wykorzystanie karty płatniczej zbliżeniowo

Data: 2015-03-12 01:11:57
Autor: Gotfryd Smolik news
wykorzystanie karty płatniczej zbliżeniowo
On Wed, 11 Mar 2015, Krzysiek wrote:

Sytuacja "z życia" - naliczono odbiorcy 49 zł. Pan podaje kartę,

....i to jest podstawowe miejsce "postawienia na głowie".
  Ale tłukę to od lat, tłumacząc że jeszcze w zeszłym tysiącleciu
nie gdzie indziej a w Polsce spotykałem się głównie z udostępnianiem
terminala *KLIENTOWI*, a potem nie wiedzieć czemu wszedł tryb
"wyrywania karty" z rąk klienta.
  Chyba mało dziwne, że rzadko płacę kartą :>
(a przed zmianą przepisów co do odpowiedzialności za fraud - w ogóle)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-03-12 08:10:16
Autor: P.B.
Dnia Thu, 12 Mar 2015 01:11:57 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

[...]

Na szczęście przyszła da nas moda, którą widziałem już w 2008 w UK:
terminal wystawiony jest w takim miejscu, że kasjer nie dotyka karty
klienta. Tak jest we wszystkich Biedronkach, Lidlach, MCDonaldsach, H&M i
większości stacji benzynowych. Tylko małe sklepiki i niektóre hipermarkety
mają terminale pochowane gdzieś w szufladach albo za plecami kasjera.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-03-12 22:14:43
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 12 Mar 2015, P.B. wrote:

Na szczęście przyszła da nas moda, którą widziałem już w 2008 w UK:
terminal wystawiony jest w takim miejscu, że kasjer nie dotyka karty
klienta. Tak jest we wszystkich Biedronkach, Lidlach,

  A najwyraźniej prawda.
  Ciekawe czy niżej wymienieni też się dostosują.

Tylko małe sklepiki i niektóre hipermarkety

  O toto.
  A wcale niedawno było to "wszystkie hipermarkety".

pzdr, Gotfryd

wykorzystanie karty płatniczej zbliżeniowo