Data: 2010-12-19 09:04:20 | |
Autor: vversa | |
wykolejnictwo koalicjanta | |
cudoziemiec <cudoziemiec@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Finansowanie nadal bedzie istniec dla partii z państwa, Wazniejszym rejonom mozna jeszcze utorowac lepsza gospodarke kolejowa z horyzontami. Zdalna rezerwacja biletow na pociag juz jest, moze i pojawi sie sprzedaz - w najblizszym roku otwarte zostana stadiony. Perony zabytkowe tez sa stylowe, ale jakby pojawily sie platformy na miare platformy , a nie podestu obscenicznego, to juz byloby perspektywicznie -- |
|
Data: 2010-12-19 09:19:14 | |
Autor: outre' | |
wykolejnictwo koalicjanta | |
Wiata jak wiata, po modernizacji peron niby sie nie rozlata,
bo glowy nikt zadzierac nie bedzie z tego powodu. Jakby spojrzec na podloze peronow to obciach jak wsiasc do starej syreny przerobionej na dżipa i przejechać głównymi alejami -- |
|
Data: 2010-12-19 09:49:18 | |
Autor: vversa | |
wykolejnictwo koalicjanta | |
no tak , zastanawiając sie w co wsiąść to lepiej do auta niz pospiesznie opóźnionego (zbyt duzo),
pomimo stanu dróg, bo nie są likwidowane i można dojechać . Chociaż to nie powód ,żeby paliwo rosło szybciej niż fragmenty autostrad budowane zupelnie nowe (od paczatku ) . Jakby nie euro motoryzacja dalej mocno tkwilaby w minionym wieku. A za wyłączaniem przemieszczania lądowego z życia nie idzie rozpowszechnianie lotnictwa poza katastrofami. Statkami każdemu nie da się zastapić. Nawet instytucje badawcze CIA i FBI nie zajmuje sie teleportacją . Do silnikow szynowej komunikacji expresowej nikt nie będzie zaglądał nawet przy wykorzystaniu 160 km/h , ale jakby kabiny ubikacji w taborze uległy zmianie , albo chociaz przyciagaly z zewnatrz karoseriąto juz coś - i ma być - przynajmniej powinno. Nie wszystko jest w stanie dostosować sie do stadionów . -- |
|
Data: 2010-12-19 12:50:53 | |
Autor: pat pataszon | |
wykolejnictwo koalicjanta | |
płatne przebywanie na stadionie to 90 minut po 5 zł.
przejazd składem przez 10 km to skorzystanie z kolei przez 10 minut wiec wychodzi około 10 % obiektu piłkarskiego, a cena 10 % z 5 PLN to 50 groszy.... Zeby wejsciowka byla 1 zł to wlicza sie w to dopuszczalne opoznienie 10 minut. Lokomotywy wlasciwie moglyby sie nie spozniac, bo tam wedrujacym przebywac nie mozna , ale przez nie nadazajace wagony raczej nie opłaca sie punktualnosc , bo spółka jest razem. Wprawdzie mozna wyodrebnic spolki peronow i spolki dworcowe, aby podniesc konkurencyjnosc oraz wprowadzic osobne opłaty za nadmiar ludzi w poczekalni lub kolejki do baru, zeby wykupowali miejscowke na peronie tudziez zajmowali sklepiki to przy torach powinna pozostac jedna struktura ,ale z oddzialami pilnującycmi trakcje w roznych odcinkach , zeby sobie wzajemnie nie podbierali lini -- |
|