wyjebka [d??ugie]

Data: 2014-02-05 00:40:35
Autor: anacron
wyjebka [d??ugie]
 Megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> Wrote in message:
To zr贸bmy od razu tak, 偶e zabro艅my odpisywania VAT od czegokolwiek
i uczy艅my go oficjalnie podatkiem obrotowym.
Nie wywo艂uj wilka z lasu ;)

--
anacron

Data: 2014-02-05 07:18:32
Autor: uzytkownik
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 00:40, anacron pisze:
  Megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> Wrote in message:
To zr贸bmy od razu tak, 偶e zabro艅my odpisywania VAT od czegokolwiek
i uczy艅my go oficjalnie podatkiem obrotowym.
Nie wywo艂uj wilka z lasu ;)

Baaaaa....!
M贸j pomys艂 na proste i szybkie o偶ywienie gospodarki oraz uproszczenie tej ca艂ej, zafajdanej buchalterii to obni偶enie podatk贸w do realnego poziomu kilku % i zlikwidowanie wszelkich odlicze艅 oraz koszt贸w uzyskania przychodu, kt贸re nie s膮 bezpo艣rednim kosztem produktu czy us艂ugi. Wtedy sko艅czy艂yby si臋 wszelkie przekr臋ty i nadu偶ycia. Kupujesz auto, lejesz paliwo i nikogo nie interesuje czy to jest auto do cel贸w s艂u偶bowych czy te偶 prywatnych, czy ma zamontowan膮 kratk臋 czy nie. Ty jako przedsi臋biorca wiesz na co ci臋 sta膰 i jakie auto b臋dzie ci potrzebne oraz na jakie auto jeste艣 w stanie zarobi膰 prowadz膮c sw贸j biznes.
Takie posuni臋cie ma tak偶e wiele innych, dobrych stron dla Pa艅stwa. Przede wszystkim 艂atwy do przewidzenia bud偶et i proste za艂o偶enia, 偶e ka偶dy biznes jest op艂acalny, a ponadto zr贸wnanie praw wszystkich. Dla przyk艂adu obecnie przedsi臋biorca mo偶e wrzuci膰 w koszty uzyskania przychodu koszty dojazdu do firmy, a pracownik etatowy ju偶 nie.

Data: 2014-02-05 07:57:47
Autor: twistedme
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 07:18, uzytkownik pisze:
[...]

Zapoznaj si臋 z programem KNP.

pozdr

Data: 2014-02-05 08:32:18
Autor: Myjk
wyjebka [d??ugie]
Wed, 05 Feb 2014 07:57:47 +0100, twistedme
Zapoznaj si臋 z programem KNP.

KNP ma podstawowy problem. JK-M u steru. :P Poza tym w obecnej sytuacji
oddanie g艂osu w tym kierunku to g艂os w zasadzie stracony. --
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 00:02:19
Autor: brooner
wyjebka [d?ugie]
Data: 2014-02-05 09:19:49
Autor: abn140
wyjebka [d?ugie]

U縴tkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa w wiadomo禼i news:1mh7t6pe9sri2$.dlgmyjk.org...
Wed, 05 Feb 2014 07:57:47 +0100, twistedme

Zapoznaj si z programem KNP.

KNP ma podstawowy problem. JK-M u steru. :P Poza tym w obecnej sytuacji
oddanie g硂su w tym kierunku to g硂s w zasadzie stracony.

-- Pozdor Myjk
Posluchaj milusinskich obecnych a potem JKM i pomysl ktory glupszy. zapewniam o zajebistych wynikach takiej analizy. trzeba sie jednak przylozyc.
co do straconych glosow.
cwierc juz prawie wieku glosuje w mysl tej zasady, i jak sie okazalo - to wlasnie BYLY GLOSY STRACONE.
i dosc.
teraz tylko ktos bliski panstwu minimalnemu. aktualnie najglosniej o KNP to KNP!!!!

