.

> Poza tym w obecnej sytuacji
> oddanie g艂osu w tym kierunku to g艂os w zasadzie stracony.

Mo偶esz rozwin膮膰?

pozdr

Data: 2014-02-05 09:49:50
Autor: Myjk
wyjebka [d??ugie]
Wed, 05 Feb 2014 09:24:32 +0100, twistedme
Nie wiem, co wy od niego chcecie, jest orygina艂em to prawda,

Orygina艂em -- delikatnie powiedziane. :P

ale 99% jego wypowiedzi w mediach jest wyrwanych z kontekstu.

Wiesz, do polityki to trzeba jednak mie膰 te偶 troch臋 klasy.

UPR ma chyba taki sam program i nie ma tam JKM, mo偶na g艂osowa膰.

Problem w tym, 偶e programy KNP i UPR nie s膮 bez wady. G艂贸wn膮 wad膮, wg mnie,
jest przewr贸t jaki si臋 z ich programami wi膮偶臋. Boj臋 si臋 totalnego burdelu
-- 偶e go narobi膮, i owszem b臋d膮 mo偶e i艣膰 w dobrym kierunku -- ale 2-4 lata
mo偶e by膰 za ma艂o. Wyborcy natomiast zmiennymi s膮.

Mo偶esz rozwin膮膰?

Kr贸tko, bo NTG. Co z tego 偶e ja i paru zag艂osuje, skoro reszta poleci na
PoPiS? Tak膮 alternatyw臋 wybior膮 obecni wyborcy PO/Lewica. Tymczasem mnie
naprawd臋 nie u艣miecha si臋 ponownie 偶y膰 w IV RP.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 10:22:44
Autor: twistedme
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 09:49, Myjk pisze:
[...]

Klasy?

Klasa nie polega na tym, 偶eby m贸wi膰 to co wyborcy chc膮 us艂ysze膰, to co podpowiadaj膮 badania opinii publicznej.

Zgodz臋 si臋 natomiast, 偶e czasami wdaje si臋 w niepotrzebne dyskusje...

Tu doskona艂y przyk艂ad, jak dziennikarze go prowokuj膮:
http://www.youtube.com/watch?v=KxUKmsVlkL4

[...]

A nie boisz si臋 bardziej, 偶e ten obecny "burdel" doprowadzi nas, nasze dzieci i wnuki do ruiny?

[...]

Powiedzia艂a po艂owa polak贸w i zag艂osowa艂a na POPIS...

To ju偶 rzeczywi艣cie NTG. Ale dyskusja pokazuje, to co zawsze. Nie ma sensu ju偶 brn膮膰 dalej w ten system, moim zdaniem zosta艂 ju偶 przekroczony Rubikon i powinno si臋 wszystko zburzy膰 i budowa膰 od nowa.

Data: 2014-02-05 11:10:20
Autor: Myjk
wyjebka [d??ugie]
Wed, 05 Feb 2014 10:22:44 +0100, twistedme
Klasy?
Klasa nie polega na tym, 偶eby m贸wi膰 to co wyborcy chc膮 us艂ysze膰, to co podpowiadaj膮 badania opinii publicznej.
Zgodz臋 si臋 natomiast, 偶e czasami wdaje si臋 w niepotrzebne dyskusje...

I o to si臋 w艂a艣nie rozchodzi mi臋dzy innymi. Poza tym "klasa" polityka to
tak偶e umiej臋tno艣膰 m贸wienia tak, 偶eby go ludzie s艂uchali. JK-M tego niestety
nie posiada, bo brz臋czy jak trzepni臋ta pack膮 mucha.

Tu doskona艂y przyk艂ad, jak dziennikarze go prowokuj膮:

Sam si臋 daje. :P

A nie boisz si臋 bardziej, 偶e ten obecny "burdel" doprowadzi nas, nasze dzieci i wnuki do ruiny?

Ja mo偶e kroci nie zarabiam -- poza paroma rzeczami na kt贸rych bym 艣rubk臋
podkr臋ci艂 (KRUS, ZZ, uproszczenie podatk贸w) -- 偶yje mi si臋 ca艂kiem dobrze w
tym systemie. Mog艂by by膰 lepiej, ale og贸lnie to nie jest mi 藕le. Program
JK-M ma te偶 par臋 wad, kt贸rych zwyczajnie nie jestem w stanie zaakceptowa膰.

[...]

To samo s艂ysza艂em ~10 lat temu... Fakt jest taki, 偶e nie ma system贸w
idealnych. Tymbardziej dla Polaka. :P Niedalej jak wczoraj, 偶ona
relacjonowa艂a rozmow臋 z "s膮siadem" spotkanym na spacerze. Jemu si臋 np.
marzy powr贸t do komuny, tylko dlatego 偶e wtedy "wszystko" by艂o i pa艅stwo
dba艂o o ludzi -- a teraz tylko wyzysk wsz臋dzie, rosn膮ce podatki... albo
wioski zasypane 艣niegiem i nikt si臋 nie interesuje, itp. dyrdyma艂y.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 16:30:15
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
W dniu 05.02.2014 10:22, twistedme pisze:

Klasa nie polega na tym, 縠by m體i to co wyborcy chc us硑sze, to co
podpowiadaj badania opinii publicznej.

W przypadku polityki? W demokracji?

Kpisz czy o drog pytasz? ;)

[ciach]

A nie boisz si bardziej, 縠 ten obecny "burdel" doprowadzi nas, nasze
dzieci i wnuki do ruiny?

Pami阾aj, 縠 pieni眃z to fikcja - umowne punkty do spo砮cznie akceptowalnego podzia硊 d骲r.

