wykrywacze kabli

Data: 2011-03-30 13:45:44
Autor: Mamut
wykrywacze kabli
Witam
Musze kupic prosty i tani wykrywacz przewodow pod napieciem bo mam
sporo wiercenia w halach gdzie nikt nie wie ktoredy lecą kable.
Czy takie chinczyki jak ten w ogole pokazują cos zgodnego z prawdą
http://www.allegromat.pl/aukcja74999 albo jeszcze prostszy:
http://www.allegromat.pl/aukcja75000
A jesli to badziew to co innego kupic ? (taniego)

Data: 2011-03-30 23:47:50
Autor: Krzysztof 45
wykrywacze kabli
Mamut napisał(a):
[...]
Na dużą robotę, to chyba lepiej kupić coś markowego. Bo to mogą być
pozorne oszczędności.
Mogę potwierdzić że Bosch dmf 10, gms 120 itp zdają rewelacyjnie egzamin.
A IMHO 250-300zł to nie wielki wydatek w porównaniu ze skutkami
błędnego wskazania.
--
Krzysiek

Data: 2011-03-31 00:00:44
Autor: Panslavista
wykrywacze kabli
"Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message news:in08fq$6us$1news.vectranet.pl...
Mamut napisał(a):
[...]

Mam taniutki, ale z regulacją czułości - spokojnie wykrywa przewody pod napięciem.

Data: 2011-03-31 07:10:39
Autor: Krzysztof 45
wykrywacze kabli
Panslavista napisał(a):
Mam taniutki, ale z regulacją czułości - spokojnie wykrywa przewody pod napięciem.

Po to zostały skonstruowane.
Ale znając życie, w najmniej oczekiwanym momencie, zaczynają żyć
własnym życiem.

Kiedyś trafiłem na budynku wielorodzinnym na klatce schodowej w kabel,
który stopił mi 2 cm wiertła fi10, a ogień prawie przypalił mi
grzywkę. dobrze że elektryk był znajomy, bo bym padł na naprawie ze
dwa profesjonalne czujniki.

Jak bym miał u siebie w domu szukać kabli, to pewnie bez pytania się
na grupie kupił bym taki za 25-35 zł w markecie, i przetestował go.
Jak byłby do dupy, to można zwrócić i oddają kasę. Ale na większą
zleconą robotę, to musi być coś porządnego, że wiem że nawet po upadku
nie sfiksuje.
--
Krzysiek

Data: 2011-03-31 11:27:53
Autor: sendilkelm
wykrywacze kabli
W dniu 2011-03-31 07:10, Krzysztof 45 pisze:

[...]

To drugie zdanie coś znaczy, czy tylko losowałeś wyrazy?

--
sendilkelm

Data: 2011-03-31 13:18:34
Autor: ąćęłńóśźż
wykrywacze kabli
A czego nie rozumiesz w tamtym oczywistym zdaniu?

-- -- -

Data: 2011-03-31 14:05:34
Autor: sendilkelm
wykrywacze kabli
W dniu 2011-03-31 13:18, ąćęłńóśźż pisze:
A czego nie rozumiesz w tamtym oczywistym zdaniu?

Zdania podrzędnego, a w nadrzędnym - skąd się wziął tam elektryk, skoro wiercił ktoś inny.
I dlaczego istotne jest , że elektryk był znajomy. Obcy by nie ratował?

Data: 2011-03-31 21:23:32
Autor: Krzysztof 45
wykrywacze kabli
sendilkelm napisał(a):
W dniu 2011-03-31 13:18, ąćęłńóśźż pisze:
A czego nie rozumiesz w tamtym oczywistym zdaniu?
- skąd się wziął tam elektryk, skoro wiercił ktoś inny.
Istotne?
Zadzwoniłem po niego.
I dlaczego istotne jest , że elektryk był znajomy. Obcy by nie ratował?
Normalnie CKM
Ratował by. Chyba napisałem ile bym padł za ratowanie sie obcym elektrykiem. Interesuje Cie ile wziął znajomy?
--
Krzysiek

Data: 2011-04-01 01:10:32
Autor: BQB
wykrywacze kabli
W dniu 2011-03-31 21:23, Krzysztof 45 pisze:
ile bym padł za ratowanie

Mnie również interesuje ten zwrot, po polsku poproszę, bo nie rozumiem.

Data: 2011-04-01 08:13:44
Autor: Krzysztof 45
wykrywacze kabli
BQB napisał(a):
Mnie również interesuje ten zwrot, po polsku poproszę, bo nie rozumiem.
padł=zapłacił
To takie skomplikowane i nieznane ?
--
Krzysiek

Data: 2011-04-01 11:45:13
Autor: BQB
wykrywacze kabli
W dniu 2011-04-01 08:13, Krzysztof 45 pisze:
BQB napisał(a):
Mnie również interesuje ten zwrot, po polsku poproszę, bo nie rozumiem.
padł=zapłacił
To takie skomplikowane i nieznane ?

Nieznane, jaki region Polski ma takie słownictwo? Wyszukiwarki nie znają takiego znaczenia.

Data: 2011-04-01 13:05:36
Autor: Krzysztof 45
wykrywacze kabli
BQB napisał(a):
Wyszukiwarki nie znają

Ale padłem na tym interesie.
Lub w formie pytającej:
Ile padłeś na tym interesie?
T.z. ile straciłeś na tym interesie?

Ogólnie np:
Padaka finansowa

Nie obiło sie nigdy o uszy?
http://www.miejski.pl/slowo-Padaka

--
Krzysiek

Data: 2011-04-01 20:18:10
Autor: BQB
wykrywacze kabli
W dniu 2011-04-01 13:05, Krzysztof 45 pisze:
BQB napisał(a):
[...]

Nigdy, ja z północy.

Data: 2011-04-06 15:28:14
Autor: Shaman
wykrywacze kabli
Dnia 01-04-2011 o 01:10:32 BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):

W dniu 2011-03-31 21:23, Krzysztof 45 pisze:
ile bym padł za ratowanie

Mnie również interesuje ten zwrot, po polsku poproszę, bo nie rozumiem.

Ja też nie znałem, ale znaczenie wynikało z kontekstu. Wystarczy trochę  dobrej woli.
--
PZDR
Shaman

Data: 2011-04-09 19:57:51
Autor: BQB
wykrywacze kabli
W dniu 2011-04-06 15:28, Shaman pisze:
[...]

Jak dla mnie nie wynikało z kontekstu, ja jestem techniczny a nie humanista i nie ważny kontekst, a znaczenie słów.

Data: 2011-03-30 23:53:13
Autor: BQB
wykrywacze kabli
W dniu 2011-03-30 22:45, Mamut pisze:
[...]

Kwestia tylko z jakiej odległości pokazuje.

Data: 2011-03-31 10:17:42
Autor: Jackare
wykrywacze kabli
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:a167aa80-b23b-4931-9115-402ebfd69ecbc26g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Mam jakieś takie tanie cuś co wykrywa niby kable pod napięciem i elementy metalowe. Z regulacją czułości.
Elementy metalowe wykrywa dobrze i precyzyjnie.
Kable pod napięciem maksymalnie ch..owo. Nie wierzę mu. Kupiony w OBI (ich marka LUX czy jakoś tak) za około 50 zł.

wykrywacze kabli