wykup mieszkania za "złotówkę"...

Data: 2009-07-06 18:00:19
Autor: Icek
wykup mieszkania za "złotówkę"...
czy to jest ich widzimisię ?. Wiem że w tej "spółdzielni" nieĽle
"kręc±" - oczywi¶cie na swoj± stronę.

1. to, ze spoldzielnie mieszkaniowe kreca to swoja droga. Najczesciej to
banda oszustow, ktorych ciezko odwolac.

2. wykup lokatorskiego prawa za zlotowke to juz byla niesprawiedliwosc. Bo w
koncu czemu Ty masz dostac cos za darmo skoro inni tego nie mogli dostac ?
Ja tez chce takie mieszkanie za 6500

3. w kwestiach czysto merytorycznie sie nie wypowiem jednak kiepsko widze
Twoje szanse.

Icek

Data: 2009-07-06 11:05:03
Autor: witek
wykup mieszkania za "złotówkę"...
Icek wrote:
czy to jest ich widzimisiê ?. Wiem ¿e w tej "spó³dzielni" nie¼le
"krêc±" - oczywi¶cie na swoj± stronê.

1. to, ze spoldzielnie mieszkaniowe kreca to swoja droga. Najczesciej to
banda oszustow, ktorych ciezko odwolac.

Niekoniecznie.
Ja tam nie miałem problemów.
Moja aktywność polegała, na zadzwonieniu do spółdzielni z pytaniem co mam przynieść, podpisaniu gdzie kazali, zapłaceniu ile kazali i spotkaniu się u notariusza kiedy kazali.
Zero oporów ze strony spółdzielni
Całość trwała kilka miesięcy.

Data: 2009-07-06 18:11:09
Autor: Animka
Icek pisze:
[...]

Jak kto¶ ma spółdzielcze-własno¶ciowe to jeszcze opłaca się (w tym roku) wywalać kasę na całkowite przekształcenie, czy lepiej zostawić jak jest?

--
animka

Data: 2009-07-06 11:27:56
Autor: witek
Animka wrote:
Icek pisze:
[...]

Wywalać kasę.
Raczej nigdy nie będzie już taniej niż jest.

Data: 2009-07-08 14:51:20
Autor: Herald
Dnia Mon, 6 Jul 2009 18:00:19 +0200, Icek napisał(a):

2. wykup lokatorskiego prawa za zlotowke to juz byla niesprawiedliwosc.

Doprawdy? Na czym opierasz swoje rewelacje?

Bo w koncu czemu Ty masz dostac cos za darmo skoro inni tego nie mogli
dostac ?

Co ukrywasz pod pojęciem "inni"?
I kto tu mówi o "dawaniu"?
Wiesz że okropne multum takich mieszkań "spółdzielczych" zostało dawno
przez spółdzielców pospłacane (kredyty w bankach)??

Ja tez chce takie mieszkanie za 6500

ZnajdĽ sobie sprzedawcę. Może tam qmple z mosadu ci co¶ znajd±? ;))

Data: 2009-07-08 14:53:51
Autor: spp
Herald pisze:

2. wykup lokatorskiego prawa za zlotowke to juz byla niesprawiedliwosc.

Doprawdy? Na czym opierasz swoje rewelacje?

Wyrok Trybunału Konstytucyjnego może być?

--
spp

Data: 2009-07-09 10:13:22
Autor: Herald
Dnia Wed, 08 Jul 2009 14:53:51 +0200, spp napisał(a):

2. wykup lokatorskiego prawa za zlotowke to juz byla niesprawiedliwosc.

Doprawdy? Na czym opierasz swoje rewelacje?

Wyrok Trybunału Konstytucyjnego może być?

Od kiedy to TK os±dza co jest sprawiedliwe a co nie?
Oni s± od orzekania czy co¶ jest zgodne z ustaw± zasadnicz± czy nie jest
zgodne. Sprawiedliwo¶ć to dosyć odległa droga od tego ;)

Ustawa o CBA też została "znokautowana" i co? Ustawodawca ma rok (\!!!) na
naprawę tego bubla. Heheh - do tego czasu ci co maj± zostać podsłuchani i
nazbierane na nich haki - zostanie to wykonane - w okresie "przedwyborczym"
znaczy się :))

Data: 2009-07-09 10:39:03
Autor: spp
Herald pisze:

Oni s± od orzekania czy co¶ jest zgodne z ustaw± zasadnicz± czy nie jest
zgodne. Sprawiedliwo¶ć to dosyć odległa droga od tego ;)

A co to znaczy w tym przypadku 'sprawiedliwe' i 'niesprawiedliwe'?
Dla lokatora 'sprawiedliwy' jest wykup mieszkania za 1 zł, dla innych spółdzielców 'niesprawiedliwa' dokonywana w ten sposób grabież ich maj±tku. :)

--
spp

Data: 2009-07-08 15:30:47
Autor: Icek
wykup mieszkania za "złotówkę"...
> 2. wykup lokatorskiego prawa za zlotowke to juz byla niesprawiedliwosc.

Doprawdy? Na czym opierasz swoje rewelacje?

bo nie mowie o spoldzielczym wlasnosciowym tylko o lokatorskim. Nic nie
placisz i za czynsz mieszkasz. Po czym po paru latach chcesz kupic za
zlotowke.

> [...]

Wiesz że okropne multum takich mieszkań "spółdzielczych" zostało dawno
przez spółdzielców pospłacane (kredyty w bankach)??

ale posplacane lokatorskim juz nie jest. Jest wlasnosciowym, ktore w
odbrebna wlasnosc mozna bez zadnych przeszkod poprzeksztalcac.

> Ja tez chce takie mieszkanie za 6500

ZnajdĽ sobie sprzedawcę. Może tam qmple z mosadu ci co¶ znajd±? ;))

Jak znajdziesz to daj cynk.

Icek

wykup mieszkania za "złotówkę"...