wykanczana Polakow CD

Data: 2011-02-07 16:03:19
Autor: zinek
wykanczana Polakow CD
agent Rostowski wprowadzil vat na turnusy rehabilitacyjne dla niepelnosprawnych ... cena turnusu skoczyla srednio o 1000 pln...
super. rewelacja.
solidarnie z donkiem i pania mucha wykanczaja Polakow.
wlasnie mowili w polszmacie.

Data: 2011-02-07 11:16:39
Autor: Marek
wykanczana Polakow CD
On Feb 7, 4:03 pm, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
[...]

A kto placi za te turnusy ?
Przeciez nie sami inwalidzi, tylko ( chyba) PFRON...
To jest tylko przelewanie z pustego w prozne...
Wladza chce po prostu miec wiecej kasy do obracania.
Domyslam sie, ze zaraz uchwala zwiekszenie funduszy na PFRON ( sciagna
to z podatkow) i tak to bedzie sie krecic...

Data: 2011-02-07 21:27:28
Autor: u2
wykanczana Polakow CD
W dniu 2011-02-07 20:16, Marek pisze:
[...]

Tyle, że to działa w odwrotną stronę, podwyższanie podatków prowadzi do
przejścia w szarą strefę i wymierne straty dla budżetu.

Data: 2011-02-07 15:14:47
Autor: obserwator
wykanczana Polakow CD
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):
[...]
Polacy sami sie wykanczaja. Dlaczego glosowali najpierw na rzad Tuska, a po
katastrofie pod Smolenskiem zaglosowali na rekomendowanego przez tegoz Tuska
- Komorowsiego?

A teraz qurka nawet na takiej grupie jak ta, jest ich niczym kot naplakal?

Taki zobojetnily narod, niestety sam sie wykresla z mapy swiata.

Data: 2011-02-07 16:16:16
Autor: u2
wykanczana Polakow CD
W dniu 2011-02-07 16:14,  obserwator pisze:
Polacy sami sie wykanczaja. Dlaczego glosowali najpierw na rzad Tuska, a po
katastrofie pod Smolenskiem zaglosowali na rekomendowanego przez tegoz Tuska
- Komorowsiego?

Ja na nich nie głosowałem. Ani na ich koalicjantów.

Data: 2011-02-07 15:41:55
Autor: obserwator
wykanczana Polakow CD
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> - Komorowsiego?

Ja na nich nie głosowałem. Ani na ich koalicjantów.

domyslam sie i zauwazylem, ze chociaz w dyskusjach w sieci ich punktujesz
ale generalnie wiadomo, ze do wyborow poszla tylko ok. 50 % uprawnionych do
glosowania wiec latwo bylo pokombinaowac i wybrac Komorowskiego, ktory  to
wybor siwadczy niestety o malej zywotnosci Polakow. Tej reszcie widocznie nie zalezy na zmianach i jest im tak dobrze.

Jakis boukun, mkarwan, Ks. Rydzyk lub inny Jaksa wytlumaczy im, ze wszystkiemu
winni sa np.cyklisci, a oni narzekajac na cyklistow oraz kosmitow i tak beda
siedzac przed postkomunistyczna TV ktora jest powiazana  z zydowska GW -
informacyjnie, zajadac czipsy, pic piwo i czekac na cud.

Kaczynski chcial zmian (nie Ziobro byl okrutny bo chcial ukrocic bezprawie,
biedna byla beata Cielebak, bo sie rozplakala:)), nawet zabito czolowke
opozycji - a Polacy poszli glosowac na tych, ktorzy do tej tragedii sie
przyczynili. Teraz narzekanie odchodzi na calego na caly swiat, tylko, ze Polacy nigdy nie
widza winy ale u siebie.

Niestety narod ktory pozwala na plucie sobie w twarz i nawet glosuje za tymi
ktorzy im pluja w twarz, to jest narod ciezko chory, skazany na zaglade.

