[OT] wyłączają kolejny serwer news

Data: 2013-02-28 15:30:35
Autor: ddddddd
[OT] wyłączają kolejny serwer news
W dniu 2013-02-28 15:18, Big Jack pisze:
4 marca wyłączony zostanie serwer news.home.net.pl. Wprawdzie sam nie
wierzę w skuteczność oprotestowania tego, ale jeśli ktoś z niego
(jeszcze) korzysta i chciałby dalej, to może wyrazi swój sprzeciw tutaj
https://pomoc.home.pl/komunikaty/884 po wybraniu opcji "nie"

Niestety, kiedyś za dostęp do usenetu będziemy musieli płacić :/
jakby co to ja teraz korzystam z news.ethernal-september.org i jest ok (bezpłatny)
z news.aioe.org nie wszyscy widzieli posty.

Lukasz

Data: 2013-02-28 15:56:00
Autor: AT
> [...]

jakby co to ja teraz korzystam z news.ethernal-september.org i jest ok (bezpłatny)
z news.aioe.org nie wszyscy widzieli posty.

albo korzystac z google groups, co mi nie bardzo pasuje
niestety ten pierwszy
co podałeś nie działa, korzysta z drugiego, ale nie wszyscy widzą to co piszę,
pozdrawiam

Data: 2013-02-28 17:52:46
Autor: SW3
Dnia 28-02-2013 o 15:30:35 ddddddd  <lukasz@bezspamubojczuk.wytnijbezspamu.net.pl> napisał(a):

Niestety, kiedyś za dostęp do usenetu będziemy musieli płacić :/

No, ja za dostęp w home płaciłem. Nie za sam dostęp do usenetu ale był to  jeden z istotnych czynników przemawiających za hostingiem u nich.
Cóż, z grupami trzeba się przenieść na Wieczny Wrzesień a hostingi  ponownie porównać...

--
SW3
-- --

Data: 2013-02-28 19:15:41
Autor: John Kołalsky
[OT] wyłączają kolejny serwer news

Użytkownik "ddddddd" <lukasz@bezspamubojczuk.wytnijbezspamu.net.pl>

Niestety, kiedyś za dostęp do usenetu będziemy musieli płacić :/

Już płacimy za to tylko niebezpośrednio. Użytkownicy w opłatach za dostęp do internetu składają się na funkcjonowanie usług swojego dostawcy. Na płacenie bezpośrednie nie liczyłbym. Prędzej ta usługa wyschnie z braku chętnych do pisania artykułów za czytanie których chętni musieliby płacić.

Data: 2013-03-01 10:14:04
Autor: SW3
Dnia 28-02-2013 o 19:15:41 John Kołalsky <john@kowal.invalid> napisał(a):

Użytkownicy w opłatach za dostęp do internetu składają się na  funkcjonowanie usług swojego dostawcy. Na płacenie bezpośrednie nie  liczyłbym.

Dla mnie na przykład korzystanie z serwera dostawcy nie jest zbyt wygodne.  Teraz komputer to już nie jest duże pudło stojące w jednym miejscu i  podpięte całe życie do tej samej sieci. Wolę mieć na konkretnym serwerze  konto, na które mogę się zalogować z dowolnego miejsca. Dlatego ceniłem  sobie serwer news w home.

--
SW3
-- --

Data: 2013-03-01 15:42:47
Autor: John Kołalsky
[OT] wyłączają kolejny serwer news

Użytkownik "SW3" <sw3.spam.stop@poczta.fm>

[...]

To Ty potrzebujesz forum

Data: 2013-03-01 15:59:08
Autor: SW3
[OT] wyłączają kolejny serwer news
W dniu 01.03.2013 o 15:42 John Kołalsky <john@kowal.invalid> pisze:

To Ty potrzebujesz forum

Niby dlaczego?

--
SW3
-- --

Data: 2013-03-01 19:34:27
Autor: John Kołalsky
[OT] wyłączają kolejny serwer news

Użytkownik "SW3" <sw3.spam.stop@poczta.fm.invalid>

To Ty potrzebujesz forum

Niby dlaczego?
--
Bo chcesz się łączyć z jednym serwerem a nie z całą siecią :-)

Data: 2013-03-01 23:39:54
Autor: SW3
W dniu 01.03.2013 o 19:34 John Kołalsky <john@kowal.invalid> pisze:

Bo chcesz się łączyć z jednym serwerem a nie z całą siecią :-)

Po to serwery się łączą ze sobą, żebym ja nie musiał :)

--
SW3
-- --

Data: 2013-03-02 10:37:42
Autor: John Kołalsky
[...]

No przecież nie musisz, wystarczy, że wybierzesz właściwe forum :-)

Data: 2013-02-28 22:09:57
Autor: Marcin Jan
W dniu 2013-02-28 15:30, ddddddd pisze:
[...]

no tak jak się nie da na reklamie zarobić :(.

Z drugiej strony taki unset powinien żyć że hej, przecież to ostoja niekomercjalizowanego internetu.
Czy może ktoś powiedzieć jak wygląda ruch na zagranicznych grupach? Też wymiera czy wymiera u nas bo trochę unset w PL admini zarżnęli?

pozdrawiam
marcin jan

Data: 2013-02-28 23:07:40
Autor: John Kołalsky
[OT] wyłączają kolejny serwer news

Użytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl>

Z drugiej strony taki unset powinien żyć że hej, przecież to ostoja niekomercjalizowanego internetu.

Ile znasz społecznościowych serwerów niusów ? Wszystko opiera się o dostawców. Cały system tak działa, że rozlewa artykuły na sąsiednie serwery ale nie do samego użytkownika.

Data: 2013-03-01 07:04:27
Autor: Marcin Jan
W dniu 2013-02-28 23:07, John Kołalsky pisze:

[...]

wiem, wiem że zwykle serwer jest postawiony przez komercyjnego dostawcę, a ten jeśli z tego nie ma $$$ to go wyłącza.

Data: 2013-03-01 09:52:12
Autor: R2r

UĹźytkownik "Marcin Jan" <tonieemail@gazeta.pl>

[...]

serwery ale nie do samego uĹźytkownika.

wiem, wiem że zwykle serwer jest postawiony przez komercyjnego dostawcę,
a ten jeśli z tego nie ma $$$ to go wyłącza.
Ale może jednak ma? Fakt, że może nie bezpośrednio, ale... Jak klienci zaczną uciekać (a zaczną) to i kasy ubędzie. Z wydanych pieniędzy np. na reklamę też bezpośrednio wpływów nie ma a jednak firmy sporo na tę reklamę wydają.

--
Pozdrawiam. Artur.

[OT] wyłączają kolejny serwer news