wykres z wartością obrotu

Data: 2010-09-24 14:08:47
Autor: Dombrek
wykres z wartością obrotu
Sprawa prosta:
- ściągasz dane tickowe (każda transakcja osobno),
- wrzucasz do Excela
- robisz prostą formułę - cena x wolumen x 2 (to x2 żeby mieć obrót taki, jak konwencja giełdowa) - i przeciągasz
- zapisujesz
- importujesz do programu AT i gotowe.
Wada: nie zadziała na żywo, ale do spokojnej gry i analiz poza sesją wystarczy
Pzdr
Dombrek

Data: 2010-09-24 14:30:02
Autor: Zyga
wykres z wartością obrotu
W dniu 2010-09-24 14:08, Dombrek pisze:
[...]

:) Dzięki. Zamiast tak się bawić mogę odpalić Amibrokera. Chodzi o wykres na www, co by sobie na szybko w pracy popatrzeć w wolnej chwili.

Data: 2010-09-27 12:48:09
Autor: SlawcioD
wykres z wartością obrotu
Zyga pisze:
[...]