wykup strychu i przerobienie go na mieszkanie

Data: 2009-12-16 15:58:24
Autor: kris
wykup strychu i przerobienie go na mieszkanie
Witam
Mam możliwość kupić ok 100mkw strychu w bloku w którym mam mieszkanie
Zgode wiekszości wspolnoty na wykup uzyskam bez problemu jak myśle. Kasa która zapłace za ten strych(ok 200zł/mkw) pójdzie na fundusz remontowy)
Strych ten planuje przerobic na mieszkanie.
Czy nie czzekaja mnie jakieś skomplikowane pułapki, formalności itp.?

Krzysiek

Data: 2009-12-16 16:19:38
Autor: Boombastic

Użytkownik "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgasih$2vp$1news.onet.pl...
[...]

Projekt + pozwolenie na budowę. A jak tam dach? Nie przydałoby się go remontować lub zrobić jakieś dodatkowe lukarny?

Data: 2009-12-16 16:25:19
Autor: kris

Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgb4hb$ocf$1newsread1.aster.pl...
Projekt + pozwolenie na budowę.

To wiem

A jak tam dach? Nie przydałoby się go remontować lub zrobić jakieś dodatkowe lukarny?

Dach był remontowany 3 lata temu i jest ok. Mam w tym bloku mieszkanie od kilku lat, jestem w zarządzie wspólnoty więc zadbałem o takie sprawy
Lukarny tez tam zbędne. To jest bardzo wysoki dach więc bedzie tam jeszcze miejsce na antresole antresole
ale to juz są szczegóły techniczne z którymi sobie poradzę.

Zastanawiam się tylko jak bedzie z cżęsciami wspólnymi budynku. Jak wykupie strych to zmienia się wszystkim udziałuy w częściach wspólnych budynku. Czy do notariousza wszystkich lokatorów będe musiał prowadzać? A jak którys nie zechce iśc do notariusza?
Takich problemików w sumie sie boje

Krzysiek

Data: 2009-12-16 16:34:44
Autor: Boombastic
[...]

Teoretycznie tak jest. Praktycznie niestety nie wiem, bo uczestniczyłem powiedzmy w takich pracach zmierzajacych do adaptacji strychu, ale nigdy nie w końcowej formalizacji.

Data: 2009-12-16 16:36:10
Autor: Boombastic
[...]

Podejrzewam, że analogicznie do sprzedaży miejsc parkingowych to współwłaściciele udzielają jednej osobie pełnomocnictwa i tylko ta jedna osoba stawia się na akt notarialny.

Data: 2009-12-17 09:17:33
Autor: kris

Użytkownik "Boombastic" <boombasticnospam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgb5gb$p4g$1newsread1.aster.pl...
[...]

A jęsli jeden ze współwłaścicieli się nie zgodzi wystawić pełnomocnictwa?

Krzysiek

wykup strychu i przerobienie go na mieszkanie