wyłącza mi się telefon

Data: 2009-07-06 10:20:58
Autor: Iga
wyłącza mi się telefon
Witam,
mam problem, może ktoś wie co jest tego przyczyną..Mam Sony Ericssona
w810i z 2 Gb kartą pamięci. Wszystko działało bez zarzutu przez
dłuższy czas, teraz po wejściu do folderu z tapetkami i przeglądaniu
ich w pewnym momencie telefon gaśnie i uruchamia się '"jakby " (nie
wyłącza się zupełnie, nie trzeba podawać PIN-u) od nowa. w serwisie
zasugerowano skan antywirem. Przeskanowałam. Czysto. Telefon
sformatowałam, ściągnęłam nowy soft. Dalej jednak dzieje się to samo.

Data: 2009-07-06 20:32:32
Autor: qwerty
wyłącza mi się telefon
Użytkownik "Iga" <she30-30@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2234e730-9354-4fd1-946b-7bd10a869ea8@x3g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Kiedy to się stało, jaka sieć?
Wczoraj słuchając radia i przeglądając zasoby routera telefon wykonał taką samą czynność opisaną przez Ciebie i wi-fi w routerze przestało działać. Blisko 3 miesięczny uptime poszedł w zapomnienie.

Data: 2009-07-06 12:54:28
Autor: Kinga xxxxxx
wyłącza mi się telefon

Kiedy to się stało, jaka sieć?

ciężko powiedzieć..kilka tygodni temu?..nie wiem w jakich
okolicznościach..
siec PLAY
jeśli nie wchodzę w ten folder nic się nie dzieje
restartuje się tylko wtedy, kiedy próbuje przeglądać obrazki

Data: 2009-07-06 20:34:48
Autor: Piotr M
wyłącza mi się telefon
Iga pisze:
[...]

A zobacz czy z inną karta pamięci też będzie się restartował, albo też w ogóle wyciągnij kartę.

--
pzdr, Piotr M
"Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,

Data: 2009-07-06 13:05:06
Autor: Iga
wyłącza mi się telefon
On 6 Lip, 20:34, Piotr M <x...@xxx.xx> wrote:
Iga pisze:

> [...]
> sformatowałam, ściągnęłam nowy soft. Dalej jednak dzieje się to samo.

A zobacz czy z inną karta pamięci też będzie się restartował, albo też w

w tej chwili innej karty nie mam
w ogóle karty nie mogę wyciągnąć bo moje mp3 gdzie się zmieszczą? ;)

Data: 2009-07-07 06:52:37
Autor: Jan Strybyszewski
wyłącza mi się telefon
Iga pisze:
[...]

A czy to nie ktoras konkretna tapetka robi crash ?
Proponuje wykasowac tepetki i wgrac jedna dwie male i zobaczyc.

Byc moze ktorys z plikow podczas odczytu zawiesza przegladarke

Data: 2009-07-07 20:35:56
Autor: Przemek
wyłącza mi się telefon
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości
A czy to nie ktoras konkretna tapetka robi crash ?
Proponuje wykasowac tepetki i wgrac jedna dwie male i zobaczyc.
Byc moze ktorys z plikow podczas odczytu zawiesza przegladarke

Dokładnie, Byc może jakis plik jest uszkodzony i wywala SO. Niby powinno to być oprogramowane obsługą błędów, no ale właśnie: niby.
Przem

wyłącza mi się telefon