Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   wykolejnictwo koalicjanta

wykolejnictwo koalicjanta

Data: 2010-12-18 21:56:38
Autor: cudoziemiec
wykolejnictwo koalicjanta
Finansowanie nadal bedzie istniec dla partii z państwa,
ale premier moze odpowiadac ...połowicznie.

I tak Polska wkroczyla w XXI wiek
jesli chodzi o rozwijajace sie stadiony piłkarskie:
-kibiców w lidze jest wiele  wiecej,
-bilety mogły staniec nawet do 5 zł,
-a Lech kwalifikuje sie co prawda dopiero na nowym stadionie ,
ale zapewnił sobie szybko gre w kolejnej rundzie,
na kolejke przed końcem w grupie
(kiedy do konca nigdy nie wiadomo było zwykle).
Jest komfort, pojemnośc trybun, funkcjonalnosc biznesowa,
to oznacza poprawe warunkow do zatrudniania...
Narodowy to wizytowka nie tylko miasta,
ale calej spolecznosci.

Jakby przyrownac prosperowanie ekonomiczne klubow
do kolejnictwa ;
-do tezewe jeszcze by brakowalo,
ale toalety bylyby schludne i jezdziloby sporo pasazerow w tak postepujacym srodku lokomocji,
-bilet minimalny do 10 kilometrow przejazdu,
kosztowałby nie wiecej niz 1 PLN
i stawka malala za kazda dodatkowa wielokrotnosc odleglosci,
podnaszac atrakcyjnosc przewozow towarow.
-pociągi kursowałyby z predkoscia 200 km/h,
a mozliwe spoznienia nie bylyby tak odczuwalne.

Reformy bezporownywalne-
-dworce dla czekajacych na spoznione pociagi odnowiono, a perony juz tak nie bardzo chociaz pieniadze wydane w miejsce ktore klient nie ominie i rezygnuje
-nie ma zadnej nowoczesnej dystrybucji biletow przez internet
i automatycznych terminali odbioru tego kuponu moze nie tyle jak w totolotku,
lecz jak doladowania kart operatorow komorkowych
z roznych miejsc .
(np. biuro podrozy, agencje turystyczne,
kluby kibicow (jezdzacych w gosci)przy stadionie
-remontuje sie tory, demontujac szyny
likwidowane w innych miejscach dla szynobusow
i nie tworzy sie polaczen bezposrednich w niektorych miejscach jak w latach liczacych na rozkwit tego transportu i regionu.

--


Data: 2010-12-19 09:04:20
Autor: vversa
wykolejnictwo koalicjanta
 cudoziemiec <cudoziemiec@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Finansowanie nadal bedzie istniec dla partii z państwa,
ale premier moze odpowiadac ...połowicznie.

I tak Polska wkroczyla w XXI wiek
jesli chodzi o rozwijajace sie stadiony piłkarskie:
-kibiców w lidze jest wiele  wiecej,
-bilety mogły staniec nawet do 5 zł,
-a Lech kwalifikuje sie co prawda dopiero na nowym stadionie ,
ale zapewnił sobie szybko gre w kolejnej rundzie,
na kolejke przed końcem w grupie
(kiedy do konca nigdy nie wiadomo było zwykle).
Jest komfort, pojemnośc trybun, funkcjonalnosc biznesowa,
to oznacza poprawe warunkow do zatrudniania...
Narodowy to wizytowka nie tylko miasta,
ale calej spolecznosci.

Jakby przyrownac prosperowanie ekonomiczne klubow
do kolejnictwa ;
-do tezewe jeszcze by brakowalo,
ale toalety bylyby schludne i jezdziloby sporo pasazerow w tak postepujacym srodku lokomocji,
-bilet minimalny do 10 kilometrow przejazdu,
kosztowałby nie wiecej niz 1 PLN
i stawka malala za kazda dodatkowa wielokrotnosc odleglosci,
podnaszac atrakcyjnosc przewozow towarow.
-pociągi kursowałyby z predkoscia 200 km/h,
a mozliwe spoznienia nie bylyby tak odczuwalne.