Data: 2011-02-07 16:39:11
Autor: Marek Czaplicki
wykanczana Polakow CD
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek, 7 lutego 2011 16:14 :

Polacy sami sie wykanczaja. Dlaczego glosowali najpierw na rzad Tuska, a
po katastrofie pod Smolenskiem zaglosowali na rekomendowanego przez tegoz
Tuska - Komorowsiego?

nie wiem czy to ważne, ale wg niektórych ci ktorzy głosują na Platformę to
nie są Polacy tylko jacyś "agenci", "prowokatorzy", "siły szarej sieci"
(niepotrzebne skreślić). :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-07 15:51:25
Autor: obserwator
wykanczana Polakow CD
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

nie są Polacy tylko jacyś "agenci", "prowokatorzy", "siły szarej sieci"

na pewno to nie sa Polacy, to sa ludzie ktorzy zostali zsowietyzowani i nie sa
ani Polakami, ani Rosjanami. To ludzie bez korzeni.

Ty np. Polakiem nie jestes absolutnie. Nawet w USA ludzie ktorzy dostaja
obywatelstwo, tak nie traktuja nowej ojczyzny jak ty traktujesz kraj w ktorym
zyjesz i wspolrodakow.  Katastrofa dla Polski, sam tacy ludzie jak ty i ci ktorzy na takich jak ty
patrza obojetnie, a nawet probuja z nimi dyskutowac.

To jest ostatni moj post do ciebie. Od tego momentu jestes dla mnie powietrzem
i to bardzo brzydko cuchnacym.

Data: 2011-02-07 16:40:37
Autor: u2
wykanczana Polakow CD
nie wiem czy to ważne, ale wg niektórych ci ktorzy głosują na Platformę to
nie są Polacy tylko jacyś "agenci", "prowokatorzy", "siły szarej sieci"
(niepotrzebne skreślić).

"Niektórzy" to kto ? Nieznani sprawcy jak za PRL-u ?

Data: 2011-02-07 16:45:32
Autor: Marek Czaplicki
wykanczana Polakow CD
u2 pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek, 7 lutego 2011 16:40 :

[...]

myslenie jak za pryla,gdzie jeszcze w latach 80-tych pokazywano skrytki w
ktorych wraży agenci otrzymywali dolary, to i dysksja jak za pryla. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-07 15:53:17
Autor: obserwator
wykanczana Polakow CD

K****wa! Przeciez to ty myslisz jak za PRL-u, ciezki przypadku mula.

Data: 2011-02-07 17:39:44
Autor: Marek Czaplicki
wykanczana Polakow CD
obserwator  pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek, 7 lutego 2011 16:53 :
K****wa! Przeciez to ty myslisz jak za PRL-u, ciezki przypadku mula.

ja? a kto wyzywa inaczej myślących i głosujących od "agentow"
i "sciemniaczy" tudzież "prowokatorów" a ostatnio "ciężkim przypadkiem
muła"? :-) obserwator przecież to Ty doszukujesz się w każdej odmiennej od
ustalonej przez odpowiednie gremia odpowiedzi i myśli, prowokacji. w Twoim
początkującym topik poście znalazło się określenie o Polakach. ja tylko
rozciągnąłem Twoje w poprzednich topikach zawarte tezy na wskazanych przez
ciebie Polakow. wg wszystkich Twoich zamieszczonych postów tyczących
Polaków, uznajesz za Polaków tylko tych idących po myśli prezesa. ;-)
zupełnie jak za komuny znalazłeś sobie wodza i wyzywasz innych. :-)
p.s. sciągnąłeś sobie klienta do obsługi grup dyskusyjnych, czy mam dalej
dla jaśnie pana oddzielać treść moich wypowiedzi od cytowanych
fragmentów? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-07 16:47:08
Autor: obserwator
wykanczana Polakow CD
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): (...) ciesz sie, ze to internet matole i prowokatorze.