Data: 2014-02-05 09:52:27
Autor: Myjk
wyjebka [d??ugie]
Wed, 5 Feb 2014 09:19:49 +0100, abn140
Posluchaj milusinskich obecnych a potem JKM i pomysl ktory glupszy.

Ja nie twierdz臋 wcale 偶e JK-M jest g艂upi.

aktualnie najglosniej o KNP to KNP!!!!

Ale z czym startowa膰. Przecie偶 oni z takim programem maj膮 przeciwko sobie
prawie wszystkich. Rolnik贸w (cokolwiek to znaczy) z kasacj膮 KRUS na czele,
zwi膮zki zawodowe (oh, Solidarno艣膰, jak 偶y膰, jak 偶y膰), itd.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 15:14:40
Autor: t岽
wyjebka [d?ugie]
Myjk wrote:

Ale z czym startowa膰. Przecie偶 oni z takim programem maj膮 przeciwko
sobie prawie wszystkich. Rolnik贸w (cokolwiek to znaczy) z kasacj膮 KRUS
na czele, zwi膮zki zawodowe (oh, Solidarno艣膰, jak 偶y膰, jak 偶y膰), itd.

Ale od dawna oscyluj膮 w okolicach 5%, wi臋c maj膮 realn膮 szans臋 na wej艣cie do sejmu i wtedy b臋d膮 stanowi膰 jak膮艣 przeciwwag臋.

To g艂os na pozosta艂ych jest stracony, bo wszyscy realizuj膮 identyczny program i jest kompletnie oboj臋tne, kt贸ry z nich wygra i jak膮 zawrze koalicj臋.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2014-02-05 15:20:20
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Wed, 05 Feb 2014 15:14:40 +0000 osobnik zwany t岽 napisa艂:

Myjk wrote:

[...]

chyba 0.5

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-02-06 11:05:02
Autor: t岽
wyjebka [d?ugie]
masti wrote:

chyba 0.5

Widz臋, 偶e kolega bredz膮cy znowu si臋 pojawi艂. Tyle, to nie mieli nawet z zesz艂ych wyborach, kiedy nie zarejestrowano ich w wi臋kszo艣ci okr臋g贸w.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2014-02-06 12:21:55
Autor: masti
wyjebka [d?ugie]
Dnia pi臋knego Thu, 06 Feb 2014 11:05:02 +0000 osobnik zwany t岽 napisa艂:

masti wrote:

chyba 0.5

Widz臋, 偶e kolega bredz膮cy znowu si臋 pojawi艂. Tyle, to nie mieli nawet z
zesz艂ych wyborach, kiedy nie zarejestrowano ich w wi臋kszo艣ci okr臋g贸w.

faktycznie. Mieli osza艂amiaj膮ce 1.06%
http://wybory2011.pkw.gov.pl/wsw/pl/000000.html

Data: 2014-02-05 16:56:40
Autor: Pawel O'Pajak
wyjebka [d?ugie]

Powitanko,

Przecie oni z takim programem maj przeciwko sobie
prawie wszystkich.

To tak, jak Roni Reagan i Goska Thather...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma潮 szkodliwo舵 spo砮czn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro縠k)

Data: 2014-02-05 11:16:47
Autor: z
wyjebka [d?ugie]
W dniu 2014-02-05 09:19, abn140 pisze:
teraz tylko ktos bliski panstwu minimalnemu. aktualnie najglosniej o KNP to
KNP!!!!

Ciesz si 縠 si do nas przy潮czasz.
Stracone g硂sy, Stracone g硂sy...
Ku... Stracone 縴cie przez takie gadanie.

Data: 2014-02-05 09:24:32
Autor: twistedme
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 08:32, Myjk pisze:
Wed, 05 Feb 2014 07:57:47 +0100, twistedme

Zapoznaj si臋 z programem KNP.