Reformy bezporownywalne-
-dworce dla czekajacych na spoznione pociagi odnowiono, a perony juz tak nie bardzo chociaz pieniadze wydane w miejsce ktore klient nie ominie i rezygnuje
-nie ma zadnej nowoczesnej dystrybucji biletow przez internet
i automatycznych terminali odbioru tego kuponu moze nie tyle jak w totolotku,
lecz jak doladowania kart operatorow komorkowych
z roznych miejsc .
(np. biuro podrozy, agencje turystyczne,
kluby kibicow (jezdzacych w gosci)przy stadionie
-remontuje sie tory, demontujac szyny
likwidowane w innych miejscach dla szynobusow
i nie tworzy sie polaczen bezposrednich w niektorych miejscach jak w latach liczacych na rozkwit tego transportu i regionu.


Wazniejszym rejonom mozna jeszcze utorowac lepsza gospodarke kolejowa z horyzontami.
Zdalna rezerwacja biletow na pociag juz jest, moze i pojawi sie sprzedaz - w najblizszym roku otwarte zostana stadiony.
Perony zabytkowe tez sa stylowe, ale jakby pojawily sie platformy
na miare platformy , a nie podestu obscenicznego, to juz byloby perspektywicznie

--


Data: 2010-12-19 09:19:14
Autor: outre'
wykolejnictwo koalicjanta
Wiata jak wiata, po modernizacji peron niby sie nie rozlata,
bo glowy nikt zadzierac nie bedzie z tego powodu.
Jakby spojrzec na podloze peronow to obciach jak wsiasc do starej syreny przerobionej na dżipa i przejechać głównymi alejami

--


Data: 2010-12-19 09:49:18
Autor: vversa
wykolejnictwo koalicjanta
no tak , zastanawiając sie w co wsiąść to lepiej do auta niz pospiesznie opóźnionego (zbyt duzo),
pomimo stanu dróg, bo nie są likwidowane i można dojechać . Chociaż to nie powód ,żeby paliwo rosło szybciej niż fragmenty autostrad
budowane zupelnie nowe (od paczatku ) .
Jakby nie euro motoryzacja dalej mocno tkwilaby w minionym wieku.
A za wyłączaniem przemieszczania lądowego z życia nie idzie rozpowszechnianie lotnictwa poza katastrofami. Statkami każdemu nie da się zastapić.
Nawet instytucje badawcze CIA i FBI nie zajmuje sie teleportacją .

Do silnikow szynowej komunikacji expresowej nikt nie będzie zaglądał nawet przy wykorzystaniu 160 km/h , ale jakby kabiny ubikacji w taborze uległy zmianie , albo chociaz przyciagaly z zewnatrz karoseriąto juz coś - i ma być - przynajmniej powinno. Nie wszystko jest w stanie dostosować sie do stadionów .


--


Data: 2010-12-19 12:50:53
Autor: pat pataszon
wykolejnictwo koalicjanta
płatne przebywanie na stadionie to 90 minut po 5 zł.

przejazd składem przez 10 km to skorzystanie z kolei  przez 10 minut wiec wychodzi około 10 % obiektu piłkarskiego,
a cena 10 % z 5 PLN to 50 groszy....
Zeby wejsciowka byla 1 zł to wlicza sie w to dopuszczalne opoznienie 10 minut.
Lokomotywy wlasciwie moglyby sie nie spozniac, bo tam wedrujacym
przebywac nie mozna , ale przez nie nadazajace wagony raczej nie opłaca sie punktualnosc , bo spółka jest razem.

Wprawdzie mozna wyodrebnic spolki peronow i spolki dworcowe,
aby podniesc konkurencyjnosc oraz wprowadzic osobne opłaty za nadmiar ludzi w poczekalni lub kolejki do baru,
zeby wykupowali miejscowke na peronie tudziez zajmowali sklepiki to przy torach powinna pozostac jedna struktura ,ale z oddzialami pilnującycmi trakcje w roznych odcinkach , zeby sobie wzajemnie nie podbierali lini


--


wykolejnictwo koalicjanta

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona