wykupienie mieszkania komunalnego

Data: 2009-07-12 10:08:44
Autor: kuba
wykupienie mieszkania komunalnego
Jarosław Godlewski pisze:
Witam,

przymierzam się do wykupu mieszkania komunalnego - znajomi twierdzą że
będzie to możliwe tylko do końca roku. Próbuję znaleźć jakieś
informacje na ten temat w sieci, niestety bezskutecznie.
W związku z tym pytanie: czy szykują się jakieś zmiany w przepisach,
które taki wykup mogą ograniczyć?
Gdzie szukać więcej informacji?

Nie słyszałem nic o komunalnych, ale co do spółdzielczych to prawda - wyrok TK z 17.12.2008, sygn: P16/08. Wchodzi w życie pod koniec grudnia.

Nie wiem, czy nasi posłowie coś kombinują, przeglądałem ostatnią stronę sejmową i żaden projekt ustawy na ten temat nie wpłynął.

pozdrawiam
kuba

wykupienie mieszkania komunalnego