Data: 2011-02-07 17:50:36
Autor: Marek Czaplicki
wykanczana Polakow CD
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek, 7 lutego 2011 17:47 :

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

(...)

ciesz sie, ze to internet matole i prowokatorze.

cieszę się, tym bardziej że w realu nigdy nie rozmawiam z ludźmi, których
zadanie to obserwacja. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-07 16:54:10
Autor: obserwator
wykanczana Polakow CD
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
cieszę się, tym bardziej że w realu nigdy nie rozmawiam z ludźmi, których
zadanie to obserwacja. :-)

chcesz jeszcze jednego kopniaka w doope? --

Data: 2011-02-07 17:55:54
Autor: Marek Czaplicki
wykanczana Polakow CD
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w poniedziałek, 7 lutego 2011 17:54 :

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

cieszę się, tym bardziej że w realu nigdy nie rozmawiam z ludźmi, których
zadanie to obserwacja. :-)

chcesz jeszcze jednego kopniaka w doope?

a co, teleportujesz się?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-07 17:30:50
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
wykanczana Polakow CD
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iip297$nc4$1inews.gazeta.pl...
zinek <unknown@op.pl> napisał(a):
Polacy sami sie wykanczaja.

Bo ja wiem ..
Stare chuje postkomusze bedom musialy ruszyc z oszczendnosci co gnoje nam mlodym uczniom wtedy ukradli kiedy byli przy korytach wladzy dziady pierdolone z PZPR jebanego przez Sowieta.
do gnoju i do blota z nimi z tym guwnem jak z Husseinem z Jaruzelskim.

Dlaczego glosowali najpierw na rzad Tuska, a po
katastrofie pod Smolenskiem zaglosowali na rekomendowanego przez tegoz Tuska
- Komorowsiego?

Bo ten kurwa debil Kaczynski i jego popierdolone PiSiory wraz z chamami ze wsi Samoobrona+LPR-nazistowski Hitler
nie wprowadzili waluty EUR do 2009 po 3 PLN w Polsce jak bylo planowane w Europie.

Realne koszty benzyny dzisiaj to byloby 3,60 PLN za 1 litr czyli 1,20 EUR jak w Niemczech, a nie kurwa 4,80 kiedy EUR teraz jest po 4 PLN
Przez to wszystko zdrorzalo teraz. A pensje ni chuja Rzydy nie ruszyli w gurem. A mialo byc tak pieknie zjednoczenie, tak kolorowo mielismy byc ruwni.

Czy wy jebane Rzydziory brytolskie myslicie rze my kurwa jak Indiany amerykanskie damy sie wam wyrznac WY KURWA RZOLTOBRZUCHE CHUJE PIERDOLONE POLITYKI TYKI TYKI jebane szmaty smiecie kurwa zera jestescie w porownaniu ze mnom.
Ja bym wam nie tylko renki nie podal jak Waliza, ale na klaty nie nasral nawet, wy pierdolone polityczne gnoje wspierajonce zyski rzydowskich bankierow na krwi upokarzaniu i cierpieniu uczciwych Polakow we wspolpracy z bandziorami i mafiami sponsorowanymi przez brytolski mob!!!
A pensji nie podnoszom tylko ceny co jest konsekwencjom pierdolonej polityki prorzydowskiej PiSdnientych PiSdzielcuf jebanych koszernych.

WY KURWA CHUJE SIE NIE DZIWCIE RZE JEST JAK JEST I BEDZIECIE ZAPIERDALANI KARZDEGO DNIA JAK TEN CHUJ LECH piwo z WAWELU W BLOCIE SMOLENSKIM ZAPIERDOLON.

-- -- -- -- -- -- -- -a teraz sie podpisze-- -- -- -- -- -- -- -- -- - The Real King of Poland
the only one left to fight against the pigs and the TRASH who
fuck up Poles slowly day by day same as they were doing to the Red Indians and to the Black People in the USA - who the latter were slaves of the MOTHERFUCKERS in the past - the slaves of that british conservative mad TRASH full of SCUMBAGS I would vomit to with pleasure because they have been much worse than Adolf Hitler in the past.
They think they are smarter.
You think youi are smarter.
Time will Tell

Tfu!
Canada here

Data: 2011-02-07 16:53:46
Autor: jadrys
wykanczana Polakow CD
W dniu 2011-02-07 16:03, zinek pisze:
agent Rostowski wprowadzil vat na turnusy rehabilitacyjne dla
niepelnosprawnych ... cena turnusu skoczyla srednio o 1000 pln...

Wyjątkowo q**wskie posunięcie.

wykanczana Polakow CD