JKM i jemu podobni traktuj pieni眃z jako obiektywny, realny byt - ich niemal縠 boga ;)

[ciach]

To ju rzeczywi禼ie NTG. Ale dyskusja pokazuje, to co zawsze. Nie ma
sensu ju brn辨 dalej w ten system, moim zdaniem zosta ju przekroczony
Rubikon i powinno si wszystko zburzy i budowa od nowa.

Id przywita si z Pol Potem - on te mia rewolucyjny pomys, do kt髍ego wst阷em by硂 "zburzy i budowa od nowa".

Dlatego w砤秐ie JKM i popieraj眂ych go oszo硂m體 nale縴 trzyma mo縧iwie daleko od w砤dzy.

Data: 2014-02-05 16:32:49
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
W dniu 05.02.2014 10:22, twistedme pisze:

Zgodz si natomiast, 縠 czasami wdaje si w niepotrzebne dyskusje...

Tu doskona硑 przyk砤d, jak dziennikarze go prowokuj:
http://www.youtube.com/watch?v=KxUKmsVlkL4

Prowokuj??

Sam ten idiota si obna縜 jako mizoginiczny, t阷y rasista, religijny fanatyk dla kt髍ego dodatkowym bogiem jest pieni眃z.

Data: 2014-02-06 11:07:19
Autor: t岽
wyjebka [d?ugie]
Andrzej Lawa wrote:

Sam ten idiota si臋 obna偶a jako mizoginiczny, t臋py rasista, religijny
fanatyk dla kt贸rego dodatkowym bogiem jest pieni膮dz.

LOL.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2014-02-05 15:15:26
Autor: t岽
wyjebka [d?ugie]
Myjk wrote:

[...]

Nie narobi膮, bo nie wygraj膮. W najlepszym razie wejd膮 do sejmu.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2014-02-05 16:23:27
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
W dniu 05.02.2014 09:49, Myjk pisze:

UPR ma chyba taki sam program i nie ma tam JKM, mo縩a g硂sowa.

Problem w tym, 縠 programy KNP i UPR nie s bez wady. G丑wn wad, wg mnie,
jest przewr髏 jaki si z ich programami wi笨. Boj si totalnego burdelu
-- 縠 go narobi, i owszem b阣 mo縠 i舵 w dobrym kierunku -- ale 2-4 lata
mo縠 by za ma硂. Wyborcy natomiast zmiennymi s.

Ich program by砨y dobry tylko w przypadku zaczynania od zera przy zapotrzebowaniu na prac ludzk na poziomie ery wiktoria駍kiej. Czyli mo縠 np. w nowej kolonii na Marsie.

Minimalizowanie struktur pa駍twowych to fajny pomys... p髃i nie uwzgl阣ni si tego, 縠 dyskretnie kieruj nadmiar do舵 miernej si硑 roboczej do de facto fikcyjnej roboty.

Data: 2014-02-05 19:57:37
Autor: Shrek
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-05 09:24, twistedme wrote:

 > Poza tym w obecnej sytuacji
 > oddanie g艂osu w tym kierunku to g艂os w zasadzie stracony.

Mo偶esz rozwin膮膰?

Kr贸tko m贸wi膮c JKM robi wszystko, 偶eby by膰 wiecznym kandydatem i na tym mu zale偶y, a nie na jakimkolwiek stanowisku z _realn膮_ (co za ironia) w艂adz膮, bo by艂by to jego koniec.

O tym, 偶e g艂osy na kandydat贸w poni偶ej progu s膮 tak naprawd臋 na zwici臋zce nie musz臋 chyba przypominac?

Shrek.

Data: 2014-02-05 17:04:32
Autor: Pawel O'Pajak
wyjebka [d?ugie]
Powitanko,

  Poza tym w obecnej sytuacji
oddanie g硂su w tym kierunku to g硂s w zasadzie stracony.

Ja tam wole, zeby moj glos sie w najgorszym razie nie liczyl, niz przyczynic sie do rzadzenia przez roznej masci czerwonych, obojetnie czy sie nazywaja PO, PiS, SLD, czy inny Palikot fan club. No ale ja truskawki cukrem...
Chocby po to, by nie musiec sobie pluc w brode - kogo ja k' wybralem?!
Nie glosowanie tez przyczynia sie do obecnej sytuacji.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-02-07 11:03:37
Autor: John Ko砤lsky
wyjebka [d?ugie]

U縴tkownik "Pawel O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl>

  Poza tym w obecnej sytuacji
[...]

No to w砤秐ie nie ma r罂nicy mi阣zy nie p骿禼iem na wybory a oddaniem g硂su na kogo, kto nie wejdzie. Jak dla mnie, nie p骿禼ie to oddanie bardzo konkretnego g硂su.

Data: 2014-02-05 16:14:52
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
W dniu 05.02.2014 07:57, twistedme pisze:

Takie posuni阠ie ma tak縠 wiele innych, dobrych stron dla Pa駍twa.
Przede wszystkim 砤twy do przewidzenia bud縠t i proste za硂縠nia, 縠
ka縟y biznes jest op砤calny, a ponadto zr體nanie praw wszystkich. Dla
przyk砤du obecnie przedsi阞iorca mo縠 wrzuci w koszty uzyskania
przychodu koszty dojazdu do firmy, a pracownik etatowy ju nie.

Zapoznaj si z programem KNP.

To ju Kononowicz bardziej realnym kandydatem na nowego wodza... znaczy si prezydenta ;)

Data: 2014-02-05 08:52:35
Autor: BartekK
wyjebka [d??ugie]
I do tego jeszcze dodajmy: http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/775554,samorzady-chca-opodatkowac-auta-z-kratka-i-juz-licza-zyski.html