KNP ma podstawowy problem. JK-M u steru. :P

Nie wiem, co wy od niego chcecie, jest orygina艂em to prawda, ale 99% jego wypowiedzi w mediach jest wyrwanych z kontekstu. UPR ma chyba taki sam program i nie ma tam JKM, mo偶na g艂osowa膰.

> Poza tym w obecnej sytuacji
> oddanie g艂osu w tym kierunku to g艂os w zasadzie stracony.

Mo偶esz rozwin膮膰?

pozdr

Data: 2014-02-05 09:49:50
Autor: Myjk
wyjebka [d??ugie]
Wed, 05 Feb 2014 09:24:32 +0100, twistedme
Nie wiem, co wy od niego chcecie, jest orygina艂em to prawda,

Orygina艂em -- delikatnie powiedziane. :P

ale 99% jego wypowiedzi w mediach jest wyrwanych z kontekstu.

Wiesz, do polityki to trzeba jednak mie膰 te偶 troch臋 klasy.

UPR ma chyba taki sam program i nie ma tam JKM, mo偶na g艂osowa膰.

Problem w tym, 偶e programy KNP i UPR nie s膮 bez wady. G艂贸wn膮 wad膮, wg mnie,
jest przewr贸t jaki si臋 z ich programami wi膮偶臋. Boj臋 si臋 totalnego burdelu
-- 偶e go narobi膮, i owszem b臋d膮 mo偶e i艣膰 w dobrym kierunku -- ale 2-4 lata
mo偶e by膰 za ma艂o. Wyborcy natomiast zmiennymi s膮.

Mo偶esz rozwin膮膰?

Kr贸tko, bo NTG. Co z tego 偶e ja i paru zag艂osuje, skoro reszta poleci na
PoPiS? Tak膮 alternatyw臋 wybior膮 obecni wyborcy PO/Lewica. Tymczasem mnie
naprawd臋 nie u艣miecha si臋 ponownie 偶y膰 w IV RP.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 10:22:44
Autor: twistedme
wyjebka [d??ugie]
W dniu 2014-02-05 09:49, Myjk pisze:
[...]

Klasy?

Klasa nie polega na tym, 偶eby m贸wi膰 to co wyborcy chc膮 us艂ysze膰, to co podpowiadaj膮 badania opinii publicznej.

Zgodz臋 si臋 natomiast, 偶e czasami wdaje si臋 w niepotrzebne dyskusje...

Tu doskona艂y przyk艂ad, jak dziennikarze go prowokuj膮:
http://www.youtube.com/watch?v=KxUKmsVlkL4

[...]

A nie boisz si臋 bardziej, 偶e ten obecny "burdel" doprowadzi nas, nasze dzieci i wnuki do ruiny?

[...]

Powiedzia艂a po艂owa polak贸w i zag艂osowa艂a na POPIS...

To ju偶 rzeczywi艣cie NTG. Ale dyskusja pokazuje, to co zawsze. Nie ma sensu ju偶 brn膮膰 dalej w ten system, moim zdaniem zosta艂 ju偶 przekroczony Rubikon i powinno si臋 wszystko zburzy膰 i budowa膰 od nowa.

Data: 2014-02-05 11:10:20
Autor: Myjk
wyjebka [d??ugie]
Wed, 05 Feb 2014 10:22:44 +0100, twistedme
Klasy?
Klasa nie polega na tym, 偶eby m贸wi膰 to co wyborcy chc膮 us艂ysze膰, to co podpowiadaj膮 badania opinii publicznej.
Zgodz臋 si臋 natomiast, 偶e czasami wdaje si臋 w niepotrzebne dyskusje...

I o to si臋 w艂a艣nie rozchodzi mi臋dzy innymi. Poza tym "klasa" polityka to
tak偶e umiej臋tno艣膰 m贸wienia tak, 偶eby go ludzie s艂uchali. JK-M tego niestety
nie posiada, bo brz臋czy jak trzepni臋ta pack膮 mucha.

