wyłącza mi się telefon

Data: 2009-07-07 06:52:37
Autor: Jan Strybyszewski
wyłącza mi się telefon
Iga pisze:
Witam,
mam problem, może ktoś wie co jest tego przyczyną..Mam Sony Ericssona
w810i z 2 Gb kartą pamięci. Wszystko działało bez zarzutu przez
dłuższy czas, teraz po wejściu do folderu z tapetkami i przeglądaniu
ich w pewnym momencie telefon gaśnie i uruchamia się '"jakby " (nie
wyłącza się zupełnie, nie trzeba podawać PIN-u) od nowa. w serwisie
zasugerowano skan antywirem. Przeskanowałam. Czysto. Telefon
sformatowałam, ściągnęłam nowy soft. Dalej jednak dzieje się to samo.

A czy to nie ktoras konkretna tapetka robi crash ?
Proponuje wykasowac tepetki i wgrac jedna dwie male i zobaczyc.

Byc moze ktorys z plikow podczas odczytu zawiesza przegladarke

Data: 2009-07-07 20:35:56
Autor: Przemek
wyłącza mi się telefon
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości
A czy to nie ktoras konkretna tapetka robi crash ?
Proponuje wykasowac tepetki i wgrac jedna dwie male i zobaczyc.
Byc moze ktorys z plikow podczas odczytu zawiesza przegladarke

Dokładnie, Byc może jakis plik jest uszkodzony i wywala SO. Niby powinno to być oprogramowane obsługą błędów, no ale właśnie: niby.
Przem

wyłącza mi się telefon