Tu doskona艂y przyk艂ad, jak dziennikarze go prowokuj膮:

Sam si臋 daje. :P

A nie boisz si臋 bardziej, 偶e ten obecny "burdel" doprowadzi nas, nasze dzieci i wnuki do ruiny?

Ja mo偶e kroci nie zarabiam -- poza paroma rzeczami na kt贸rych bym 艣rubk臋
podkr臋ci艂 (KRUS, ZZ, uproszczenie podatk贸w) -- 偶yje mi si臋 ca艂kiem dobrze w
tym systemie. Mog艂by by膰 lepiej, ale og贸lnie to nie jest mi 藕le. Program
JK-M ma te偶 par臋 wad, kt贸rych zwyczajnie nie jestem w stanie zaakceptowa膰.

[...]

To samo s艂ysza艂em ~10 lat temu... Fakt jest taki, 偶e nie ma system贸w
idealnych. Tymbardziej dla Polaka. :P Niedalej jak wczoraj, 偶ona
relacjonowa艂a rozmow臋 z "s膮siadem" spotkanym na spacerze. Jemu si臋 np.
marzy powr贸t do komuny, tylko dlatego 偶e wtedy "wszystko" by艂o i pa艅stwo
dba艂o o ludzi -- a teraz tylko wyzysk wsz臋dzie, rosn膮ce podatki... albo
wioski zasypane 艣niegiem i nikt si臋 nie interesuje, itp. dyrdyma艂y.

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-02-05 16:30:15
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
W dniu 05.02.2014 10:22, twistedme pisze:

Klasa nie polega na tym, 縠by m體i to co wyborcy chc us硑sze, to co
podpowiadaj badania opinii publicznej.

W przypadku polityki? W demokracji?

Kpisz czy o drog pytasz? ;)

[ciach]

A nie boisz si bardziej, 縠 ten obecny "burdel" doprowadzi nas, nasze
dzieci i wnuki do ruiny?

Pami阾aj, 縠 pieni眃z to fikcja - umowne punkty do spo砮cznie akceptowalnego podzia硊 d骲r.

JKM i jemu podobni traktuj pieni眃z jako obiektywny, realny byt - ich niemal縠 boga ;)

[ciach]

To ju rzeczywi禼ie NTG. Ale dyskusja pokazuje, to co zawsze. Nie ma
sensu ju brn辨 dalej w ten system, moim zdaniem zosta ju przekroczony
Rubikon i powinno si wszystko zburzy i budowa od nowa.

Id przywita si z Pol Potem - on te mia rewolucyjny pomys, do kt髍ego wst阷em by硂 "zburzy i budowa od nowa".

Dlatego w砤秐ie JKM i popieraj眂ych go oszo硂m體 nale縴 trzyma mo縧iwie daleko od w砤dzy.

--
iadomie psuj眂y kodowanie i formatowanie wierszy
s jak sraj眂y z lenistwa i g硊poty na 秗odku pokoju.

Data: 2014-02-05 16:32:49
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
W dniu 05.02.2014 10:22, twistedme pisze:

Zgodz si natomiast, 縠 czasami wdaje si w niepotrzebne dyskusje...

Tu doskona硑 przyk砤d, jak dziennikarze go prowokuj:
http://www.youtube.com/watch?v=KxUKmsVlkL4

Prowokuj??

Sam ten idiota si obna縜 jako mizoginiczny, t阷y rasista, religijny fanatyk dla kt髍ego dodatkowym bogiem jest pieni眃z.

Data: 2014-02-06 11:07:19
Autor: t岽
wyjebka [d?ugie]
Andrzej Lawa wrote:

Sam ten idiota si臋 obna偶a jako mizoginiczny, t臋py rasista, religijny
fanatyk dla kt贸rego dodatkowym bogiem jest pieni膮dz.

LOL.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2014-02-05 15:15:26
Autor: t岽
wyjebka [d?ugie]
Myjk wrote:

[...]

Nie narobi膮, bo nie wygraj膮. W najlepszym razie wejd膮 do sejmu.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2014-02-05 16:23:27
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
W dniu 05.02.2014 09:49, Myjk pisze:

UPR ma chyba taki sam program i nie ma tam JKM, mo縩a g硂sowa.

Problem w tym, 縠 programy KNP i UPR nie s bez wady. G丑wn wad, wg mnie,
jest przewr髏 jaki si z ich programami wi笨. Boj si totalnego burdelu
-- 縠 go narobi, i owszem b阣 mo縠 i舵 w dobrym kierunku -- ale 2-4 lata
mo縠 by za ma硂. Wyborcy natomiast zmiennymi s.

Ich program by砨y dobry tylko w przypadku zaczynania od zera przy zapotrzebowaniu na prac ludzk na poziomie ery wiktoria駍kiej. Czyli mo縠 np. w nowej kolonii na Marsie.

Minimalizowanie struktur pa駍twowych to fajny pomys... p髃i nie uwzgl阣ni si tego, 縠 dyskretnie kieruj nadmiar do舵 miernej si硑 roboczej do de facto fikcyjnej roboty.

Data: 2014-02-05 19:57:37
Autor: Shrek
wyjebka [d??ugie]
On 2014-02-05 09:24, twistedme wrote:

 > Poza tym w obecnej sytuacji
 > oddanie g艂osu w tym kierunku to g艂os w zasadzie stracony.

Mo偶esz rozwin膮膰?

Kr贸tko m贸wi膮c JKM robi wszystko, 偶eby by膰 wiecznym kandydatem i na tym mu zale偶y, a nie na jakimkolwiek stanowisku z _realn膮_ (co za ironia) w艂adz膮, bo by艂by to jego koniec.

O tym, 偶e g艂osy na kandydat贸w poni偶ej progu s膮 tak naprawd臋 na zwici臋zce nie musz臋 chyba przypominac?

Shrek.

Data: 2014-02-05 17:04:32
Autor: Pawel O'Pajak
wyjebka [d?ugie]
Powitanko,

  Poza tym w obecnej sytuacji
oddanie g硂su w tym kierunku to g硂s w zasadzie stracony.

Ja tam wole, zeby moj glos sie w najgorszym razie nie liczyl, niz przyczynic sie do rzadzenia przez roznej masci czerwonych, obojetnie czy sie nazywaja PO, PiS, SLD, czy inny Palikot fan club. No ale ja truskawki cukrem...
Chocby po to, by nie musiec sobie pluc w brode - kogo ja k' wybralem?!
Nie glosowanie tez przyczynia sie do obecnej sytuacji.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-02-07 11:03:37
Autor: John Ko砤lsky
wyjebka [d?ugie]

U縴tkownik "Pawel O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl>

  Poza tym w obecnej sytuacji
[...]

No to w砤秐ie nie ma r罂nicy mi阣zy nie p骿禼iem na wybory a oddaniem g硂su na kogo, kto nie wejdzie. Jak dla mnie, nie p骿禼ie to oddanie bardzo konkretnego g硂su.

Data: 2014-02-05 16:14:52
Autor: Andrzej Lawa
wyjebka [d?ugie]
W dniu 05.02.2014 07:57, twistedme pisze:

Takie posuni阠ie ma tak縠 wiele innych, dobrych stron dla Pa駍twa.
Przede wszystkim 砤twy do przewidzenia bud縠t i proste za硂縠nia, 縠
ka縟y biznes jest op砤calny, a ponadto zr體nanie praw wszystkich. Dla
przyk砤du obecnie przedsi阞iorca mo縠 wrzuci w koszty uzyskania
przychodu koszty dojazdu do firmy, a pracownik etatowy ju nie.

Zapoznaj si z programem KNP.

To ju Kononowicz bardziej realnym kandydatem na nowego wodza... znaczy si prezydenta ;)